quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nieuw linkje
Daar hoef jij ook niets mee daar gaan hier kippepootjes in, kipfilet, kippelever/maag/hart en eet smakelijk lillie en muis.
Trusten homie.quote:Op zondag 1 november 2009 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dank![]()
Dan kan ik nu gerust gaan slapen
Truste
Elies, kappen nou!quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gesprekje voorafgaand was ook wel kjoet
Waaaaayyyy too much info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen moeilijk gelopenAs Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gesprekje voorafgaand was ook wel kjoet
Waaaaayyyy too much info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen moeilijk gelopen
Hara, opletten.![]()
Optimist of naief...quote:Op zondag 1 november 2009 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
TVP nog ff dat ik morgen niet hoef te zoeken,
Kan niet die zit nog in SC 289quote:
Niet dat ik gemerkt hebquote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Elies, viel hij dan niet flauw als hij ehhhhhhh... you know?
Hoezo dat spul stinkt tenminste niet vergeleken met brokjes en blikjes. Daar heb ik best een wekelijkse cardiotraining voor over.quote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh en ieewww
Ik ga ook morgen weer 6 uur op![]()
![]()
En nu met ondertiteling.quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Elies, viel hij dan niet flauw als hij ehhhhhhh... you know?
Je gaat me toch niet vertellen dat ik het moet uitleggen hèquote:
*Gaat nog lang niet slapen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik het moet uitleggen hè
Ik voel een paint opkomen
Uh ja echt wel beetje naief enzo jeweets welquote:Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik het moet uitleggen hè
Ik voel een paint opkomen
Is in ieder geval beter dan poep zeggen..........quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
na de vorige sc gelezen te hebben, ga ik ff m'n hersens wassen [img]http://www.smileyvault.com/albums/CBSA/thumb_smileyvault-cute-big-smiley-animated-005.gif[/img[
Posten na slotje, doh.quote:
Nou als je geen bloed meer in je hersenen krijgt, val je flauw. En "de zaak" daarbeneden heeft ook bloed nodig om "de daad te kunnen doen"quote:Op zondag 1 november 2009 23:17 schreef nieslief het volgende:
[..]
Uh ja echt wel beetje naief enzo jeweets wel
Oh zit dat zo.quote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou als je geen bloed meer in je hersenen krijgt, val je flauw. En "de zaak" daarbeneden heeft ook bloed nodig om "de daad te kunnen doen"
Is 1 + 1 nu wel 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 1 november 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Nies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
We're a sick group of fucked up personalities.quote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
na de vorige sc gelezen te hebben, ga ik ff m'n hersens wassen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2009 23:19 schreef Greys het volgende:
Nies:Er komt ergens heel vaag een biologieles opdwarrelen in mijn hersenpan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Wat schattigquote:Op zondag 1 november 2009 23:17 schreef nieslief het volgende:
Uh ja echt wel beetje naief enzo jeweets wel
quote:Op zondag 1 november 2009 23:19 schreef JJH het volgende:
[..]
We're a sick group of fucked up personalities.
Owwwwwwquote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
Posten na slotje, doh.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat schattig
Dat vriendje van mij, met die grote piem0l, had heel veel bloed nodig om er een nóg grotere piem0l van te maken. En dat moet ergens vandaan komen, dus er dreigde bloedtekort n de hersenen.
Sowee, da's goed uitgelegd
En dan vraag ik me ook nog af waar het duimpje omlaag en devan Hara vandaan kwamen
want op die paint zit ik wel te wachten?quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
Jaag hem nou niet weg.
Wacht nou ff op die paint van Elies
Nee, écht niet. Dat gaat veel te ver gaanquote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef nieslief het volgende:
Wacht nou ff op die paint van Elies
Ja, je had er wel bij mogen vertellen dat je het met een hermafrodiet deed.quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwww
Ik maar denken dat jij misschien ook een grote piem0l hebt, of erger nog: dat je stiekem helemaal niet de Hara bent die we hebben gezien, maar mijn vriendje incognito
Ik had alweer een andere verklaring. Maar die ga ik hier niet posten. Jullie zijn me allebei veel te blauw.quote:Op zondag 1 november 2009 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwww
Ik maar denken dat jij misschien ook een grote piem0l hebt, of erger nog: dat je stiekem helemaal niet de Hara bent die we hebben gezien, maar mijn vriendje incognito
quote:Op zondag 1 november 2009 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
want op die paint zit ik wel te wachten?
Jij wel.quote:Op zondag 1 november 2009 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
want op die paint zit ik wel te wachten?
Nou nou nouerdenou toe nou nou nouerdenou.quote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had alweer een andere verklaring. Maar die ga ik hier niet posten. Jullie zijn me allebei veel te blauw.
quote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had alweer een andere verklaring. Maar die ga ik hier niet posten. Jullie zijn me allebei veel te blauw.
Sorryquote:Op zondag 1 november 2009 23:22 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, je had er wel bij mogen vertellen dat je het met een hermafrodiet deed.
Ja hoor heel helder ik denk alleen nog wel dat plaatjes nog duidelijker zijn......quote:Op zondag 1 november 2009 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar wel keigoed uitgelegd. Of niet soms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |