Ik zag bij Jensen ooit een lichtgekleurde man uit the UK, die scheen een heel grote te hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Deze meneer schijnt de grootste piem0l ter wereld te hebben.
Ieuwwwww
[ afbeelding ]
Heb ik een goatse gepost?quote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
. Je posts ook goatse dus dit kun je ook wel posten.
Kom maar op; ik ga wel op mijn handen zittenquote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef JJH het volgende:
Ik had alweer een andere verklaring. Maar die ga ik hier niet posten. Jullie zijn me allebei veel te blauw.
Wacht ff eerst ff cola pakken en m&m'squote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Bijna half 12....kom maar op met die paint
Nou, eerlijk gezegd vind ik je tieten te grootquote:Op zondag 1 november 2009 23:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SorryIk was bang dat het dan te duidelijk was lieverd
En het was toch verder lekker
Daar heb ik niets over gezegd
(ik mag niet liegen, ik mag niet liegen, ik mag niet liegen)
Blije toestandquote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Die meneer hierboven zijn dinges is 24.13 cm in 'rust' en 34.29 cm in blije toestand.
Ik zeg: AUW!
Ik ook dat wordt hem niet.quote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Die meneer hierboven zijn dinges is 24.13 cm in 'rust' en 34.29 cm in blije toestand.
Huhquote:
De foto is het helaas niet eens met deze bewering.quote:
Jij woont in het zuiden he.....quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is goatse?![]()
En Cat ligt al op bed, maar iedere keer als ze "acherrum" zegt, dan denk ik "whut"?
quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Blije toestand![]()
Da's best groot lijkt me.
Dan hoef je niet eens samen in dezelfde kamer te zijn
Nee, daar recht tegenoverquote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is goatse?![]()
En Cat ligt al op bed, maar iedere keer als ze "acherrum" zegt, dan denk ik "whut"?
Blije toestandquote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Greys het volgende:
Het was niks negatiefs over jou en Hara is hier toch helemaal geen mod?quote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom maar op; ik ga wel op mijn handen zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel een gewone houten lattenbodem hebben en niet zo'n ijzeren spiraalgevalquote:Op zondag 1 november 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan je zelfs in een stapelbed n**ken zonder dat je allebei op hetzelfde niveau ligt!
als je het niet weet, google!quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat is goatse?![]()
quote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Blije toestand
[..]
Het was niks negatiefs over jou, Hara is hier toch helemaal geen mod?Ik zal hem wel niet snappen of zo want ik zie niet in wat er erg moet zijn aan deze post,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Nee doe dat maar niet ik mag dan naief en schattig zijn maar dat weet ik dus wel he.quote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je het niet weet, google!![]()
maar valt wel af te raden
Doe es vertellen?quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nee doe dat maar niet ik mag dan naief en schattig zijn maar dat weet ik dus wel he.
http://lmgtfy.com/?q=goatse, veel plezier.quote:
Auw!quote:Op zondag 1 november 2009 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je wel een gewone houten lattenbodem hebben en niet zo'n ijzeren spiraalgeval
Pfieuw.quote:Op zondag 1 november 2009 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zal hem wel niet snappen of zo want ik zie niet in wat er erg moet zijn aan deze post,.
23 verklaringen...welke is het?quote:Op zondag 1 november 2009 23:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=goatse, veel plezier.
Dan hebben jullie een andere foto gezien dan ik gepost heb.quote:Op zondag 1 november 2009 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De foto is het helaas niet eens met deze bewering.
Ik heb ooit eens een verslag gemaakt over poezen en toen googlededingeshoeschrijfjedatookalweer ik op poes....quote:
Zal wel hotlink zijn geweest dan.quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan hebben jullie een andere foto gezien dan ik gepost heb.
Het was niet de bedoeling om je een blauw oog te slaanquote:Op zondag 1 november 2009 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, eerlijk gezegd vind ik je tieten te groot.
Ook die sla ik ff over.quote:
Je hebt op kale poes gegoogled?quote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een verslag gemaakt over poezen en toen googlededingeshoeschrijfjedatookalweer ik op poes....
Wil ik dit weten???quote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling om je een blauw oog te slaan
quote:Op zondag 1 november 2009 23:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling om je een blauw oog te slaan
Nee gewoon op poes. Was nog wel een jaar of 10 geleden hoor toen zoekmachines nog niet zo goed waren.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, ik had m coming nadat ik mijn 25cm in je oog drukte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |