quote:Op maandag 2 november 2009 00:50 schreef Rookert het volgende:
Prima maatschappij,idioot lage prijzen,nieuwe vloot en geen gezeik zolang je de regels kent
quote:Op maandag 2 november 2009 00:54 schreef gers het volgende:
voor 10 euro incl tax verwachten dat je ruimte en kwaliteit krijgt
Laat dat vee maar lekker klappen, piloten horen ze toch nietquote:Op maandag 2 november 2009 00:51 schreef Leonidas82 het volgende:
2x gedaan en nooit meer![]()
Afgelopen x KLM geboekt, betaal je 60 euro meer maar vlieg je ook comfortabel![]()
In die toestellen van Ryan-air klappen ze ook altijd bij de landing,heb ik ook KLM ook nog niet meegemaakt
Ik kan me nog een tijd herinneren dat ze gebanned waren van de meeste Europese vliegvelden (waaronder Schiphol) omdat ze hun piloten nauwelijks opgeleid hadden. Waren toen ook een paar serieuze crashesquote:Op maandag 2 november 2009 00:50 schreef Rookert het volgende:
Prima maatschappij,idioot lage prijzen,nieuwe vloot en geen gezeik zolang je de regels kent
Ryan Air is nog nooit gecrashed man, je bent in de war denk ik met Afrikaanse maatschappijenquote:Op maandag 2 november 2009 01:51 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik kan me nog een tijd herinneren dat ze gebanned waren van de meeste Europese vliegvelden (waaronder Schiphol) omdat ze hun piloten nauwelijks opgeleid hadden. Waren toen ook een paar serieuze crashes
Achterlijk, ik ga toch ook niet klappen wanneer de snackboer mijn kroket niet laat vallen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:51 schreef Leonidas82 het volgende:
2x gedaan en nooit meer![]()
Afgelopen x KLM geboekt, betaal je 60 euro meer maar vlieg je ook comfortabel![]()
In die toestellen van Ryan-air klappen ze ook altijd bij de landing,heb ik ook KLM ook nog niet meegemaakt
En onur air om niet te vergeten.quote:Op maandag 2 november 2009 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ryan Air is nog nooit gecrashed man, je bent in de war denk ik met Afrikaanse maatschappijen
Edit: google ermaar op en je ziet dat ze 1 noodlanding hebben gehad
[url][/url]quote:Op maandag 2 november 2009 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ryan Air is nog nooit gecrashed man, je bent in de war denk ik met Afrikaanse maatschappijen
Edit: google ermaar op en je ziet dat ze 1 noodlanding hebben gehad
Dat zijn duitsers dus dat maakt niet uitquote:
waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 2 november 2009 02:09 schreef Balgehakt het volgende:
[..]
Achterlijk, ik ga toch ook niet klappen wanneer de snackboer mijn kroket niet laat vallen.
4,32 millimeter beenruimte? Jij bent een kabouter?quote:Op maandag 2 november 2009 02:47 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben er inderdaad laatst mee van Spanje terug gevlogen. Het is ronduit kut, maar het gaat snel en het kost niks. Maar, de vliegtuigen zijn inderdaad verschrikkelijk met die rampenbekleding en 4,32mm (ja, opgemeten), beenruimte. En die klote opdringerige reclame heel de tijd ook, als je met een muts over je heefd muziek ligt te luisteren kunnen ze het nog niet laten om je lastig te vallen met hun kutflyers, maargoed.
Je moet gewoon niet zeiken, en als je comfort wilt vlieg je maar met wat anders. Voor mij was de keuze snel gemaakt
30 euro: Ryanair, 2,5 uur als vee behandeld worden
230 euro: KLM, 3 uur (boarden etc duurt langer), als biologisch vee behandeld worden
Trouwens, die landing was geen applaus waard, leek alsof die kerel voorzin zich een meter vergist had. Heel mooie zachte schijnlanding, even rechtdoor, vliegtuig pleurt een meter naar benden en begint dan te remmen. Heerlijk. En dan toch nog klappen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |