abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 november 2009 @ 09:59:09 #51
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_74500600
Ik verlang terug naar MWDL
pi_74500636
Kijkcijfers gisteravond : 1.158.000 vorige week 1.014.000

licht gestegen
  zondag 8 november 2009 @ 10:38:13 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 8 november 2009 @ 11:19:26 #54
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_74501635
Paul heeft van te voren gezegd dat het geen MDWL wordt. Het is intiemer, kleiner en minder bombastisch. Dat meegenomen, vind ik de show wel OK. Het wisselt wel, maar ik heb verder geen hoge verwachtingen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_74502528
Ik vind het programma een stuk minder toegankelijk dan MWDL. Ik ben nu een paar keer langsgezapt, maar telkens had ik geen flauw idee waar het over ging en ben ik maar doorgezapt.

Gisteren viel ik in tijdens een of ander loos fragment uit Amerika wat Paul aan 1982 deed denken en hem een paar regels van willekeurige liedjes uit 1982 deed zingen

Needless to say snapte ik er niks van en heb ik rtl4 maar weer opgezet. Zo gaat het elke week. Ik wil Paul best een kans geven, maar ik krijg telkens het idee dat Lieve Paul voor een incrowd gemaakt is waar ik niet toe behoor.
pi_74502555
Ik vond het gisteren wel aardig, maar het is jammer dat dingen die op zich wel leuk waren bedacht, zoals de filmpjes en die quiz, niet al te best en te rommelig werden uitgewerkt door Paul.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 8 november 2009 @ 21:33:45 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_74523333
Ik dacht de we het laagtepunt al hadden bereikt, maar het kan blijkbaar toch nog slechter dan gisteren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_74523995
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_74524450
Lol, dat wicht met de geheimen. Hoe dodelijk saai is en hoe weinig kennis heeft dat mens.
pi_74524816
Paul's Bookclub
  zondag 8 november 2009 @ 23:00:45 #61
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74527089
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef golfer het volgende:
Ik dacht de we het laagtepunt al hadden bereikt, maar het kan blijkbaar toch nog slechter dan gisteren.
Ik begrijp Paul ook niet notabene op de zondagavond was vaak leuker dan zaterdag..Nee, dan was het gisteren beter.
pi_74532044
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 23:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Eens. Misschien een gezellige bedoening als je daar in de zaal zit maar het is echt niet leuk om thuis vanuit de bank te kijken.
Volgens mij zat de helft van het publiek zich te vervelen, en de anderen helft te slapen.

Waar waren trouwens de vragen van de mensen? Dat was toch de opzet? Ik kan me enkel de vraag herinneren waarom er geen vrouwen in het orkest zitten. En daar werd niet eens wat mee gedaan.

Zaterdagavond was rommelig van opzet. Dat hij die vrouw haar auto liet verplaatsen was op zich wel (relatief) grappig, maar bij die tweede werd het al afgezaagd. Ondertussen dat gesprekje met die Belg ging ook nergens over (zeker niet wanneer Paul Vlaams probeert te praten. Is niet leuk, dus niet doen). Quizje was rommelig. Lieke is altijd leuk om naar te kijken maar had in het quizje verder ook geen toegevoegde waarde. Kan me niet meer herinneren wat er nog meer geweest is zaterdag.

Lieve Paul PS ging helemáál nergens over. Het is wel duidelijk dat hij een talkshow zou willen maken. Maar noem het dan ook anders en maak er dan 2 aparte programma's van. 1 gezellig zaterdagavondprogramma, en 1 talkshow. En áls je er dan een talkshow van wilt maken, leer dan om ook de ander aan het woord te laten. Het onderwerp van de gesprekken moet niet 'Paul' zijn, maar datgene waar de genodigde voor komt.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_74532153
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:47 schreef marcodej het volgende:

Ook mijn gedachte, het heeft me nog nooit zoveel moeite gekost om wakker te blijven tijdens een uitzending.
quote:
LIEVE PAUL PS 1.619.000
Matige kijkcijfers als je, je bedenkt dat Boer zoekt vrouw er voor zat
pi_74532209
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:06 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Ook mijn gedachte, het heeft me nog nooit zoveel moeite gekost om wakker te blijven tijdens een uitzending.
[..]

Matige kijkcijfers als je, je bedenkt dat Boer zoekt vrouw er voor zat
Kijkcijfers zeggen vooral wat over de vorige aflevering. Dit weekend was het weer niks, dus zullen volgende week de cijfers wel weer stukje lager liggen.
[ afbeelding ]
  maandag 9 november 2009 @ 14:12:11 #65
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74540123
Gisteravond was de inbreng van het publiek echt nul.Een véél te lang verhaal over een boek wat niemand gaat lezen..Ik werd in elk geval niet echt getriggerd om het te kopen.En dan ook Robert Vuisje nog,want wat kwam die nou eigenlijk doen ook over een boek praten wat nou niet echt bepaald nieuw te noemen is.Ik kijk er elke week naar,eigenlijk in de hoop dat het beter wordt..

Vanmorgen even wat oude fragmentjes van MWDL doorgekeken op uitzending gemist,en moest toch concluderen dat het echt véél leuker was
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_74542084
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:12 schreef Purdey het volgende:
Gisteravond was de inbreng van het publiek echt nul.Een véél te lang verhaal over een boek wat niemand gaat lezen..Ik werd in elk geval niet echt getriggerd om het te kopen.En dan ook Robert Vuisje nog,want wat kwam die nou eigenlijk doen ook over een boek praten wat nou niet echt bepaald nieuw te noemen is.Ik kijk er elke week naar,eigenlijk in de hoop dat het beter wordt..

Vanmorgen even wat oude fragmentjes van MWDL doorgekeken op uitzending gemist,en moest toch concluderen dat het echt véél leuker was
Vorige week nog een stukje MWDL met Sinterklaas teruggekeken. Verlang er weer naar terug!
[ afbeelding ]
  maandag 9 november 2009 @ 18:16:39 #67
251095 Purdey
Better off alone..
pi_74547877
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:07 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Vorige week nog een stukje MWDL met Sinterklaas teruggekeken. Verlang er weer naar terug!
Ohh ja,met sinterklaas,dát was leuk!! Paul die dan hele grove grappen maakte,en Erik van Muiswinkel als de Wegwijs-Piet die dan met droge ogen zei 'Ik weet ook niet wat hij bedoeld Sinterklaas..' Maar dan wel zien dat hij gewoon moeite moet doen niet in lachen uit te barsten

Good old memories..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_74547923
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ohh ja,met sinterklaas,dát was leuk!! Paul die dan hele grove grappen maakte,en Erik van Muiswinkel als de Wegwijs-Piet die dan met droge ogen zei 'Ik weet ook niet wat hij bedoeld Sinterklaas..' Maar dan wel zien dat hij gewoon moeite moet doen niet in lachen uit te barsten

Good old memories..
En Sinterklaas die net zulke gemene opmerkingen terug maakte
pi_74565219
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Good old memories..
Jaa die aflevering Dat was van december 2007. Ik ken die uitzending half uit mijn hoofd
Maar Erik kon er ook wat van hoor. Het ging over iet met kinderen en fantasieën . Maakt Erik van Muiswinkel een opmerking iets van dat Sinterklaas hele andere fantasieën heeft met kinderen .
Of dat stukje dat dat meisje voor ging lezen, over een hondje.. En Sinterklaas ging de geluiden nabootsen (Zoef-zoef) toen het ging over voorbijrazende auto's. En vervolgens toen het over kreunen ging, vond Paul dat ze het hele stukje opnieuw moest lezen, waarbij Sint dan álle geluiden ging nadoen

Het mooie is gewoon dat Bram vd Vlugt de enige is die Paul z'n mond gesnoerd krijgt.
maar nu wijkt het onderwerp af naar Bram van der Vlugt adoratie-topic! # 2.
[ afbeelding ]
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:42:01 #70
3185 Adelante
To let it go now
pi_74704805
Maik de Boer
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74704820
Mocht Paul nog noemen wanneer Sinterklaas komt, meldt het even, dan kijk ik ook weer een keer
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:44:21 #72
3185 Adelante
To let it go now
pi_74704868
Ik neem aan dat Bram op 5 december komt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74705819
Roel!

Zap ik op het goede moment langs
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:38:12 #74
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74712418
Irritant geklap altijd bij alles

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: