quote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef JJH het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 1 november 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Unintentional goatseWhoehoehoeeeeeeeeeeeee
Baby Wallaby
[ afbeelding ]
Hij is gewoon niet happy....morgenmiddag ga ik weer heen.quote:
Sinds wanneer loopt hier maar 1 kletsverhaal tegelijk.....quote:
Zou ik ook zeggen *wink wink*quote:Op zondag 1 november 2009 23:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sinds wanneer loopt hier maar 1 kletsverhaal tegelijk.....
Ik antwoordde gewoon op ingetjes () vraag.
Oh, dan begreep ik het verkeerd.quote:Op zondag 1 november 2009 23:38 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sinds wanneer loopt hier maar 1 kletsverhaal tegelijk.....
Ik antwoordde gewoon op ingetjes () vraag.
Baloe ligt al de hele avond voor pampus op de sidetablequote:Op zondag 1 november 2009 23:38 schreef Harajuku. het volgende:
Of misschien heeft Baloe ook de goatse bekeken
Zullen we het weer goedmakenquote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ach, ik had m coming nadat ik mijn 25cm in je oog drukte.
Nog steeds die kiesquote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe ligt al de hele avond voor pampus op de sidetable
Oké. Dan heb ik me voor niks zorgen gemaakt.quote:Op zondag 1 november 2009 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik het verkeerd.
En JJH, ik snap je opmerking wel, maar ik zie niet wat daar nu zo ontzettend erg aan is
Ik kan er ook slecht tegen, tis zo'n lief diertjequote:Op zondag 1 november 2009 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog steeds die kies
Wat sneu toch als je beessies iets hebben. Ik kan er slecht tegen!
Bah hoe laat ga je morgen???quote:Op zondag 1 november 2009 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan er ook slecht tegen, tis zo'n lief diertje
quote:
Ik zal duimenquote:Op zondag 1 november 2009 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga nog ff wat wasjes wegwerken en dan bankborrelen.
Morgenvroeg met schoonmoeders naar het ziekenhuis en 's middags met Loetje naar de DA.
Heerlijk dagje weer
Ik kijk ernaar uitquote:Op zondag 1 november 2009 23:43 schreef Harajuku. het volgende:, ik heb al lang geen boobslap meer gehad.
Ik moet je wel waarschuwen. Mijn penis heeft een nieuwe hobby, namelijk gewichtheffen. +3cm in omvang.quote:
*Kijkt even op het klokje....*quote:Op zondag 1 november 2009 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik moet je wel waarschuwen. Mijn penis heeft een nieuwe hobby, namelijk gewichtheffen. +3cm in omvang.
Zet dan in elk geval die lamp ergens andersquote:Op zondag 1 november 2009 23:45 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet je wel waarschuwen. Mijn penis heeft een nieuwe hobby, namelijk gewichtheffen. +3cm in omvang.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zet dan in elk geval die lamp ergens anders
En doe die gordijntjes dan ook maar dicht...... Arme buurman.quote:Op zondag 1 november 2009 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zet dan in elk geval die lamp ergens anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |