domme opmerking... Voor zover het nog niet duidelijk genoeg was, toont hij nu wel aan dat deze uitzending puur om het chagerijn gingquote:Op zondag 1 november 2009 22:53 schreef xxiessiexx het volgende:
"Mijn naam wordt in gouden letters geschreven"
QFTquote:Op zondag 1 november 2009 22:53 schreef Palmboom313 het volgende:
Nee Peter volgende week ben je er niet. HHAHAHAHHAHAHAAH
inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 22:53 schreef WcPot het volgende:
Eindelijk afgelopenWat een opgeblazen boel was het de laatste dagen in de reclame's
Hoorde ik op 538 dacht ikquote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef dubidub het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze wel koos gevraagd hebben (logisch), maar dat 'ie weigerde mee te werken
quote:
Moet deze nog wel ff snel dichtquote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ik open nog 1 topic, en dan ga ik plassen
Heb je dat nog niet gedaanquote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef PiRANiA het volgende:
pussy kom op manquote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga niet de stats uitrekenen, nu slapen en morgen naar ziekenhuis
Voor afgesleten vingers?quote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Ik weet niet waarvoor je naar het ziekenhuis moet maar sterkte/succesquote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Het laatste topic komt ook wel vol met Nikki Plessenquote:Op zondag 1 november 2009 22:54 schreef PiRANiA het volgende:
Nooit!quote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef xxiessiexx het volgende:
Zijn er nog niet genoeg foto's van Nikki?
Want?quote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef teamlead het volgende:
zo, genoeg voor vandaag.. over 6 uur gaat m'n wekker weer
rsi? vermoei-ingsverschijnselen?quote:Op zondag 1 november 2009 22:55 schreef PiRANiA het volgende:
Ojaquote:Op zondag 1 november 2009 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
nee voor mijn voet
ik was gaan sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |