je kunt ook 1 maand een abo nemen ben je goedkoper uitquote:
Nou, tot over een paar maanden dan maarquote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
en UPS, ik ben verlost uit mijn huisarrest
je mag weer naar buitenquote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
Nu sluit je je vrijwillig op achter je XboX zekerquote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
*proestquote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, tot over een paar maanden dan maar
Zeker de helft is gewoon totale onzin, echt niet note-waardigquote:Je hebt 46 notes gekregen van onze moderators.
niet de hele middag, zonnetje schijnt te lekker, vanavond werken dus dat zal reuze meevallenquote:Op maandag 2 november 2009 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu sluit je je vrijwillig op achter je XboX zeker.
of dat ze moeten bewijzen dat ze actief zijnquote:Op maandag 2 november 2009 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker de helft is gewoon totale onzin, echt niet note-waardigOverijverig blauw
hier schijnt het zonnetje ook lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet de hele middag, zonnetje schijnt te lekker, vanavond werken dus dat zal reuze meevallen
quote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kunt ook 1 maand een abo nemen ben je goedkoper uit
hoe komt een altijd vriendelijk persoon als jij nou aan zoveel notesquote:Op maandag 2 november 2009 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker de helft is gewoon totale onzin, echt niet note-waardigOverijverig blauw
Notes kunnen ook positief zijnquote:Op maandag 2 november 2009 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
er zit toch nog hollands bloed in
[..]
hoe komt een altijd vriendelijk persoon als jij nou aan zoveel notes
of zakelijk bloedquote:Op maandag 2 november 2009 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zit toch nog hollands bloed in
dat kloptquote:
ik nietquote:Op maandag 2 november 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
note=aantekening
mensen vatten het veel te negatief op
jawel, die heb ik ook wel hoorquote:
Oh jawel hoor, er zijn alleen nog geen aantekeningen van gemaaktquote:
Februari 2004 ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, die heb ik ook wel hoorVan toen ik crew was en liep te sjanzen met mede-crew
LANG geleden dus
Toen Ben Hur je nog kwam ophalen om te carpoolen in zijn strijdwagen?quote:Op maandag 2 november 2009 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, die heb ik ook wel hoorVan toen ik crew was en liep te sjanzen met mede-crew
LANG geleden dus
quote:Op maandag 2 november 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toen Ben Hur je nog kwam ophalen om te carpoolen in zijn strijdwagen?
eerst de winkel en dan de fabrikant, als er nog garantie op zit tenminste.quote:Op maandag 2 november 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik nou de enige mens die eerst de fabrikant zou bellen om aanspraak te maken op mn garantie?
Vaatwasser doet zijn werk niet goed
quote:Op maandag 2 november 2009 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LANG geleden dus
Toen iedereen nog in tijgervellen liepquote:Op maandag 2 november 2009 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, toen de guldens nog getimmerd werden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft hem NET gekocht geloof ikquote:Op maandag 2 november 2009 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst de winkel en dan de fabrikant, als er nog garantie op zit tenminste.
als er geen geen garantie meer opzit ga ik de soldeerbout en de schroevendraaiers halen.
[..]
hoax
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toen iedereen nog in tijgervellen liep
Weet je trouwens waarom een holbewoner zijn vrouw aan de haren de grot in sleepte?wehehe, zand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hij heeft hem NET gekocht geloof ik![]()
net gekocht is terug naar winkel.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
en ipv naar de winkel te gaan open je een topic op fokquote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft hem NET gekocht geloof ik
Hoe vaak je dat niet ziet gebeuren idd...quote:Op maandag 2 november 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ipv naar de winkel te gaan open je een topic op fok
quote:Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe vaak je dat niet ziet gebeuren idd...![]()
"Oh er komt schuim uit m'n kut![]()
Ga ik nu dood???![]()
Even een topic openen"
quote:Op maandag 2 november 2009 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe vaak je dat niet ziet gebeuren idd...![]()
"Oh er komt schuim uit m'n kut![]()
Ga ik nu dood???![]()
Even een topic openen"
Fritsquote:
VFquote:
Dat klopt.quote:
quote:
met of zonder tandjesquote:Op maandag 2 november 2009 13:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die link wil ik wel hebben
of van die simpele vragen als: hoeveel postzegels moeten nou op mijn enveloppe?
[..]
Frits
Ik heb hier zelfs eens de vraag zien langskomen: waar op de enveloppe moet de postzegel?quote:
ik heb serieus ooit iemand naar het postkantoor gestuurd om elektronische postzegels voor de mailserver te halen is wel een paar geleden.quote:Op maandag 2 november 2009 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb hier zelfs eens de vraag zien langskomen: waar op de enveloppe moet de postzegel?
toen moest ik huilen
ze hebben ook een keer zo'n soort grapje met mij willen uithalenquote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb serieus ooit iemand naar het postkantoor gestuurd om elektronische postzegels voor de mailserver te halen is wel een paar geleden.
ik nog 3 en dan heb ik weekend.quote:Op maandag 2 november 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb geen zin meer... gelukkig nog maar 4 dagen werken en dan vakantie!
collega in de garage op pad gestuurd voor een kopermagneet, die kwam rood verbrand aan het einde van de dag terug, hele dag op het strand gelegen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben ook een keer zo'n soort grapje met mij willen uithalen
ik heb de hele dag in het zwembad gelegen![]()
en om half 5 kwam ik terug op het werk met de mededeling dat ik de slotgaten niet gevonden kreeg
en heb je plannen ?quote:Op maandag 2 november 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
ik heb geen zin meer... gelukkig nog maar 4 dagen werken en dan vakantie!
quote:Op maandag 2 november 2009 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik nog 3 en dan heb ik weekend.![]()
en ik heb de server gevonden die ik al de hele dag zoek.
idem hierquote:Op maandag 2 november 2009 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
collega in de garage op pad gestuurd voor een kopermagneet, die kwam rood verbrand aan het einde van de dag terug, hele dag op het strand gelegen.
die is nooit meer in zeik genomen
Jep, zit twee weken in de Ardennen, net onder luik, lekker de rust opzoeken!quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe zo hebben wij (Ik, JF en vrienden) een simpele vriend naar het kamp gestuurd voor Bougievonkjes, een plintenladdertje en uitgeboorde klepveren
De jongens van Remmers konden wel lachen![]()
Diezelfde gozer is ook eens door JF gevraagd een baco (de sleutel) aan te geven.. JF zei erbij: "maar pas op, want de voorkant is giftig"
Die gozer gaf hem dus heel voorzichtig, aan de achterkant vastgehouden tussen duim en wijsvinger
quote:Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe zo hebben wij (Ik, JF en vrienden) een simpele vriend naar het kamp gestuurd voor Bougievonkjes, een plintenladdertje en uitgeboorde klepveren
Diezelfde gozer is ook eens door JF gevraagd een baco (de sleutel) aan te geven.. JF zei erbij: "maar pas op, want de voorkant is giftig"
Die gozer gaf hem dus heel voorzichtig, aan de achterkant vastgehouden tussen duim en wijsvinger
quote:Op maandag 2 november 2009 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, zit twee weken in de Ardennen, net onder luik, lekker de rust opzoeken!
je gaat naar belgiequote:Op maandag 2 november 2009 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, zit twee weken in de Ardennen, net onder luik, lekker de rust opzoeken!
Hij geloofde het echt.. het was alsof ie een slang aangaf..quote:
Mn rijexaminator dacht ook slim te zijn en vroeg aan mij waar de bougies zatenquote:Op maandag 2 november 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik heb wel geleerd om niet aan een leek te vragen of hij de bougie's bij een diesel eruit wilde draaien![]()
hij had de sproeiers eruit gedraaid
quote:Op maandag 2 november 2009 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik heb wel geleerd om niet aan een leek te vragen of hij de bougie's bij een diesel eruit wilde draaien![]()
hij had de sproeiers eruit gedraaid
dat zijn geen bougiesquote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar een diesel heeft wel bougies.
nieuwe brandplaatjes nodig voor je sproeiers, dat noemen ze nou een backfire
gloeibougiesquote:
het zijn ook bougies, alleen het verwisselen is zo lasig als particulierquote:Op maandag 2 november 2009 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens bosch wel, en die maakt ze (onder andere)
De plintenladder is ook zo'n geniaal object ja.quote:Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef Ladylike het volgende:
ach, ik verwissel nog steeds distributie snaren en waterpompen onder mijn car poort.quote:Op maandag 2 november 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het zijn ook bougies, alleen het verwisselen is zo lasig als particulier
Die gozers op het kamp wisten natuurlijk al meteen dat het een geintje moest zijn en speelden ook geweldig mee, die jongen is toch een paar uur weggeweest, voordat hij boos terug kwam.quote:Op maandag 2 november 2009 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
De plintenladder is ook zo'n geniaal object ja.
Ik heb ooit een collega van mij gevraagd een plintenladder te halen bij de technische dienst. Zonder overleg speelden die het spelletje mee, en werd mijn collega naar de expeditie gestuurd (andere kant van het gebouw). Toen de arme jongen ook daar geen plintenladder kon vinden, kwam ie maar terug.
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 2 november 2009 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, ik verwissel nog steeds distributie snaren en waterpompen onder mijn car poort.
dit weekend nog de einddemper.
dus liggend op mijn rug geld verdient![]()
(nou ja, bespaard dan)
Die kreeg ik toch al?quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)a-in-hekwerken.dhtml
en je gaat er nog wel mee trouwenquote:
vraag je aan haar ook geldquote:
superquote:Op maandag 2 november 2009 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, heb een mooi huisje kunnen regelen, dus die tijd komen we wel doorquote:Op maandag 2 november 2009 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet slecht. het weer waarschijnlijk wel.
jaja, goed hequote:
wij geven elkaar kortingquote:
anders ben ik geen hoer maar een slet.quote:Op maandag 2 november 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en je gaat er nog wel mee trouwen![]()
[..]
vraag je aan haar ook geld
is echt een super actiequote:
huisje met open haard?quote:Op maandag 2 november 2009 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, heb een mooi huisje kunnen regelen, dus die tijd komen we wel door
[..]
jaja, goed he
truequote:Op maandag 2 november 2009 14:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
anders ben ik geen hoer maar een slet.![]()
totdat er ineens een enorme kraan staat die het ding eruit tilt en dan blijkt dat de eigenaar van de auto werkzaam is bij een kraanbedrijf en de kosten op het hek-bedrijf gaat verhalenquote:Op maandag 2 november 2009 14:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is echt een super actie
en het mooie is dat die gast hem nog steeds niet heeft opgehaald of iets dergelijks
Kende je die nog niet? Altijd lachen daarquote:
maar dan kan hek bedrijf weer stallingkosten gaan berekenen, eigen terrein.quote:Op maandag 2 november 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
totdat er ineens een enorme kraan staat die het ding eruit tilt en dan blijkt dat de eigenaar van de auto werkzaam is bij een kraanbedrijf en de kosten op het hek-bedrijf gaat verhalen
Ik zie het.. nee kende ik nog nietquote:Op maandag 2 november 2009 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kende je die nog niet? Altijd lachen daar
volgens mij pas als er een parkeerverbod voor onbevoegden is aangegeven middels een bord oid?quote:Op maandag 2 november 2009 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan kan hek bedrijf weer stallingkosten gaan berekenen, eigen terrein.
zwaaipostquote:
Tuurlijk met openhaard... ben alleen benieuwd of ie goed warmte geeftquote:Op maandag 2 november 2009 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
huisje met open haard?legaal fikkie steken
is het dan zo'n elektrisch nep-dingquote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk met openhaard... ben alleen benieuwd of ie goed warmte geeft
Zo'n bord als op die foto?quote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
volgens mij pas als er een parkeerverbod voor onbevoegden is aangegeven middels een bord oid?
altijd, gewoon vol stapelen, litertje benzine er over en met een aan steker aansteken.quote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tuurlijk met openhaard... ben alleen benieuwd of ie goed warmte geeft
Had ik weer niet opgelet?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had ik weer niet opgelet?
oh ja.. ik zie het
ik klikte te snel door naar dat bericht over die 11 jarige die beviel op haar huwelijksdag
u allen zijn snel afgeleid.quote:
TVP!quote:Op maandag 2 november 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
u allen zijn snel afgeleid.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
totdat er ineens een enorme kraan staat die het ding eruit tilt en dan blijkt dat de eigenaar van de auto werkzaam is bij een kraanbedrijf en de kosten op het hek-bedrijf gaat verhalen
dat dan ook weerquote:Op maandag 2 november 2009 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan kan hek bedrijf weer stallingkosten gaan berekenen, eigen terrein.
schat, dat zeggen ze al sinds ik naar de basisschool ga.. je punt is?quote:Op maandag 2 november 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 2 november 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is het dan zo'n elektrisch nep-ding
. <-quote:Op maandag 2 november 2009 15:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schat, dat zeggen ze al sinds ik naar de basisschool ga.. je punt is?
waar had je het over?quote:Op maandag 2 november 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
volgende week nemen we nic haar nep-haard meequote:
.quote:
je bent ook dikquote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgende week nemen we nic haar nep-haard mee
zorg jij maar dat de laminaat klaar ligt
[..]
.
de mijne is dikker
oeh goed dat je het zegtquote:Op maandag 2 november 2009 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
volgende week nemen we nic haar nep-haard mee
zorg jij maar dat de laminaat klaar ligt
dan wil ik niet zien wat jij slank noemquote:
Ik wilde er in één keer van af zijnquote:Op maandag 2 november 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zie het.. nee kende ik nog niet
[..]
volgens mij pas als er een parkeerverbod voor onbevoegden is aangegeven middels een bord oid?
[..]
zwaaipost
maatje 34-36 dik?quote:
verstandigquote:Op maandag 2 november 2009 15:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wilde er in één keer van af zijn
kennelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |