quote:tjonge... dat meen je niet!
je doet er toch ook geen 40 jaar over om dat gebouwtje op te ruimenquote:Op maandag 2 november 2009 00:10 schreef skattebaut het volgende:
Dit weekend heb ik een 2tal funderingen deels moeten slopen.
De funderingen waren van zogenaamd blauw beton.
Om de dingen te slopen kreeg ik van een verhuurbedrijf dit http://www.sydneytools.com.au/images/products/HITACHI%20H90SB.jpg ding mee.....
Het apparaat weegt 30kg...
Na 2 dagen er mee gesloopt te hebben, ben ik nu zelf zowat gesloopt.
Ik dacht dat je vanuit arbo-oogpunt gezien max 25Kg mag tillen?
Echter werken met een dergelijk apparaat is werkelijk onmenselijk.
Klacht, zo kan ik niet door gaan tot 67.
daarom juist, en omdat je zit te huilen dat het allemaal zo zwaar is. Boehoequote:Op maandag 2 november 2009 00:17 schreef skattebaut het volgende:
Hoezo nu mietje?
Vanmorgen kon ik mijn bed geeneens uit komen.
???quote:Op maandag 2 november 2009 00:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
daarom juist, en omdat je zit te huilen dat het allemaal zo zwaar is. Boehoe
Dit onmenselijk noemenquote:Op maandag 2 november 2009 00:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
???
Ik stel dat het onmenselijk is om mensen met dergelijke apparatuur te laten werken.
Waarom hebben we arbo-wetten als dergelijke apparatuur beschikbaar is?
Ik kon het wel net aan, maar het is onmenselijk om iemand met zoiets te laten "werken"quote:Op maandag 2 november 2009 00:20 schreef Neroje het volgende:
Of je bedenkt van tevoren dat je het niet aan kan, of is zelfkennis niet je sterkste punt?
Nee.quote:Op maandag 2 november 2009 00:24 schreef Biogarde het volgende:
Heb je je VCA?
Ja, van de klant uit verplicht.quote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef Reintji het volgende:
Je moest in het weekend werken van de baas?
Ik ben veel gewend, maar deze klus zou ik nooit aan wennen.quote:Op maandag 2 november 2009 00:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit onmenselijk noemen
Je bent duidelijk niets gewend.
Was het een keuringsarts van de Arbodienst?quote:Op maandag 2 november 2009 00:27 schreef skattebaut het volgende:
Ja, van de klant uit verplicht.
Het was in een praktijk van een arts die weigerde om doordeweeks gehamer aan te horen tijdens zijn spreekuur...![]()
Verplicht in het weekend.
Hmmm erg niet arbo verantwoord dus... 23 kg onder goede omstandigheden.quote:Op maandag 2 november 2009 00:32 schreef Reintji het volgende:
http://www.arbobondgenote(...)lift.htm#arbobesluit
Nee, aankaarten bij de arbo natuurlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 00:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hmmm erg niet arbo verantwoord dus... 23 kg onder goede omstandigheden.
Mijn werk 10 uur per dag 60-70 kg onder ellendige omstandigheden.
Vervolg weigeren dan maar dit soort klussen?
Sta ik gauw op straat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ff serieus niet janken en gewoon doorgaan of je ziekmeldenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
3 weken terug nogquote:Op maandag 2 november 2009 02:43 schreef sig000 het volgende:
Ik stel vast dat merendeel nog nooit zo'n ding in de hand gehad heeft en handarbeid op de stoel achter hun scherm verrichten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |