Mijn zusje is negen en wil een PSP.quote:Op maandag 2 november 2009 21:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Alien van Thierry Mugler..als je ooit wat voor je zus moet halen raad ik je deze aan![]()
Maar jak..zie die omschrijving
Hout, vanille, oranje bloessem en bos.
Klinkt toch dirty?
Don't hate..I blame my momquote:Op maandag 2 november 2009 21:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die geen ABN/ABA kunnen!!!
quote:Op maandag 2 november 2009 21:28 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mijn zusje is negen en wil een PSP.
Niet naar Uggs hoop ikquote:Op maandag 2 november 2009 21:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Mijn zusje is 16 en wil Uggs
Drie keer raden waar mijn geld aan het eind van de maand heen gaat
Troost je, je kan het vast beter dan ik.quote:Op maandag 2 november 2009 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
ik daarentegen snap het al niet als iemand van een andere streek in Marokko Arabisch tegen me spreekt. Alles is dan zo verbogen
Maar ze wil ze zo graagquote:
I doubt that. Ik durf het alleen te spreken tegen mn moeder oma en een goede kennisquote:Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Troost je, je kan het vast beter dan ik.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Maar ze wil ze zo graag![]()
En volgens mij heb ik al zoiets beloofd..zij weet altijd de dingen op de juiste momenten te vragen.
Vind je uggs lelijk haha?
Ik spreek het allebei nauwelijks. Ik kan wat Arabisch lezen en spreek wat woordjes berbers, maar een echt gesprek in één van beiden zit er niet in. Dat wordt al snel Frans. Ik ga volgend jaar zo'n half jaar/driekwart jaar naar Marokko om beiden goed te leren spreken.quote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
I doubt that. Ik durf het alleen te spreken tegen mn moeder oma en een goede kennis![]()
Maar jij spreekt naast het Arabisch zeker ook Berbers?
quote:
Ach zo erg zijn ze ook weer niet... Dan heetten ze wel Crocs.quote:Op maandag 2 november 2009 21:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel schattig kan zijn als je niet maat 40 hebt aangezien die dingen er sowieso al zo groot uitzien. Maar het gaat eigenlijk meer om de warmte dan om hoe ze eruitzien![]()
Try them..u will never take them off. Oh probeer toch maar niet..mannen met uggs
Ah oke. Jij kan tenminste nog Arabisch lezen..ik zelfs dat nietquote:Op maandag 2 november 2009 21:36 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik spreek het allebei nauwelijks. Ik kan wat Arabisch lezen en spreek wat woordjes berbers, maar een echt gesprek in één van beide zit er niet in. Dat wordt al snel Frans. Ik ga volgend jaar zo'n half jaar/driekwart jaar naar Marokko om beide goed te leren spreken.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:38 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ach zo erg zijn ze ook weer niet... Dan heetten ze wel Crocs.
Ik heb er echt zin in.quote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ah oke. Jij kan tenminste nog Arabisch lezen..ik zelfs dat niet. Kan het alleen verstaan en soort of spreken haha. De klanken zitten vaak wel in mn hoofd maar komen mn strot niet uit ofzo
. Berbers kan ik niks van. Terwijl ik van origine toch echt berbers ben. Spreek jij Frans? Haha oke ik kan niks.
Ah wel tof ! Ga ik ook ''ooit'' nog een keer doen..na die ene wereldreis die gepland staat voor het jaar ''X''..
Ga je alleen..jij Einzelganger? En ga je dan heel het land doortrekken? Zo ja..waar overnacht je in een hotel/appartement en of bij familie?quote:
Geen idee... hier staat nog heel groot "Koop nu" en ze hebben wintermodellen...quote:Op maandag 2 november 2009 21:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Maar die worden niet meer gemaakt toch? Ze waren toch failliet gegaan
Don't ever insult me like that againquote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Geen idee... hier staat nog heel groot "Koop nu" en ze hebben wintermodellen...
[ afbeelding ]
crocs™ girls nadia
Iets voor jou?
Ja, ik ga alleen... Zal vooral veel bij familie blijven bij Nador en Al Hoceima, maar ben ook wel van plan een maandje ofzo rond te trekken. Het ligt er een beetje aan hoe snel mijn geld opgaat.quote:Op maandag 2 november 2009 21:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ga je alleen..jij Einzelganger? En ga je dan heel het land doortrekken? Zo ja..waar overnacht je in een hotel/appartement en of bij familie?
Om de zweetvoeten die je van die dingen krijgt te ventileren.quote:Op maandag 2 november 2009 21:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Don't ever insult me like that again![]()
Er zitten gaatjes in de bovenkant? Wat is dat voor ''wintermodel''
Tofquote:Op maandag 2 november 2009 21:49 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, ik ga alleen... Zal vooral veel bij familie blijven bij Nador en Al Hoceima, maar ben ook wel van plan een maandje ofzo rond te trekken. Het ligt er een beetje aan hoe snel mijn geld opgaat.
You're so smart..quote:Op maandag 2 november 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Om de zweetvoeten die je van die dingen krijgt te ventileren.
Dan heb je honderden euro's voor niks uitgegeven aan een nutteloos product (zoals de rest van die crocs bagger).quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
You're so smart..![]()
En wat nou als het gaat regenen en of sneeuwen?
Ik ben daar wel eens geweest... ook in Fes, Meknes, Rabat, Agadir, Tangier... maar dat is alweer best een tijd geleden. Marokko is flink veranderd, dus ik ben benieuwd of ik het nog een beetje zal herkennen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik wil ook nog in de nabije toekomst zoiets in m'n eentje ondernemen..even kijken hoe goed ik het met mezelf kan vinden haha.
Ik zou ook zeker naar Marrakech gaan![]()
Ben er 2 jaar geleden voor t eerst geweest en ik ben verliefd
Hahhahaquote:Op maandag 2 november 2009 21:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan heb je honderden euro's voor niks uitgegeven aan een nutteloos product (zoals de rest van die crocs bagger).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |