Ze hebben zendertjes om. Dat heb ik altans wel gezien. Volgens mij ook tijdens dat gesprek tussen Audrey en Hans. Wie zin heeft, moet maar eens terugkijken of het klopt.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef Leandra het volgende:
Zouden ze gewoon heel geavanceerd met richtmicrofoons en supertelelenzen werken??
Ik heb nog niemand met een zender om zien lopen
Nou.... ik pasquote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef W00fer het volgende:
Zullen we trouwens ook hier gaan praten zoals op dat Veeteeltforum
Au3
Z8aardig
Kleine Hans
Van Nelle
Ze werken vooral met richtmicrofoons hoor. En de meeste professionele camera's hebben wel een aardige telelens. Er wordt weinig gebruik gemaakt van zenders.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef Leandra het volgende:
Zouden ze gewoon heel geavanceerd met richtmicrofoons en supertelelenzen werken??
Ik heb nog niemand met een zender om zien lopen
Minder erg dan dat dialect van die quotes.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef W00fer het volgende:
Au3
Z8aardig
Kleine Hans
Van Nelle
Precies. Ik vatte het trouwens meer zo op als wanneer je zegt "hapje voor mama" als je een klein kindje voertquote:Op maandag 2 november 2009 13:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jemig, dat hapje van Jos was gewoon een pesterijtje omdat Dycke zo stoïcijns deed. Volgens mij bedoelde hij het niet eens dubbelzinnig ook, al zal hij zich nu wel voor het hoofd slaan om die opmerking.
Dat iedereen daar hele psychologische profielen aan verbindt zeg.
Wat een forum zegquote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef W00fer het volgende:
Au3
Z8aardig
Kleine Hans
Van Nelle
30km ofzo? Makkelijk te doen te perd.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:22 schreef W00fer het volgende:
Lijkt me niet dat het die Hanneke is, het zou wel kunnen. De Hanneke die in de serie zit, woont toch dichtbij Peter? Herpen is nou niet echt heel dicht bij Aarle-Rixtel.
Dat die Hanneke er nog steeds in zit, snap ik sowieso al niet. Volgens mij, snappen zijn ouders het evenminquote:Op woensdag 4 november 2009 22:34 schreef W00fer het volgende:
Peter keek nou niet echt vrolijk op dat filmpje van de verjaardag van Hanneke. (is preview van aanstaande zondag, nu op de bzv site).
Ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik hoop voor Cynthia, dat er ergens een oprechte kijker is geweest die juist haar kwaliteiten heeft opgemerkt en haar weet te vinden. Ik vind het een lief mens, en ik gun haar een partner die haar waard is.
Ja dat zei ik dus ook al. Dat ding is felroze en het modelquote:Op donderdag 5 november 2009 08:32 schreef Koningin het volgende:
Die roze pet van Hanneke is drie keer zo erg als haar laarzen.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 5 november 2009 10:38 schreef sheotah het volgende:
Maar zou Hanneke niet beter passen bij Peter, vraag ik me af?
Ik denk dat het heel misschien nog wel wat zou kunnen worden.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:38 schreef sheotah het volgende:
Maar zou Hanneke niet beter passen bij Peter, vraag ik me af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |