4 nieuwe games die je op de releasedatum moet kopen (in de winkel of wachten op de postbode), terwijl je ook, wat, 30 a 60 nieuwe games 1,5 week voor de releasedate zelf kan downloaden en branden (samen in minder dan een uurtje) voor dezelfde prijs? Pfff, moeilijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Je beseft dat je voor een nieuwe 360 ongeveer 4 nieuwe games of een stuk of 10 oudere games legaal kunt kopen?
Dat niet nadenken ook
5 dagen per week werken voor je geld, terwijl je ook gewoon af en toe wat bejaarden kan neersteken en beroven en daar van rondkomen? Pfff, moeilijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
4 nieuwe games die je op de releasedatum moet kopen (in de winkel of wachten op de postbode), terwijl je ook, wat, 30 a 60 nieuwe games 1,5 week voor de releasedate zelf kan downloaden en branden (samen in minder dan een uurtje) voor dezelfde prijs? Pfff, moeilijk.
30 tot 60 gamesquote:Op donderdag 5 november 2009 00:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
4 nieuwe games die je op de releasedatum moet kopen (in de winkel of wachten op de postbode), terwijl je ook, wat, 30 a 60 nieuwe games 1,5 week voor de releasedate zelf kan downloaden en branden (samen in minder dan een uurtje) voor dezelfde prijs? Pfff, moeilijk.
Doe geen moeitequote:Op donderdag 5 november 2009 00:32 schreef PP. het volgende:
[..]
5 dagen per week werken voor je geld, terwijl je ook gewoon af en toe wat bejaarden kan neersteken en beroven en daar van rondkomen? Pfff, moeilijk.
Weet je wel hoeveel een dvd-spindel tegenwoordig kost? En een beetje piraat moet speciaal groene hoesjes bestellen online, covers printen in full-colour.. Dat ze uberhaupt nog tijd hebben om te gamen.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:33 schreef kepler het volgende:
[..]
30 tot 60 gamesNu snap ik waarom je geen geld hebt voor games
Dit snap ik dus niet helemaal. Je weet dat wat je doet niet mag, je schreeuwt het over het internet en zet ook nog netjes je XBL naam onderin je onderschrift. Als ik microsoft wat ging ik gewoon forums afquote:Op woensdag 4 november 2009 21:17 schreef badboynova het volgende:
joehoe wilde ff melden dat ik in ieder geval geen ban ga oplopen, kunnen jullie nog lang van me genieten
quote:Op donderdag 5 november 2009 07:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dit snap ik dus niet helemaal. Je weet dat wat je doet niet mag, je schreeuwt het over het internet en zet ook nog netjes je XBL naam onderin je onderschrift. Als ik microsoft wat ging ik gewoon forums af
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je die persoon wel in je friendslist hebben toch? Wat is zijn gamertag?quote:Op donderdag 5 november 2009 08:52 schreef Rossdale het volgende:
Je weet dat je mensen gewoon kunt reporten he
Als je op iemand zijn gamertag "File Complaint" doet en daar aangeeft dat je vermoed dat diegene een omgebouwde console heeft, dan wordt die persoon gecheckt door MS.
Als je echt een grafhekel hebt aan die mannetjes die hier lopen te blaten dan moeten gewoon meerdere mensen die complaints gaan filen. *ba-da-boem BAN*
?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:33 schreef kepler het volgende:
[..]
30 tot 60 gamesNu snap ik waarom je geen geld hebt voor games
Rightttttt..... Als je jezelf maar gelooft. En wie bepaalt of ze het waard zijn? Juist, dat doe je zelf. En daar is lekker mee te schipperen. Hoe vaak ik mensen wel niet hoor klagen die Fifa illegaal hebben dat het een kutgame is, maar die het wel ELKE dag spelen.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld voor games, en ik koop ze ook wel als ze het waard zijn,
Ik kan begrijpen dat jullie tegen piraterij zijn, ik ben er zelf ook niet echt een voorstander van (mensen die puur games downloaden en nooit wat kopen vind ik zelf ook triest), maar zolang games soms gewoon 2 of 3 weken voor de normale releasedate op internet te vinden zijn, meestal 1 week, blijf ik ze gewoon downloaden.
Laat ons er even buitenquote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef MacorgaZ het volgende:
En daarnaast is deze discussie ook best nutteloos, net alsof je christenen probeert te overtuigen dat er de kans is dat God niet bestaat.
Over FIFA gesproken, ik speel graag een simpel potje. Gewoon even een kwartiertje samen met iemand voetballen, maar meer dan dat haal ik niet uit zo'n spel. Dus ik ben eigenlijk gewoon tevreden met de demoquote:Op donderdag 5 november 2009 09:42 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Hoe vaak ik mensen wel niet hoor klagen die Fifa illegaal hebben dat het een kutgame is, maar die het wel ELKE dag spelen.
Ik zie dat eigenlijk helemaal niet. En je moet je XBOX toch ook ombouwen ofzoiets voordat dat werkt?quote:Op donderdag 5 november 2009 09:46 schreef MacorgaZ het volgende:
En ik probeer piraterij ook niet goed te praten, maar je ziet nu toch zelf dat MW2 anderhalve week van tevoren te downloaden is? Halo 3 was 1 week eerder te downloaden. Gears of War 2 was eerst zelfs 2,5 of 3 weken eerder ofzo? Assassin's Creed 2 is waarschijnlijk er 12 november ook al wel, etc etc.
Kopen er eigenlijk mensen MW2 puur voor de SP?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ja meteen maandag de hele nacht ff perks en shit vrijspelen!
Wel mooi dat iedereen gereset wordt!
Dat heb ik ook wel gehad, toen ik nog alleen maar legale games had speelde ik ook als ik een nieuw spel had, dat spel meer. Maar als je gewoon alleen kwaliteitsgames downloadt en niet elke game waar je wat over hoort, dan merk je uiteindelijk zelf wel welk spel je langer speelt en die is dan de moeite waard om te kopen bijv.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:02 schreef badboynova het volgende:
wat ik zelf zie als voordeel dat me box niet is omgebouwd, is dat ik langer een game speel die ik heb gekocht waar door ik er achter kwam hoe leuk b.v xbl is.
want zo als met me ps 2 die wel omgebouwd is, downloade ik tig spelen die ik dan 1 of 2 keer speelde en daarna niet meer aan raakte omdat ik weer een ander spel had. dus ik kon er nooit echt achter komen wat goeie en leuke games waren, hier door zal ik heel veel goeie dingen gemist hebben.
Dat lees je vaak hé....quote:Op donderdag 5 november 2009 09:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb genoeg geld voor games, en ik koop ze ook wel als ze het waard zijn,
quote:Now most pirates will tell you that they just like to try before they buy. If it’s a good game, then they’ll buy it:
quote:Well, from this data we can conclude that 0% of pirates think the game is worth buying (which, by the way, is contrary to most of the forum posts we read from legit buyers).
Dankzij HDMIquote:Op donderdag 5 november 2009 10:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb mijn Xbox zelf omgebouwd ja, zodra de kast eraf is is het zo gedaan.
Ik zeg ook niet dat je er zomaar tegenaan looptMaar toen ik zag dat die vuile ombouwers Assassin's Creed 1 óók weer 1 week van tevoren al speelden terwijl ik al zo lang aan het wachten was, was ik het zat en heb ik mijn Xbox laten ombouwen. Assassin's Creed toen gespeeld, erg vette game, en toen hij hier te koop was (1 dag na de releasedag, geweldig zo'n kutdorp) heb ik hem gekocht. Toen ik hem helemaal had uitgespeeld verkocht ik hem weer. Het probleem is... ?
Maar ik ga weer MW2 spelen, na de releasedatum zie ik jullie wel online. En bij een ban zie ik jullie zelfs dankzij HDMI online, nog beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |