Dat is gefixed in TLAD en TBOGT.quote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
Het enige waar ik van baal in GTA IV is dat als het een keer mis gaat je helemaal overnieuw kunt beginnen. Vooral als het tegen het einde gebeurd. Wat is er mis met savepoints?
Hij komt uit als mijn 360 weer thuis staat. Dus nog even geduld.quote:Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef Tijn het volgende:
Mass Effect 2, waarom blijf je nog zolang weg?
Wow... dan kun je bijna beter een nieuwe XBOX halenquote:Op maandag 2 november 2009 14:53 schreef Morthill het volgende:
ik moet gewoon 90 euro ophoesten voor reparatie
Ja, dat bedacht ik me ook al.quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow... dan kun je bijna beter een nieuwe XBOX halen
Ja hoor, gebeurt vaak genoeg dat ie een rrod heeft en daarna gewoon weer werkt.quote:Op maandag 2 november 2009 15:15 schreef Klonk het volgende:
kan een 360 na een rrod ineens weer normaal opstarten
RROD direct na een reparatie?quote:Op maandag 2 november 2009 15:18 schreef Klonk het volgende:
nah, dan heb ik in ieder geval wat te doen tot UPS hem komt halen, heb nog 6 weken garantie dus ik neem het risico verrder maar niet
Dat renegade einde is echt baasquote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef Tijn het volgende:
Ik denk dat ik Mass Effect sowieso nog even een keertje wil uitspelen om een supertof personage voor deel 2 te maken. Ik ga voor 100% renegade
hmzzz, is die aanbieding van deze week ?quote:Op maandag 2 november 2009 15:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is vast te laat, maar een kapotte xbox kan je nog best wat geld voor vangen
[ afbeelding ]
80 euro ?quote:Op maandag 2 november 2009 15:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
hmzzz, is die aanbieding van deze week ?
ik kan deze natuurlijk bij terugkomst verkopen, en ondertussen deze te kopen, was er toch al over na aan het denken om een grotere harde schijf te kopen.
iemand enig idee wat ik nog voor een losse 360 zou kunnen vangen ?
Ow ik ben bang dat het van vorige week isquote:Op maandag 2 november 2009 15:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
hmzzz, is die aanbieding van deze week ?
ik kan deze natuurlijk bij terugkomst verkopen, en ondertussen deze te kopen, was er toch al over na aan het denken om een grotere harde schijf te kopen.
iemand enig idee wat ik nog voor een losse 360 zou kunnen vangen ?
quote:Op maandag 2 november 2009 15:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ow ik ben bang dat het van vorige week is![]()
dan wachten we die maar ff af, moet natuurlijk wel met goeie argumenten komen mijn lieve vriendin om weer veel geld uit te gevenquote:Op maandag 2 november 2009 15:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
maar ergens vandaag zouden alle nieuwe aanbiedingen op budgetgaming.nl moeten verschijnen
ik had me nog niet zo verdiept daarin, puur omdat ik eerst het origineel wil uitspelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |