Ik begrijp Paul ook niet notabene op de zondagavond was vaak leuker dan zaterdag..Nee, dan was het gisteren beter.quote:Op zondag 8 november 2009 21:33 schreef golfer het volgende:
Ik dacht de we het laagtepunt al hadden bereikt, maar het kan blijkbaar toch nog slechter dan gisteren.
Volgens mij zat de helft van het publiek zich te vervelen, en de anderen helft te slapen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Eens. Misschien een gezellige bedoening als je daar in de zaal zit maar het is echt niet leuk om thuis vanuit de bank te kijken.
Ook mijn gedachte, het heeft me nog nooit zoveel moeite gekost om wakker te blijven tijdens een uitzending.quote:
Matige kijkcijfers als je, je bedenkt dat Boer zoekt vrouw er voor zatquote:LIEVE PAUL PS 1.619.000
Kijkcijfers zeggen vooral wat over de vorige aflevering. Dit weekend was het weer niks, dus zullen volgende week de cijfers wel weer stukje lager liggen.quote:Op maandag 9 november 2009 09:06 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ook mijn gedachte, het heeft me nog nooit zoveel moeite gekost om wakker te blijven tijdens een uitzending.
[..]
Matige kijkcijfers als je, je bedenkt dat Boer zoekt vrouw er voor zat
Vorige week nog een stukje MWDL met Sinterklaas teruggekeken. Verlang er weer naar terug!quote:Op maandag 9 november 2009 14:12 schreef Purdey het volgende:
Gisteravond was de inbreng van het publiek echt nul.Een véél te lang verhaal over een boek wat niemand gaat lezen..Ik werd in elk geval niet echt getriggerd om het te kopen.En dan ook Robert Vuisje nog,want wat kwam die nou eigenlijk doenook over een boek praten wat nou niet echt bepaald nieuw te noemen is.Ik kijk er elke week naar,eigenlijk in de hoop dat het beter wordt..
![]()
Vanmorgen even wat oude fragmentjes van MWDL doorgekeken op uitzending gemist,en moest toch concluderen dat het echt véél leuker was
Ohh ja,met sinterklaas,dát was leuk!! Paul die dan hele grove grappen maakte,en Erik van Muiswinkel als de Wegwijs-Piet die dan met droge ogen zei 'Ik weet ook niet wat hij bedoeld Sinterklaas..' Maar dan wel zien dat hij gewoon moeite moet doen niet in lachen uit te barstenquote:Op maandag 9 november 2009 15:07 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Vorige week nog een stukje MWDL met Sinterklaas teruggekeken. Verlang er weer naar terug!
En Sinterklaas die net zulke gemene opmerkingen terug maaktequote:Op maandag 9 november 2009 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ohh ja,met sinterklaas,dát was leuk!! Paul die dan hele grove grappen maakte,en Erik van Muiswinkel als de Wegwijs-Piet die dan met droge ogen zei 'Ik weet ook niet wat hij bedoeld Sinterklaas..' Maar dan wel zien dat hij gewoon moeite moet doen niet in lachen uit te barsten![]()
Good old memories..
Jaa die afleveringquote:Op maandag 9 november 2009 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ohh ja,met sinterklaas,dát was leuk!! Paul die dan hele grove grappen maakte,en Erik van Muiswinkel als de Wegwijs-Piet die dan met droge ogen zei 'Ik weet ook niet wat hij bedoeld Sinterklaas..' Maar dan wel zien dat hij gewoon moeite moet doen niet in lachen uit te barsten![]()
Good old memories..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |