abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74303460
Ryan-air

Is gewoon varkensvervoer. Lekker met haagse gebruinde anita's en bijbehorende sjakies met mouwloze hemden, tienerstellen met kleine kinderen, schreeuwende baby's, lloret-gastjes die voor het eerst zonder ouders op vakantie gaan, Privélezende huisvrouwen met pittige kapsels die met een slappe jaknikkende kale man onderweg zijn naar Torremolinos in één vliegtuig zitten Van alle kanten gek gemaakt door schreeuwende reclame, geen beenruimte, absurd hoge prijzen, geen service.

Klacht: Ryan-air :
pi_74303484
Je krijgt waar je voor betaald he
Gr. Gr.
pi_74303488
Daarom vlieg ik ook vaak met KLM.
pi_74303511
Waarom boek je dan Ryan Air?
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_74303542
Prima maatschappij,idioot lage prijzen,nieuwe vloot en geen gezeik zolang je de regels kent
pi_74303572
2x gedaan en nooit meer

Afgelopen x KLM geboekt, betaal je 60 euro meer maar vlieg je ook comfortabel

In die toestellen van Ryan-air klappen ze ook altijd bij de landing, heb ik ook KLM ook nog niet meegemaakt
pi_74303574
Ik vond het nog wel meevallen eigenlijk, ligt misschien ook een beetje aan de bestemming. TS ging zeker naar Antalya ofzo?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_74303628
voor 10 euro incl tax verwachten dat je ruimte en kwaliteit krijgt
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 2 november 2009 @ 01:15:20 #9
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_74303991
Je zit kut, maar als een retourticket naar een warm oord 40 euro kost hoor je mij niet klagen. Je hoeft niet naar Australie, je zit er maar 3-4 uur in ofzo.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_74304031
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:50 schreef Rookert het volgende:
Prima maatschappij,idioot lage prijzen,nieuwe vloot en geen gezeik zolang je de regels kent
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:54 schreef gers het volgende:
voor 10 euro incl tax verwachten dat je ruimte en kwaliteit krijgt

Zeker ook zoeen gratis pizza bij Thuisbezorgd besteld en zeuren dat je hem niet kreeg?
pi_74304041
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:51 schreef Leonidas82 het volgende:
2x gedaan en nooit meer

In die toestellen van Ryan-air klappen ze ook altijd bij de landing, heb ik ook KLM ook nog niet meegemaakt
Laat dat vee maar lekker klappen, piloten horen ze toch niet
pi_74304348
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:50 schreef Rookert het volgende:
Ik kan me nog een tijd herinneren dat ze gebanned waren van de meeste Europese vliegvelden (waaronder Schiphol) omdat ze hun piloten nauwelijks opgeleid hadden. Waren toen ook een paar serieuze crashes
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_74304471
quote:
Op maandag 2 november 2009 01:51 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik kan me nog een tijd herinneren dat ze gebanned waren van de meeste Europese vliegvelden (waaronder Schiphol) omdat ze hun piloten nauwelijks opgeleid hadden. Waren toen ook een paar serieuze crashes
Ryan Air is nog nooit gecrashed man, je bent in de war denk ik met Afrikaanse maatschappijen

Edit: google ermaar op en je ziet dat ze 1 noodlanding hebben gehad
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_74304480
TS is een baas, voordat je in een Ryan air toestel past moet je 2 benen breken en vervolgens moet je de gehele vlucht luisteren naar reclame. Nee dan betaal ik liever wat meer.
pi_74304485
quote:
Op maandag 2 november 2009 00:51 schreef Leonidas82 het volgende:
2x gedaan en nooit meer

Achterlijk, ik ga toch ook niet klappen wanneer de snackboer mijn kroket niet laat vallen.
  maandag 2 november 2009 @ 02:11:23 #16
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_74304504
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ryan Air is nog nooit gecrashed man, je bent in de war denk ik met Afrikaanse maatschappijen

En onur air om niet te vergeten.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_74304528
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:07 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

[url][/url]
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_74304535
quote:
Dat zijn duitsers dus dat maakt niet uit
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  maandag 2 november 2009 @ 02:19:31 #19
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74304569
Ik ben er mee naar Londen op en neer gevlogen, dat is nog geen uur vliegen en dus goed te doen .
2000 light years from home
pi_74304590
Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 2 november 2009 @ 02:24:35 #21
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74304600
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Merkie op 02-11-2009 02:24:57 ]
2000 light years from home
pi_74304609
pi_74304713
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:09 schreef Balgehakt het volgende:

[..]

Achterlijk, ik ga toch ook niet klappen wanneer de snackboer mijn kroket niet laat vallen.
waarom niet eigenlijk?
pi_74304737
Ik ben er inderdaad laatst mee van Spanje terug gevlogen. Het is ronduit kut, maar het gaat snel en het kost niks. Maar, de vliegtuigen zijn inderdaad verschrikkelijk met die rampenbekleding en 4,32mm (ja, opgemeten), beenruimte. En die klote opdringerige reclame heel de tijd ook, als je met een muts over je heefd muziek ligt te luisteren kunnen ze het nog niet laten om je lastig te vallen met hun kutflyers, maargoed.

Je moet gewoon niet zeiken, en als je comfort wilt vlieg je maar met wat anders. Voor mij was de keuze snel gemaakt

30 euro: Ryanair, 2,5 uur als vee behandeld worden
230 euro: KLM, 3 uur (boarden etc duurt langer), als biologisch vee behandeld worden

Trouwens, die landing was geen applaus waard, leek alsof die kerel voorzin zich een meter vergist had. Heel mooie zachte schijnlanding, even rechtdoor, vliegtuig pleurt een meter naar benden en begint dan te remmen. Heerlijk. En dan toch nog klappen
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_74304825
quote:
Op maandag 2 november 2009 02:47 schreef BlackLining het volgende:
Ik ben er inderdaad laatst mee van Spanje terug gevlogen. Het is ronduit kut, maar het gaat snel en het kost niks. Maar, de vliegtuigen zijn inderdaad verschrikkelijk met die rampenbekleding en 4,32mm (ja, opgemeten), beenruimte. En die klote opdringerige reclame heel de tijd ook, als je met een muts over je heefd muziek ligt te luisteren kunnen ze het nog niet laten om je lastig te vallen met hun kutflyers, maargoed.

Je moet gewoon niet zeiken, en als je comfort wilt vlieg je maar met wat anders. Voor mij was de keuze snel gemaakt

30 euro: Ryanair, 2,5 uur als vee behandeld worden
230 euro: KLM, 3 uur (boarden etc duurt langer), als biologisch vee behandeld worden

Trouwens, die landing was geen applaus waard, leek alsof die kerel voorzin zich een meter vergist had. Heel mooie zachte schijnlanding, even rechtdoor, vliegtuig pleurt een meter naar benden en begint dan te remmen. Heerlijk. En dan toch nog klappen
4,32 millimeter beenruimte? Jij bent een kabouter?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')