je kunt ook 1 maand een abo nemen ben je goedkoper uitquote:
Nou, tot over een paar maanden dan maarquote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
en UPS, ik ben verlost uit mijn huisarrest
je mag weer naar buitenquote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
Nu sluit je je vrijwillig op achter je XboX zekerquote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
*proestquote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou, tot over een paar maanden dan maar
Zeker de helft is gewoon totale onzin, echt niet note-waardigquote:Je hebt 46 notes gekregen van onze moderators.
niet de hele middag, zonnetje schijnt te lekker, vanavond werken dus dat zal reuze meevallenquote:Op maandag 2 november 2009 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu sluit je je vrijwillig op achter je XboX zeker.
of dat ze moeten bewijzen dat ze actief zijnquote:Op maandag 2 november 2009 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker de helft is gewoon totale onzin, echt niet note-waardigOverijverig blauw
hier schijnt het zonnetje ook lekkerquote:Op maandag 2 november 2009 13:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet de hele middag, zonnetje schijnt te lekker, vanavond werken dus dat zal reuze meevallen
quote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef Klonk het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kunt ook 1 maand een abo nemen ben je goedkoper uit
hoe komt een altijd vriendelijk persoon als jij nou aan zoveel notesquote:Op maandag 2 november 2009 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker de helft is gewoon totale onzin, echt niet note-waardigOverijverig blauw
Notes kunnen ook positief zijnquote:Op maandag 2 november 2009 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
[..]
er zit toch nog hollands bloed in
[..]
hoe komt een altijd vriendelijk persoon als jij nou aan zoveel notes
of zakelijk bloedquote:Op maandag 2 november 2009 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zit toch nog hollands bloed in
dat kloptquote:
ik nietquote:Op maandag 2 november 2009 13:12 schreef Ladylike het volgende:
note=aantekening
mensen vatten het veel te negatief op
jawel, die heb ik ook wel hoorquote:
Oh jawel hoor, er zijn alleen nog geen aantekeningen van gemaaktquote:
Februari 2004 ofzoquote:Op maandag 2 november 2009 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, die heb ik ook wel hoorVan toen ik crew was en liep te sjanzen met mede-crew
LANG geleden dus
Toen Ben Hur je nog kwam ophalen om te carpoolen in zijn strijdwagen?quote:Op maandag 2 november 2009 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel, die heb ik ook wel hoorVan toen ik crew was en liep te sjanzen met mede-crew
LANG geleden dus
quote:Op maandag 2 november 2009 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toen Ben Hur je nog kwam ophalen om te carpoolen in zijn strijdwagen?
eerst de winkel en dan de fabrikant, als er nog garantie op zit tenminste.quote:Op maandag 2 november 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik nou de enige mens die eerst de fabrikant zou bellen om aanspraak te maken op mn garantie?
Vaatwasser doet zijn werk niet goed
quote:Op maandag 2 november 2009 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LANG geleden dus
Toen iedereen nog in tijgervellen liepquote:Op maandag 2 november 2009 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, toen de guldens nog getimmerd werden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft hem NET gekocht geloof ikquote:Op maandag 2 november 2009 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst de winkel en dan de fabrikant, als er nog garantie op zit tenminste.
als er geen geen garantie meer opzit ga ik de soldeerbout en de schroevendraaiers halen.
[..]
hoax
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |