quote:
Oeh goed dat ik jou zie, eff zoeken..quote:Op maandag 2 november 2009 11:04 schreef nokwanda het volgende:Heb gisteravond heel wat gemist zo te lezen. Even het vorige topic nog een pagina doorspitten.
Ik zat hier heel braaf op de bank met mijn Kojak.
Goed boenen he!quote:Op maandag 2 november 2009 11:13 schreef Qwea het volgende:
he, gelukkig
Ik ga ff douchenanders ben ik straks mooi te laat
Heb geen verhuisservice van de tntquote:Op maandag 2 november 2009 11:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zitten de meeste instanties niet al in de verhuisservice van tnt? Ik hoef maar heel weinig door te geven apart nog.
Ik heb toendertijd gewoon een standaardbriefje gepost en gefaxt naar allesquote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen verhuisservice van de tnt
Heb ik ook gedaan maar dat gaat dus niet door bij de KPN en pensioengebeurentjes enz.quote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb toendertijd gewoon een standaardbriefje gepost en gefaxt naar alles
quote:Op maandag 2 november 2009 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh goed dat ik jou zie, eff zoeken..
Ja wij hebben nu na eff denken 3 maanden alleen nog een heeeele berg goede doelen post die de oude bewoners ook niet willen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
Das altijd zo'n gedoe, er blijven altijd wel wat dingen die toch weer niet wijzigen dan enzo. Ik krijg nu ook echt nog regelmatig post voor de vorige bewoner. Heb het het eerste half jaar allemaal braaf afzender retour gedaan, en het was echt véél.
Tegenwoordig gaat het ongelezen linea recta bij het oud papier, wat het ook is.
Waarom doe je dat niet dan? Die sturen je post ook een maand door. Ik vind het rete handig! Plus je kruist alle instanties zoals verzekeringen en de hele mikmak aan waar je bij zit en ze worden automatisch geinformeerd. 5 minuten invul werk en klaar is keessie!quote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb geen verhuisservice van de tnt
Ik heb het in de afgelopen 6 jaar al 7xquote:Op maandag 2 november 2009 11:45 schreef nokwanda het volgende:
Hadden wij ook en er ging heel erg veel mis.
Er gaat heel veel mis blijkt uit de reacties plus je krijgt een bak spam.Waar je ook nog eens voor betaald.quote:Op maandag 2 november 2009 11:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet dan? Die sturen je post ook een maand door. Ik vind het rete handig! Plus je kruist alle instanties zoals verzekeringen en de hele mikmak aan waar je bij zit en ze worden automatisch geinformeerd. 5 minuten invul werk en klaar is keessie!
Als jullie het zeggen zal het best. Ik herken me er niet in vandaar mijn reacties.quote:Op maandag 2 november 2009 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Er gaat heel veel mis blijkt uit de reacties plus je krijgt een bak spam.Waar je ook nog eens voor betaald.
Had ik al gedaan. Alleen ik kom niet verder dan 5 vragenquote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Ynske het volgende:
succes strakjes Qwea, en schrijf de dingen die je wilt vragen even op
nietquote:Op maandag 2 november 2009 11:51 schreef nokwanda het volgende:
Iets anders. EW heeft ruim twee weken echt griep gehad. Ik heb ergens de HA gebeld, maar kwam niet verder dan de assistente. Nou ja... geen punt, want hij is er eindelijk vanaf. Maar nou vraag ik me af: hoe weten ze nou welke griep variant hij heeft gehad? Nou maakt mij dat eigenlijk geen drol uit, maar dan kan hij die tenminste niet meer krijgen.
Uhm, ik kan nu meerdere dingen invullen in mijn hoofd, dus ik snap em nog steeds niet blijkbaar.. la maquote:Op maandag 2 november 2009 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, wat is er dan hard of zacht...
mits je dus in contact geweest bent voor langere tijd (dus niet supermarktbezoekje) met een Tacogrieper, dan testen ze welquote:Op maandag 2 november 2009 11:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op basis van wat je zegt beredeneren ze of je de gewone of de mexicaanse hebt gehad volgens mij. Ze doen geen tests meer om te zien of het de mexicaanse is.
Voor zover ik erover heb gelezen kan het nog steeds beide kanten op. Vrij zwaar voor een gewone griep, maar geen longontstekingsignalen of zo.quote:Op maandag 2 november 2009 11:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Uhm, ik kan nu meerdere dingen invullen in mijn hoofd, dus ik snap em nog steeds niet blijkbaar.. la ma![]()
Verhuisservice tnt, ging bij ons de ene keer wel goed, en de laatste keer niet helemaal. Mijn bank denkt bijv nog steeds dat ik in Zwolle woon..![]()
Q'tje, succes straks!
Nok, kunnen ze dat niet zien aan het ziekteverloop en de klachten? Volgens mij zit daar tussen de beide varianten wel verschil in..
Geen idee, want ze testen het niet. Ik ken wel mensen die beweerden de taco te hebben gehad waarmee hij in contact is geweest. Maar of dat dan ook echt zo is is niet te achterhalen.quote:Op maandag 2 november 2009 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
mits je dus in contact geweest bent voor langere tijd (dus niet supermarktbezoekje) met een Tacogrieper, dan testen ze wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |