Ja, gast, lees eens even terug.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:05 schreef PP. het volgende:
[..]
Dat lees je vaak hé....
http://smellslikedonkey.com/wordpress/?page_id=274
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja, ik speel nu nog via VGA, heb op 2 dec. 2005 (launchday toch?) die Xbox gekocht. Als dat ding kapot gaat/gebanned word heb ik een excuus om een nieuwe met HDMI te kopenquote:Op donderdag 5 november 2009 10:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dankzij HDMI
Het probleem is momenteel dat dit topic teveel over ombouwen gaat. Ben er een beetje klaar mee,... eeuwige discussie waar we toch niet uit gaan komen. Ben blij voor je dat je alle games voor release speelt en ook nog zo nu en dan een game koopt.
Ik weet dat de gemiddelde piraat de aandachtsspanne van een mus heeft, maar lees eerst 't artikel eens, en oordeel dan pas.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, gast, lees eens even terug.
Die chart is wel heel representatief trouwens, hoeveel mensen hebben ze gevraagd? 3 mensen?
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:11 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik weet dat de gemiddelde piraat de aandachtsspanne van een mus heeft, maar lees eerst 't artikel eens, en oordeel dan pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar gaat die Arab money-quote eigenlijk over?
Als ik MW2 zou kopen, zou dat puur voor de SP zijn. Maar aangezien er niet meer dan 6 tot 10 uur gameplay in zit, ga ik het zeker niet kopen en dus ook niet spelen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Kopen er eigenlijk mensen MW2 puur voor de SP?Alle aandacht gaat uit naar de MP.
GTA IV: TBOGT natuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 10:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waar gaat die Arab money-quote eigenlijk over?
Gek dat het zo slecht gaat met Shadow Complexquote:Op donderdag 5 november 2009 10:29 schreef badboynova het volgende:
LIVE Activity for week of Oct. 26th
Xbox 360 Top LIVE Titles
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 Call of Duty: WaW
4 GTA IV
5 Halo 3: ODST
6 Gears of War 2
7 FIFA 10
8 Borderlands
9 Madden NFL 10
10 Forza Motorsport 3
Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Trials HD
2 SOUTH PARK LET'S GO TOWER DEFENSE PLAY!
3 Zombie Apocalypse
4 Battlefield 1943
5 Tower Bloxx Deluxe
6 Castle Crashers
7 Magic: The Gathering
8 Fable II Pub Games
9 Panzer General Allied Assault
10 Shadow Complex
straks maar fifa 10 wat hoger helpen.
Komt omdat die game gratis te spelen was. Zie je meteen terug in de verkopen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gek dat het zo slecht gaat met Shadow Complex
True!quote:Op donderdag 5 november 2009 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt omdat die game gratis te spelen was. Zie je meteen terug in de verkopen.
Volgende maand staan er dus 3 call of duty's in de top 3quote:
Gratis te spelen?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt omdat die game gratis te spelen was. Zie je meteen terug in de verkopen.
Je kon na het verslaan van de eindbaas van de demo heel snel op start drukken en 'load last checkpoint' kiezen. Zo kon je alles gratis uitspelenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gratis te spelen?Dat had ik dan weer gemist
Misschien dat ik hem ooit nog eens koop tijdens een actie, maar ik vond de demo niet echt geweldig. Wel tof hoor, maar niet echt mijn ding denk ik
Shit idd.. Kon je hem gratis downloaden ofzo?quote:Op donderdag 5 november 2009 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lamequote:Op donderdag 5 november 2009 11:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kon na het verslaan van de eindbaas van de demo heel snel op start drukken en 'load last checkpoint' kiezen. Zo kon je alles gratis uitspelen
Ik vond het wel tof omdat ik op die manier hem in 1 keer uit moest spelen, was extra leukquote:
Als het DotW wordt haal ik 'm ook nog wel denk ik. Vond het wel een aardige game, maar niet in die periode voor dat bedragquote:Op donderdag 5 november 2009 11:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem ooit nog eens koop tijdens een actie, maar ik vond de demo niet echt geweldig. Wel tof hoor, maar niet echt mijn ding denk ik
Dus eigenlijk is Lenny ook een Boefquote:Op donderdag 5 november 2009 11:15 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Shit idd.. Kon je hem gratis downloaden ofzo?
Ik nietquote:
Ik ben zo iemand die een snoepje steelt en daarna huilend terug brengt naar de snoepwinkelquote:Op donderdag 5 november 2009 11:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee met een illegaal truukje kon je de demo doorblijven spelen nadat die eigenlijk was afgelopen
Dus eigenlijk is Lenny ook een Boef![]()
Onee want hij heeft het spel daarna ook nog echt gekocht
Ik heb altijd een smakelijke tt ingedachten maar rossdale past hem toch altijd aan dus waar doe ik het nog voorquote:Op donderdag 5 november 2009 11:25 schreef badboynova het volgende:
zijn er al smakelijke tt in de maak voor het nieuwe topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |