Het is de ongeschondenequote:Op maandag 2 november 2009 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gingen die bladen niet van "Slecht behandelt" over op "Vol in mijn gezicht geslagen" zonder wederhoor?
Want? We zijn allemaal notoire wifebeaters??? "Spijt me zeer" maar ik heb nooit en zal nooit vrouwen, kinderen, bejaarden slaan. Dus dan maar een balk in mijn ogen als dat het resultaat is.quote:Op maandag 2 november 2009 06:42 schreef Hobby het volgende:
speculaasjes, speculaasjes.
wanneer houd dit op, als wij allen eens naar ons zelve kijken en
de balk uit onze eigen ogen halen ,
Ik vind het een hele goede zaak als vrouwen openbaar maken dat mannen vrouwen mishandelen. Graag met naam en toenaam op alle voorpagina's zodat andere vrouwen niet hetzelfde lot wacht!quote:ik hoop dat Huub en claire nu de Media eens mijden
en niets meer in de wereld gooien.
Dus Huub slaat 3 keer zijn vrouw, waarvan 1 keer zelfs vlak na de bevalling en al wat hij moet doen om ermee weg te komen is schamen? Deze "hetze" mag dan zomaar ophouden? Op de brandstapel met hem, je slaat gewoonweg geen vrouwen en al helemaal niet als ze in een post natale periode zitten. Dan ben je gewoon een gewetensloos beest!quote:
houd deze hetze vanzelf op
Huub schaam je als je zoiets hebt gedaan , dat doe je niet
Lijkt me een beetje wrang dat Claire na alles wat ze al heeft moeten doormaken nu volgens jou ook nog om tafel moet met dat beest. Heb jij helemaal geen gevoel en moraal besef?quote:jij moet dat weten .
en Claire lost dat samen op please,
Denk niet dat Claire veel genoten heeft!quote:doe het voor jullie kind.
geniet van het leven het duurt maar even
Dat laatste maakt je hele post alleen maar 10x erger.quote:een goede raad van iemand die het kan weten ........
door schade en schande wordt je wijs .quote:Op maandag 2 november 2009 08:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Want? We zijn allemaal notoire wifebeaters??? "Spijt me zeer" maar ik heb nooit en zal nooit vrouwen, kinderen, bejaarden slaan. Dus dan maar een balk in mijn ogen als dat het resultaat is.
[..]
Ik vind het een hele goede zaak als vrouwen openbaar maken dat mannen vrouwen mishandelen. Graag met naam en toenaam op alle voorpagina's zodat andere vrouwen niet hetzelfde lot wacht!
[..]
Dus Huub slaat 3 keer zijn vrouw, waarvan 1 keer zelfs vlak na de bevalling en al wat hij moet doen om ermee weg te komen is schamen? Deze "hetze" mag dan zomaar ophouden? Op de brandstapel met hem, je slaat gewoonweg geen vrouwen en al helemaal niet als ze in een post natale periode zitten. Dan ben je gewoon een gewetensloos beest!
[..]
Lijkt me een beetje wrang dat Claire na alles wat ze al heeft moeten doormaken nu volgens jou ook nog om tafel moet met dat beest. Heb jij helemaal geen gevoel en moraal besef?
[..]
Denk niet dat Claire veel genoten heeft!
[..]
Dat laatste maakt je hele post alleen maar 10x erger.
Huub heeft na DGK duidelijk ten overstaan van kijkend nederland én public op tv gezegd dat hij in real life exact is zoals in dgk en dat hij geen toneel speelde. Elke reactie op basis van zijn DGK optreden is dus legitiem.quote:Op maandag 2 november 2009 08:38 schreef JEEtjuuh het volgende:
Claire en consorten weet heel goed wat er speelt op de fora's en hoe men over Huub denkt.
Ook weet ze dat alles spel was in de kooi, maar iedereen meent Huub te kennen en zo slaat Claire er een aardig slaatje uit om Huub neer te zetten zoals hij SPEELDE in DGK.
Het merendeel van de reacties hier zijn op basis van dgk,en dat was een spel .![]()
Wat mij betreft is het allemaal zo klaar als een klontje hoor, ik zou niet weten waar het verder nog over moeten hebben !?quote:Op maandag 2 november 2009 09:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huub heeft na DGK duidelijk ten overstaan van kijkend nederland én public op tv gezegd dat hij in real life exact is zoals in dgk en dat hij geen toneel speelde. Elke reactie op basis van zijn DGK optreden is dus legitiem.
Verder blijf ik erbij dat er een enorm grondige procedure ten grondslag ligt van een zaak met huiselijk geweld alvorens het OM een onderzoek in gaat stellen. Ik heb nog navraag gedaan en dit staat buiten het feit of er wel of niet door de "dader" geweldsmisdrijven in het verleden zijn vastgesteld.
dus dat, zou Huub zeggen
Ja en nu verwacht jij zeker dat ik ga roepen "standrechterlijk executeren"? Maar dat ga ik dus niet doen, al ben ik een groot voorstander van vierendelen, aangezien ik geen zin in een ban heb wegens een verkapte doodsverwensing van een mede fok usert. ( al zien we hem niet zo heel gek vaak hier meer.. raar!)quote:Op maandag 2 november 2009 09:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het allemaal zo klaar als een klontje hoor, ik zou niet weten waar het verder nog over moeten hebben !?
We hebben 'm en hij is Schuldig !![]()
Ik stel voor om de strafmaat maar te gaan bepalen
Of zou die boven je een kloon van hem zijn?quote:Op maandag 2 november 2009 09:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en nu verwacht jij zeker dat ik ga roepen "standrechterlijk executeren"? Maar dat ga ik dus niet doen, al ben ik een groot voorstander van vierendelen, aangezien ik geen zin in een ban heb wegens een verkapte doodsverwensing van een mede fok usert. ( al zien we hem niet zo heel gek vaak hier meer.. raar!)
Tja zo kunnen we alle acties en daden van Huub gewoon simpel proportioneren tot een contractueel item van de Molquote:Op maandag 2 november 2009 09:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
Op maandag 2 november 2009 09:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huub heeft na DGK duidelijk ten overstaan van kijkend nederland én public op tv gezegd dat hij in real life exact is zoals in dgk en dat hij geen toneel speelde
Elke reactie op basis van zijn DGK optreden is dus legitiem.
Verder blijf ik erbij dat er een enorm grondige procedure ten grondslag ligt van een zaak met huiselijk geweld alvorens het OM een onderzoek in gaat stellen. Ik heb nog navraag gedaan en dit staat buiten het feit of er wel of niet door de "dader" geweldsmisdrijven in het verleden zijn vastgesteld.
dus dat, zou Huub zeggen
zou het niet kunnen dat hij dat moest zeggen van JdM , er was toh een contract waarin stond niets naar buiten te mogen brengen, daarom mocht Ilana toch ook haar boek niet publiceren.
Dan kregen ze toch een boete??
ps hoe quote ik een stukje uit een heel verhaal?
Erg hoog had en heb ik Claire niet zitten wat verstandelijke vermogens betreft. Wat haar rest is spijt hebben dat ze ooit met die looser getrouwd is. Waar ze nooit spijt van krijgt is eindelijk eens voor haar zelf te kiezen en dat stuk ongeluk de bak in zien te krijgen omdat hij zijn handen niet thuis kan houden. De strafmaat is tegenwoordig verplichte behandeling van een psychiater en een jaartje of 2 de bak in. Opgeruimd staat netjes.quote:Op maandag 2 november 2009 00:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker.. één Kind van een alom bekende druiloor en één X alimentatie, all for nothing...
Zal wel niet. Dat zag je bij Brian ook. Ik denk niet dat de bak vol zit met monnetjes die thuis hun handen niet thuis kunnen kouden eigenlijk. Misschien heb ik het mis hoor want ik zit niet erg in die materie maar iets zegt me dat het wel mee zal vallen met het aantal wifebeaters in de bak.quote:Op maandag 2 november 2009 10:01 schreef margje49 het volgende:
[..]
Erg hoog had en heb ik Claire niet zitten wat verstandelijke vermogens betreft. Wat haar rest is spijt hebben dat ze ooit met die looser getrouwd is. Waar ze nooit spijt van krijgt is eindelijk eens voor haar zelf te kiezen en dat stuk ongeluk de bak in zien te krijgen omdat hij zijn handen niet thuis kan houden. De strafmaat is tegenwoordig verplichte behandeling van een psychiater en een jaartje of 2 de bak in. Opgeruimd staat netjes.
Wie is er verkracht en/of vermoord dan? 2 jaar plus TBS ???quote:Op maandag 2 november 2009 10:01 schreef margje49 het volgende:
[..]
Erg hoog had en heb ik Claire niet zitten wat verstandelijke vermogens betreft. Wat haar rest is spijt hebben dat ze ooit met die looser getrouwd is. Waar ze nooit spijt van krijgt is eindelijk eens voor haar zelf te kiezen en dat stuk ongeluk de bak in zien te krijgen omdat hij zijn handen niet thuis kan houden. De strafmaat is tegenwoordig verplichte behandeling van een psychiater en een jaartje of 2 de bak in. Opgeruimd staat netjes.
De strafmaat voor laffe wifebeaters is idd ver onder de maat.quote:Op maandag 2 november 2009 10:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Zal wel niet. Dat zag je bij Brian ook. Ik denk niet dat de bak vol zit met monnetjes die thuis hun handen niet thuis kunnen kouden eigenlijk. Misschien heb ik het mis hoor want ik zit niet erg in die materie maar iets zegt me dat het wel mee zal vallen met het aantal wifebeaters in de bak.
volgens mij als wijvenmeppert draai je niet eens zo lang de bak in zeker niet als het pas de eerste aangifte betreft. Maar ik gun het kabouter Huub van harte een jaartje of 2 tussen het uitschot van de maatschappij te bivakkeren, gajes dat al te graag een overhetpaardgetilt mannetje zoals hij gaan aanpakken.. zeker als hij veroordeelt wordt voor mishandeling van vrouwen. Wie weet loopt hij binnenkort de verkeerde tegen het lijf zodra hij zijn smoel weer eens laat zien. Of zou hij de straat inmiddels al niet meer opdurven?quote:Op maandag 2 november 2009 10:01 schreef margje49 het volgende:
[..]
Ben jij de Margje, die ik denk dat je bent ?quote:Op maandag 2 november 2009 10:01 schreef margje49 het volgende:
[..]
Dat heeft ie al gehad in DGK hoor, daar lukte het bijna niemand, hij leek wel een rebound-guy.quote:Op maandag 2 november 2009 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar ik gun het kabouter Huub van harte een jaartje of 2 tussen het uitschot van de maatschappij te bivakkeren, gajes dat al te graag een overhetpaardgetilt mannetje zoals hij gaan aanpakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |