Oja, links ervan staat mijn jazz-gitaarquote:
Ik zie geen bewijsquote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef omg-rmc het volgende:
Nou met de camera in mijn laptop even een foto gemaakt vandaar de lame hoek
[ afbeelding ]
Het ging niet om dat mijn snaren kapot waren, dat zijn ze ook niet (H)quote:Op maandag 2 november 2009 00:33 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
dan maak ik een foto van een echte gitaar
Nevermind, jij bent TS nietquote:Op maandag 2 november 2009 00:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Daarop zijn snaren kapot? Dat zie ik toch heul niet zo
Zeggen dat je een foto maakt van een echte gitaar en dan met een Squier aan komen zetten.quote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef omg-rmc het volgende:
[ afbeelding ]
omg iddquote:Op maandag 2 november 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Zeggen dat je een foto maakt van een echte gitaar en dan met een Squier aan komen zetten.
Het ging om basgitaar - gitaar verschilquote:Op maandag 2 november 2009 00:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Zeggen dat je een foto maakt van een echte gitaar en dan met een Squier aan komen zetten.
Binnenkort komt er een nieuwe te staan, waarschijnlijk sunburstquote:Op maandag 2 november 2009 00:43 schreef Otis2.0 het volgende:
Zwarte gitaren, en met name zwarte bassen, zijn al helemáál voor autisten.
Dat stukje aan de bovenkant komt van de standaardquote:
Kom óp, elke bass is beter dan dat stratje dat jij hebt. Zonder moeite te doen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:46 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
Het ging om basgitaar - gitaar verschil
en het is een heul mooie gitaar ja!!!!
Squierquote:Op maandag 2 november 2009 00:41 schreef omg-rmc het volgende:
[ afbeelding ]
Er zitten wel wat degelijke Squiers tussen, maar die strat krijg je echt bij elk mogelijke aanbieding en combipakket. Kutgitaar.quote:Op maandag 2 november 2009 01:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Is een Squier niet een soort van AsRock, alleen dan voor gitaren ipv moederborden?
Gewoon verpaupering van het echte merk..
Fender en ASUS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |