Oh, ben jij het.quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef Boy_S het volgende:
[..]
Hé meid. Die Ranger heeft nog goed gesmaakt overigens..
2003 belde net...quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef Boy_S het volgende:
[..]
Hé meid. Die Ranger heeft nog goed gesmaakt overigens..
Nope, is ie niet.quote:
Whut?quote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef griekjeee het volgende:
Maar goed, user bash topic. Slotje lijkt me op zijn plaats.
Niets mis met een beetje (terecht) uitlachen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef griekjeee het volgende:
Maar goed, user bash topic. Slotje lijkt me op zijn plaats.
Yvonne en rellen!quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whut?
Er is nog nieteens iets begonnen
Fake, neppert, kutkloonquote:
Nee, makkelijk topic om straks een hoop lui te bannen, ik tel al een hoop kutkloonsquote:
Nou.quote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef griekjeee het volgende:
Precies, geef maar eens goed onderbouwd aan waarom ik. De andere partij begrijp ik wel.
Is bij de TT al duidelijk toch? Ik dacht overigens dat dit KLB was.quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whut?
Er is nog nieteens iets begonnen
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef Boy_S het volgende:
[..]
Nou.
Puur een conclusie gebaseerd op de feiten.
- Alleenstaand ben je per definitie; niet alleen vanwege de invulling in je fotoboek, of dat je biseksueel bent maar des te meer vanwege al je katten. Geen enkele man/vrouw zou het immers accepteren dat haar hele huis gevuld is met dusdanig veel harende stinkbeesten.
- Eenzaam; iemand die aan 1 kat als huisdier nog niet voldoende heeft, heeft overduidelijk iets te compenseren. Katten zijn allemansvrienden, dus ook voor de kanslozen op aarde. Vandaar ook dat lelijke pauperwijven hun kansarmflatje altijd volgestouwd hebben met die beesten.
- Als je wél vrienden zou hebben, hadden deze je allang gezegd dat je toch eindelijk dat debiele oorbelletje uit moest doen, wanneer je op stap ging.
Daarnaast kan ik uit je postgedrag opmaken dat je niet alleen een onzekere, eenzame vrouw bent, dit aangezien je je alleen laat omringen door verstandelijk minder begaafde users en mensen die jonger dan je zijn.
En hop, nu ondanks de gepresenteerde féiten, alles ontkennen en jezelf nog belachelijker maken..
Ja, ik spreek uit ervaring. Ik heb namelijk voldoende van dit soort typetjes onder ogen gezien. Ik kan haast niet wachten op je uitgaanservaringen in een of andere stad, ook daar zal alles aan mankeren. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het hier alvast neer te plempen, dan kan ik alvast oefenen op het doen alsof het me interesseert..
Is er al iemand begonnen met uitlachen dan?quote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Is bij de TT al duidelijk toch? Ik dacht overigens dat dit KLB was.
Jij maakt jezelf alleen maar belachelijk, je post staat bol van de aannames en vooroordelen. Ik ga hier werkelijk geen moeite meer insteken, incapabele kutuser.quote:Op zondag 1 november 2009 23:33 schreef Boy_S het volgende:
[..]
Nou.
Puur een conclusie gebaseerd op de feiten.
- Alleenstaand ben je per definitie; niet alleen vanwege de invulling in je fotoboek, of dat je biseksueel bent maar des te meer vanwege al je katten. Geen enkele man/vrouw zou het immers accepteren dat haar hele huis gevuld is met dusdanig veel harende stinkbeesten.
- Eenzaam; iemand die aan 1 kat als huisdier nog niet voldoende heeft, heeft overduidelijk iets te compenseren. Katten zijn allemansvrienden, dus ook voor de kanslozen op aarde. Vandaar ook dat lelijke pauperwijven hun kansarmflatje altijd volgestouwd hebben met die beesten.
- Als je wél vrienden zou hebben, hadden deze je allang gezegd dat je toch eindelijk dat debiele oorbelletje uit moest doen, wanneer je op stap ging.
Daarnaast kan ik uit je postgedrag opmaken dat je niet alleen een onzekere, eenzame vrouw bent, dit aangezien je je alleen laat omringen door verstandelijk minder begaafde users en mensen die jonger dan je zijn.
En hop, nu ondanks de gepresenteerde féiten, alles ontkennen en jezelf nog belachelijker maken..
Ja, ik spreek uit ervaring. Ik heb namelijk voldoende van dit soort typetjes onder ogen gezien. Ik kan haast niet wachten op je uitgaanservaringen in een of andere stad, ook daar zal alles aan mankeren. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het hier alvast neer te plempen, dan kan ik alvast oefenen op het doen alsof het me interesseert..
Qua geestelijke activiteit hebben jullie wat gemeenschappelijks, dat dan weer wel.quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef Xebrozius het volgende:
Nu denkt iedereen dat we een relatie hebben met zo'n kut topictitel...
Gaat het daarom, daar is het topic voor gemaakt toch? En nogmaals ik dacht dat het in KLB stond.quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is er al iemand begonnen met uitlachen dan?
Ik verplaats me altijd in de andere partij, en aangezien je overkomt als een ongeletterde boer leek mij plaatjes het beste medium om met je te communiceren.quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef Boy_S het volgende:
[..]
Plaatjes.
Woorden gingen hem ietsjepietsje té moeilijk af.
Whut?quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef Boy_S het volgende:
[..]
Plaatjes.
Woorden gingen hem ietsjepietsje té moeilijk af.
Een of andere kutkloon wil Xebro uitlachen.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef griekjeee het volgende:
Precies, geef maar eens goed onderbouwd aan waarom ik. De andere partij begrijp ik wel.
Lever ik eens onderbebouwing, ben ik ineens incapabel.quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef griekjeee het volgende:
Jij maakt jezelf alleen maar belachelijk, je post staat bol van de aannames en vooroordelen. Ik ga hier werkelijk geen moeite meer insteken, incapabele kutuser.
Ah, topic met potentie dus.quote:Op zondag 1 november 2009 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een of andere kutkloon wil Xebro uitlachen.
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |