Nee het was ook een gokquote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie geen logo verdwijnen
Ik vond die snor van peter al schokkend!quote:Op zondag 1 november 2009 21:46 schreef switchboy het volgende:
nou 1ste reclame en nog niets schokkends voorbij gekomen
Echt zo: ik weet lekker wat het betekend, laat ik het even zeggen zodat jij het ook weetquote:
14 delen is ook iet ste weinigquote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgens mij zit ik er ook naast met mijn gok dat er maximaal 12 delen zouden komen
Je gaat toch niet midden in t programma naar de wcquote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef 9611Niels het volgende:
Kut, ga ik pissen, kom ik terug, is de reclame net begonnen!!@!FUUUU
Je zou het op z'n minst kunnen proberen..quote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef xxiessiexx het volgende:
Volgens mij zit ik er ook naast met mijn gok dat er maximaal 12 delen zouden komen
heb je die bedragen net gezien? Wouter zou 's nachts badend in het zweet wakker schrikken hoorquote:Op zondag 1 november 2009 21:47 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
SBS is echt de koning van de borrelpraat; als iedereen zich aan de snelheid houdt dan is het een strop voor de overheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |