Twee keer,.... good en evil. Fable 2 was een geweldige game!quote:Op woensdag 4 november 2009 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat je 2 ook tof vond???
Ja de eerste 2 uur was idd leuk, maar ik bedoel dat je hem echt helemaal uit hebt gespeeld?
Vraag me af hoe ze dat ontdekken. De meeste downloaders houden zich aan de streetdate.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Juist!
Europese banwave is in volle gang!!
Op elke disc staat een seriecode zeg maar. Op elke disc is die anders. Als er 1 gekopieerd wordt, heeft die dezelfde. Tada.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze dat ontdekken. De meeste downloaders houden zich aan de streetdate.
Ja,... maar wie heeft het origineel? Wordt die ook gebanned? En is dat alleen te zien als een gebruiker online aan het gamen is of wordt dit geupload? Vreemd verhaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Op elke disc staat een seriecode zeg maar. Op elke disc is die anders. Als er 1 gekopieerd wordt, heeft die dezelfde. Tada.
Dat is duidelijker inderdaad! Tja,... mij boeit het niet. Zonde om dat ding om te bouwen!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:19 schreef Rossdale het volgende:
Nee volgens mij lekt MS een versie op usenet met een stukkie code in het opstartfilmpje verwerkt. Wanneer iemand online is geweest met die illegale versie kunnen ze dat tracen en mensen systematisch gaan bannen.
Dat is wat ik er van begrepen heb iig
Het is dan ook 'legaal' om de game te spelen, maar niet op Xbox Live want dat is tegen de policyquote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef lkb9000 het volgende:
Het is microsofts eigendom, dus de versies die zij online zetten zijn legaal, dus als ze je daarvoor bannen zijn ze fout bezig
je weet ook dat de discs geperst worden, en niet gebrand, he? En dat het daarmee nogal erg veel zou kosten als je elke uniek wilt maken.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Op elke disc staat een seriecode zeg maar. Op elke disc is die anders. Als er 1 gekopieerd wordt, heeft die dezelfde. Tada.
Fable is de ultieme chill game, zo mooi, zo sprookjesachtig. Qua gameplay is het verre van de beste game ooit, maar het gevoel is gewoon goed. Fable 3 haal ik ook blind. Ik kan wel gaan lopen kankeren op Natal, maar who am I kiddingquote:Op woensdag 4 november 2009 16:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja misschien is dat het: ik heb bij alles dat ik doe in de game (en dat er ook echt toe doet, dus niet trouwen en kinderen krijgen en andere van die gimmicks zonder uitwerking op het verhaal) dat ik het al eens eerder en beter heb gezien. Aan de andere kant, grote RPG liefhebbers als Notorious_Roy en Chocobo vinden hem wel fantastisch, dus misschien ben ik gewoon blase geworden.
Je beseft dat je voor een nieuwe 360 ongeveer 4 nieuwe games of een stuk of 10 oudere games legaal kunt kopen?quote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef MacorgaZ het volgende:
En ach, als je wordt gebanned koop je een nieuwe Xbox, die dingen zijn toch goedkoop en worden kwalitatief steeds beter. Het geld heb je in ieder geval wel opgespaard door geen games te kopen, en het risico zit nou eenmaal in het 'vak'.
Yup, ik kijk ook zeker uit naar Fable 3. De tijd is ook onwijs tof: De industriele revolutie! Allemaal gave machines, stoomlocomotieven, etcquote:Op woensdag 4 november 2009 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fable is de ultieme chill game, zo mooi, zo sprookjesachtig. Qua gameplay is het verre van de beste game ooit, maar het gevoel is gewoon goed. Fable 3 haal ik ook blind. Ik kan wel gaan lopen kankeren op Natal, maar who am I kidding
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Juist!
Europese banwave is in volle gang!!
Ja maar je kunt 100 games downloadenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Je beseft dat je voor een nieuwe 360 ongeveer 4 nieuwe games of een stuk of 10 oudere games legaal kunt kopen?
Dat niet nadenken ook
Je hebt hem tijdens release?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Men, can't freaking wait. Nog 6 dagen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |