AsRock heeft ook wel een paar redelijke moederborden, maar het merendeel is puur budget.quote:Op maandag 2 november 2009 01:14 schreef MASD het volgende:
[..]
Er zitten wel wat degelijke Squiers tussen, maar die strat krijg je echt bij elk mogelijke aanbieding en combipakket. Kutgitaar.
Dat is niet echt het punt, het is gewoon triest om er elitair over te doen want dat is het allerminst.quote:Op maandag 2 november 2009 01:53 schreef omg-rmc het volgende:
Is het dan geen goede aankoop voor een arme student die geen 600 euro wil uitgeven aan alleen al de gitaar als hij net gitaar gaat spelen?
Ik was heul niet elitair aan het doenquote:Op maandag 2 november 2009 00:58 schreef omg-rmc het volgende:
Squier is dan wel een low budget Fender, maar het is een hele leuke beginnersgitaar en ik was gewoon basgitaar in het algemeen aan het burnen, niet aan het opscheppen over mijn gitaar
...en voor mensen die het spelen op een gewone gitaar niet kunnen leren. Toch?quote:
Jij hebt een banjoquote:Op maandag 2 november 2009 18:48 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
En bedankt
[ afbeelding ]
mijn schatjes![]()
Die kerel heeft wel een heldenbas.quote:Op maandag 2 november 2009 19:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Zelfs God speelt basgitaar![]()
[ afbeelding ]
Ik zat al te zoeken naar een reactie van jouquote:Op maandag 2 november 2009 18:48 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
En bedankt
[ afbeelding ]
mijn schatjes![]()
huh, wie, wat, waar? Stalk jij mij?quote:Op maandag 2 november 2009 19:19 schreef Arctic_ het volgende:
[..]
Ik zat al te zoeken naar een reactie van jou.
Helaas. Mijn kringspier is teleurgesteld.quote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
huh, wie, wat, waar? Stalk jij mij?'t valt me nogal op dat je vaak op mij reageert enzo.
maar alvast voor de duidelijkheid, ik ben geen homo, sorry voor je![]()
Misschien is iemand dan per ongeluk met een draaiende kettingzaag erlangs gegaan ofzo, want zelfs als je een bas keihard tegen de muur aan smijt dan breken er echt niet zomaar snaren hoor. De hals misschien maar geen snaren.quote:Op maandag 2 november 2009 00:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik denk dat op de 1 of andere manier de snaren heel strak aan zijn gedraaid. Misschien issie langs de muur gevallen en zo zijn ze heel strak opgewonden.
Of iemand heeft hem laten vallen, ik was even weg uit de kamer waar ie stond. Kaboutertjeswerk dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |