Was het niet dat zo dat als je 40 graden of meer had, je uit kon gaan van taco hoest?quote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor zover ik erover heb gelezen kan het nog steeds beide kanten op. Vrij zwaar voor een gewone griep, maar geen longontstekingsignalen of zo.
hier dus wel. dat testen dan hequote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geen idee, want ze testen het niet. Ik ken wel mensen die beweerden de taco te hebben gehad waarmee hij in contact is geweest. Maar of dat dan ook echt zo is is niet te achterhalen.
thermostaat dus ook mex. griepquote:Op maandag 2 november 2009 12:11 schreef nokwanda het volgende:
Assistente raadde mij aan om hem een combi van pijnstillers te geven: ibu en paracetamol in de maximale dosis omdat de koorts niet weg wilde gaan. Bij de ergste koortsaanval had ie hartkloppingen en ijldromen. Hele rare. Hij heeft met de kat zitten praten en zo
en ow, de thermometer is kapot. Hij geeft bij mij gewoon 35 graden aan dus die klopt niet helemaal. Manlief riep uit:je gaat doooood
Pas wel op he bij volwassenen kan dat dus gordelroos worden en daar ben je helemaal niet gelukkig mee.quote:Op maandag 2 november 2009 13:14 schreef Bamba het volgende:
Ik heb ze al gehad ja, alleen vriendlief nog niet..Dus ben benieuwd of die ze ook krijgt!
Ja we houden het in de gaten, maar het is al besmettelijk een paar dagen voordat de eerste blaasjes tevoorschijn komen, dus dan zou het al te laat zijn. We zien wel of vriendlief het krijgt.quote:Op maandag 2 november 2009 13:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Pas wel op he bij volwassenen kan dat dus gordelroos worden en daar ben je helemaal niet gelukkig mee.
Die heeft de hele nacht zielig in de ren gelegen, was weer niet happy.quote:
arm dingquote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die heeft de hele nacht zielig in de ren gelegen, was weer niet happy.
Dus ik stond voor 9 uur al in m'n pyama bij de DA voor pijnstillers![]()
Vanmiddag 14.45 moet ik met hem heen.
quote:Op maandag 2 november 2009 13:20 schreef MrSubtle het volgende:
Hey allemaaleven gedag zeggen in de pauze...
heb ik iets gemist?
Agossie, arm ding...Hopelijk kunnen ze m helpen vanmiddag!quote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
1 file was al weg, de andere viel gelukkig redelijk meequote:
Dat valt dan nog mee idd!! En lief is my middle namequote:Op maandag 2 november 2009 13:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
1 file was al weg, de andere viel gelukkig redelijk mee. Lief
Wat mankeert ie nou eigenlijk?quote:Op maandag 2 november 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |