Wat een frustratie.quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Uro het volgende:
Ja want als je rookt dan hoor je erbij!
Van mij mogen alle rokers longkanker krijgen en een pijnlijke dood sterven.
Je moet toch iets op je vrije zondagquote:
Sjezus...quote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Drinky het volgende:
Even een sidenote: die gozer is dus al 20 jaar en mag niet door z'n ouders betrapt worden op roken! .
En gele vingertoppenquote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Drinky het volgende:
Ik heb het een keer geprobeerd en het enige wat je er van krijgt is een meurende bek en meurende kleren.
HOAXquote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef r3gi3boy het volgende:
een rokende vriend van mij is 23 ja....oh wacht, hij was 23 jaar toen hij dood ging aan longkanker
quote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef r3gi3boy het volgende:
een rokende vriend van mij is 23 ja....oh wacht, hij was 23 jaar toen hij dood ging aan longkanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rokende chicks zijn afknappersquote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Adelante het volgende:
TS is een profiteur, want alle chicks komen op de stoere rokende vrienden af en dar profiteert hij van mee
Rokende vrouwen dat zijn altijd van die afgelikte kroegboterhammen waar jan en alleman al overheen is geweest.quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Rokende chicks zijn afknappers![]()
En dat tweede deel heb ik nooit meegemaakt![]()
Pics van rokende chicks?quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Rokende chicks zijn afknappers![]()
En dat tweede deel heb ik nooit meegemaakt![]()
uiteraard, roken is kut.quote:
quote:
Oh Snap!!quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Uro het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Roken is kankerlekker.
Mensen zoals TS.
Mensen die alleen roken tijdens het uitgaan.
Mensen die alleen roken met andere.
Mensen die niet roken.
Mensen die rokers haten.
Eensquote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Roken is kankerlekker.
Mensen zoals TS.
Mensen die niet roken.
Mensen die rokers haten.
Roken is kankerlekker.
Mensen zoals TS.
Mensen die niet roken.
Mensen die rokers haten.
Peerpressure werkt alleen bij domme mensen, dus TS heeft daar in ieder geval geen last vanquote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef T_Lord het volgende:
Terechte klacht..
Rook.![]()
.
Rokers die roken in het bijzijn van niet-rokers.![]()
.
Rokers die je willen overhalen om ook te gaan roken.![]()
.
Peerpressure..
Domme mensen & jongeren... En ik ben (jammergenoeg nog) een jongere...quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Peerpressure werkt alleen bij domme mensen, dus TS heeft daar in ieder geval geen last van
Roken is lekker.
Mensen zoals TS.
Mensen die niet roken.
Mensen die rokers haten.
quote:Op maandag 2 november 2009 09:37 schreef MissMayhem het volgende:
Ik rook, maar heb nooit iemand willen overhalen om te roken. Het is ieder zijn ding, ik laat iedereen gerust als ze niet willen roken en ik verwacht ook dat ze mij gerust laten.
Ik heb wel het fatsoen om extra op te letten bij iemand wat niet rookt, dat er geen rook in diens gezicht komt en dergelijke.
Waarom zou ik? Het is tenslotte ik die over mijn eigen leven bepaal. Als andere mensen wakker liggen van mijn 'verslaving' is dat niet mijn probleem.quote:Op maandag 2 november 2009 09:42 schreef deepart het volgende:
[..]![]()
Roken is kansloos, zoek een andere verslaving zoals pokémon-kaarten verzamelen
Mensen die niet roken betalen middels de zorg premie mee aan jou verslaving.quote:Op maandag 2 november 2009 09:49 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Het is tenslotte ik die over mijn eigen leven bepaal. Als andere mensen wakker liggen van mijn 'verslaving' is dat niet mijn probleem.
Ik woon in België, hier is het ieder voor zich. Ik betaal idd meer zorgverzekering omdat ik rook.quote:Op maandag 2 november 2009 09:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Mensen die niet roken betalen middels de zorg premie mee aan jou verslaving.
Mensen wat roken ?quote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Ik woon in België, hier is het ieder voor zich. Ik betaal idd meer zorgverzekering omdat ik rook.
In Nederland ligt de kwestie dan wel anders, maar mensen wat roken hoor je ook niet klagen over mensen wat drinken..
quote:Op maandag 2 november 2009 10:58 schreef RawFootage het volgende:
[..]
Mensen wat roken ?![]()
Mensen wat drinken![]()
![]()
Drie letters vergeten ofzo ?
So what. Rokers betalen extra belasting. Denk maar aan de accijns die op tabak zit.quote:Op maandag 2 november 2009 09:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Hiermee is alles wel gezegd geloof ik.quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Roken is kankerlekker.
Mensen zoals TS.
Mensen die niet roken.
Mensen die rokers haten.
En longkanker.quote:
Ligt eraan in welk kader je het bekijkt.quote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef jeroen25 het volgende:
Dat is geen afdwingen maar slechts constateren.
Niet-rokers zijn superieur aan rokers.
Dit is ernstig oppertunistisch maar denk ik ook regelmatig. Dan stop je met veel moeite met roken en dan kan je 30 jaar later gewoon nieuwe longen kwekenquote:Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk kader je het bekijkt.
Ik ga er persoonlijk vanuit dat wanneer mijn longen beginnen te verkankeren, dat er door middel van stamcel geouwehoer zo 2 nieuwe longetjes gekweekt gaan worden.
Lekker roken.
Precies. En dan komt het besef dat je al die 30 jaar elke ochtend lekker had kunnen genieten van een dampende bak koffie en een keiharde peuk. En dan baal je.quote:Op maandag 2 november 2009 13:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dit is ernstig oppertunistisch maar denk ik ook regelmatig. Dan stop je met veel moeite met roken en dan kan je 30 jaar later gewoon nieuwe longen kweken
Kijk, dat valt nog mee, maar die gasten blazen het gewoon express in m'n gezicht uitquote:Op maandag 2 november 2009 09:37 schreef MissMayhem het volgende:
Ik rook, maar heb nooit iemand willen overhalen om te roken. Het is ieder zijn ding, ik laat iedereen gerust als ze niet willen roken en ik verwacht ook dat ze mij gerust laten.
Ik heb wel het fatsoen om extra op te letten bij iemand wat niet rookt, dat er geen rook in diens gezicht komt en dergelijke.
Rook jij ook nog eens Gauloises?quote:Op maandag 2 november 2009 13:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Precies. En dan komt het besef dat je al die 30 jaar elke ochtend lekker had kunnen genieten van een dampende bak koffie en een keiharde peuk. En dan baal je.
Daarbij komt, als je als man de 85 jaar haalt, is de kans op prostaatkanker 100%.
Niet-rokers zijn gewoon bang.
Of rokers naïef en dom.quote:Op maandag 2 november 2009 13:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Precies. En dan komt het besef dat je al die 30 jaar elke ochtend lekker had kunnen genieten van een dampende bak koffie en een keiharde peuk. En dan baal je.
Daarbij komt, als je als man de 85 jaar haalt, is de kans op prostaatkanker 100%.
Niet-rokers zijn gewoon bang.
meiden met 100ml parfum op zichquote:Op maandag 2 november 2009 14:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Stinkerds..![]()
Een vriendin van me meurt ook altijd naar rook..probeert ze dan weg te krijgen door extra veel parfum te spuiten maar die stankgeur blijft dominant
Ben jij nog niet gestopt met posten?quote:Op maandag 2 november 2009 14:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Stinkerds..![]()
Een vriendin van me meurt ook altijd naar rook..probeert ze dan weg te krijgen door extra veel parfum te spuiten maar die stankgeur blijft dominant
quote:Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef wise het volgende:
[..]
meiden met 100ml parfum op zich
een vrouw moet lekker ruiken, maar gooi dan niet heel dat potje over je plamuurkop heen
ok, moet. Ook goedquote:
Volgens mij heb ik net 2 uur lang uit mn boek gelezenquote:Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ben jij nog niet gestopt met posten?![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik net 2 uur lang uit mn boek gelezen*is trots*
Zeker!quote:Op maandag 2 november 2009 14:18 schreef wise het volgende:
[..]
ok, moet. Ook goed![]()
Wel 1 van de pluspunten.
Gifquote:Op maandag 2 november 2009 14:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst maar wat te eten halen...
Suggesties?
How nice..quote:
Falavel?quote:Op maandag 2 november 2009 14:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Suggesties?
Stamppot met rookworst is so delicious..maar geen zin om iets te maken.quote:Op maandag 2 november 2009 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
How nice..
[..]
Falavel?
Stamppot boerenkool?
bij de ah is lasagne in de aanbieding. Of iig alle knorr dingen 3 halen 2 betalenquote:Op maandag 2 november 2009 14:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Suggesties?
Nou nouquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Uro het volgende:
Ik ben verslaafd aan spetterpoepen op verkeersborden. Het stinkt een beetje, maar het wast er met het volgende regenbuitje wel weer vanaf. En ik zorg altijd dat er geen kinderen in de buurt zijn, zo sociaal ben ik dan weer wel.quote:Op maandag 2 november 2009 09:49 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Het is tenslotte ik die over mijn eigen leven bepaal. Als andere mensen wakker liggen van mijn 'verslaving' is dat niet mijn probleem.
Not really. En ik voel me schuldig want mn lieve broer heeft oude tentamens voor me bewaard uitgeprint en hij belde om te vragen hoe het met het leren gaatquote:
Zeker. Stamppot!quote:Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Stamppot met rookworst is so delicious..maar geen zin om iets te maken.
Ik haal wel turkse pizza en doner kebaaaab!
Nee ik ga iets afvallenquote:Op maandag 2 november 2009 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
bij de ah is lasagne in de aanbieding. Of iig alle knorr dingen 3 halen 2 betalen
quote:Op maandag 2 november 2009 14:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik ga iets afhalen
maar lasagna is![]()
![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 14:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sorry![]()
Waarom wok je niet even snel wat?
quote:Op maandag 2 november 2009 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker. Stamppot!![]()
Turkse pizza ook trouwens EN Doner? en dat eet jij allemaal alleen op?
Ohja, ik wou nog vragen of die meneer bij Wegmisbruikers gisteren familie van je is?
iets afvallen en dan turkse pizza en doner halen?quote:Op maandag 2 november 2009 14:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee ik ga iets afvallen
maar lasagna is![]()
![]()
Doe niet leuk. Ik bedoelde natuurlijk afhalen maar toen ik mijn bericht wilde wijzigen klikte ik perongeluk op citeren blablaquote:Op maandag 2 november 2009 14:35 schreef wise het volgende:
[..]
iets afvallen en dan turkse pizza en doner halen?
Klopt. Moeite mee?quote:Op maandag 2 november 2009 14:35 schreef Zapato het volgende:
Dus zo kom jij dus aan 200 posts de dag.
Nee maar ik moest lachen.quote:
owh, ik bedoelde het niet zoquote:Op maandag 2 november 2009 14:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe niet leuk. Ik bedoelde natuurlijk afhalen maar toen ik mijn bericht wilde wijzigen klikte ik perongeluk op citeren blabla![]()
Waarom doen mensen alsof dat veel is?!
Ik ken er ook 1. Zit in een kroeg te paffen (asbak op tafel kroeg) heeft ze haar peuk op spuit ze 5 kilo parfum op. En dan 15 keer op een avond ofzo... terwijl alles en iedereen om haar heen loopt te rokenquote:Op maandag 2 november 2009 14:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Stinkerds..![]()
Ze zijn zeker bang om dik te wordenquote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
owh, ik bedoelde het niet zo![]()
omdat ik weinig meiden ken die en een turkse pizza en daarnaast ook nog donner op eten
Nou, ik ben dus niet de enige he.quote:Op maandag 2 november 2009 14:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja? Dat is toch niet veel. Doe niet net of ik dik ben ofzo
![]()
Hij is Turks, wat denk je zelf?
Oh wacht dit is een grap?
Eigenlijk ben je dus gewoon een papzakje. Ondanks je lieve gezichtje .quote:Op maandag 2 november 2009 14:39 schreef wise het volgende:
[..]
owh, ik bedoelde het niet zo![]()
omdat ik weinig meiden ken die en een turkse pizza en daarnaast ook nog donner op eten
Maar parfum vermengd met rook stinkt nog erger dan rookgeur alleenquote:Op maandag 2 november 2009 14:43 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Wel roken... niet roken. Wat boeit mij het. Ik rook niet en daar kies ik zelf voor net zoals een roker. Rook maar lekker door dan gaat de accijns op de diesel ook niet verder omhoog en kan ik ook nog eens lekker roken met mijn auto.
[..]
Ik ken er ook 1. Zit in een kroeg te paffen (asbak op tafel kroeg) heeft ze haar peuk op spuit ze 5 kilo parfum op. En dan 15 keer op een avond ofzo... terwijl alles en iedereen om haar heen loopt te roken
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus niet de enige he.
[..]
Eigenlijk ben je dus gewoon een papzakje. Ondanks je lieve gezichtje .
Ja? ik lees:quote:Op maandag 2 november 2009 14:47 schreef ynuhh het volgende:
Ik blijf maar Kom ook in de stripclub lezen.
ik gaf toch nog een kusje?quote:Op maandag 2 november 2009 14:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Neehoor ben gewoon slank.
''Niet haten''
Ik zie alleen maar de negatieve dingenquote:Op maandag 2 november 2009 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja? ik lees:
Kom ook in de AM1's.
Ohnee, jij las het wel goed.
[..]
ik gaf toch nog een kusje?
wat ik dan zou doen:quote:Op maandag 2 november 2009 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik rook zelf alleen om high te worden en dus geen tabak op zichzelf, en er blijven mensen mij sigaretten aanbieden omdat het sociaal is om te delen.
Hmm, vind ruzie eigenlijk wel leukquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Dacht je sterker te zijn dan Fok!?.
Dat is naief.
Kan je lekker fokken.quote:
En je moet nog leren.quote:Op maandag 2 november 2009 14:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb Fok! onderschat/ mezelf overschat![]()
Mn zusje zit nu op mij te wachten tot ik me ga omkleden en mee naar het centrum ga maar maar..ik ben aan t fokkken bitch!
quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
wat ik dan zou doen:
Sigaret aannemen en zeggen dat je em dalijk op rookt (omdat je bijvoorbeeld kauwgom in hebt)
als je genoeg sigaretten hebt in een leeg sigarettendoos doen.
en deze dan verkopen
Er bestaan ook nog mensen met fatsoen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kijk, dat valt nog mee, maar die gasten blazen het gewoon express in m'n gezicht uit
quote:Op maandag 2 november 2009 09:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom zet je verslaving tussen aanhalingstekens?quote:Op maandag 2 november 2009 09:49 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig' v1.0..
Preciesquote:Op maandag 2 november 2009 15:03 schreef zovty het volgende:
[..]
En je moet nog leren.
Het kan echt niet.
Fok en studie gaan voor.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:34 schreef T_Lord het volgende:
[..]
Waarom zet je verslaving tussen aanhalingstekens?.
Ik weet dat roken een verslaving is. Dat hoef je me niet te vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink niet en ik rook geen weed. Ik vind wel dat mensen die dat doen ook verslaafd zijn.
Maar dat is ieder zijn mening, als het mensen stoort dat anderen roken, dan moeten ze thuis blijven.
Net zoals ik zal moeten thuisblijven als ik niet bij mensen wil zitten die drinkenNever underestimate the predictability of stupidity
Dus als je drinkt en wiet rookt ben je meteen verslaafd. Hoezo kortzichtig?quote:Op maandag 2 november 2009 18:06 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Ik weet dat roken een verslaving is. Dat hoef je me niet te vertellen.
Ik drink niet en ik rook geen weed. Ik vind wel dat mensen die dat doen ook verslaafd zijn.
Maar dat is ieder zijn mening, als het mensen stoort dat anderen roken, dan moeten ze thuis blijven.
Net zoals ik zal moeten thuisblijven als ik niet bij mensen wil zitten die drinken
Je hebt verschillende soorten verslaving. Ik rook de hele dag door: zware verslaving. Roken als je uit gaat: gelegenheidsverslaving. Geldt net hetzelfde voor alcohol en weed.quote:Op maandag 2 november 2009 18:24 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dus als je drinkt en wiet rookt ben je meteen verslaafd. Hoezo kortzichtig?
Maar waarom moet je daar dan het toch enigzins negatieve stempel van een verslaving drukken?quote:Op maandag 2 november 2009 18:29 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten verslaving. Ik rook de hele dag door: zware verslaving. Roken als je uit gaat: gelegenheidsverslaving. Geldt net hetzelfde voor alcohol en weed.
Als je geen enkel weekend zonder kan, dan ben je verslaafd. Een gelegenheidsverslaving, maar wel verslaafd.
Je eigen woorden bedenken om je bullshit argument "sterker" te maken.quote:Op maandag 2 november 2009 18:29 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten verslaving. Ik rook de hele dag door: zware verslaving. Roken als je uit gaat: gelegenheidsverslaving. Geldt net hetzelfde voor alcohol en weed.
Als je geen enkel weekend zonder kan, dan ben je verslaafd. Een gelegenheidsverslaving, maar wel verslaafd.
Je kan vinden wat je wilt, maakt het niet waar. Alles wat je leuk vind kan geestelijk verslavend zijn, dat maakt een stof nog niet per definitie verslavend. Alcohol, nicotine, cocaïne, cafeïne en nog wel meer stoffen kan je een afhankelijkheid van ontwikkelen, dat is een verslaving. Cannabis geeft geen lichamelijke verslaving. Als je gelooft dat je wiet nodig heb, heb je het nodig. Dat zit tussen je oren. Als jij gelooft dat je eerst 3 keer in je handen moet klappen voor je naar bed gaat om goed in slaap te kunnen vallen ga jij waarschijnlijk wakker liggen zonder dat te doen, dat is net zoiets.quote:Op maandag 2 november 2009 18:06 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Maar dat is ieder zijn mening,
Vind ik ook. Sowieso mensen die veel klagen over wat anderen doen.quote:als het mensen stoort dat anderen roken, dan moeten ze thuis blijven.
Net zoals ik zal moeten thuisblijven als ik niet bij mensen wil zitten die drinken
quote:Op zondag 1 november 2009 20:21 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]Ja dus? Die met gezonde longen is ook dood zo te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nou ja, best stekelig dus.
Vaker doen zou ik zeggenquote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Drinky het volgende:
En dan nog? wat is er zo leuk aan? Ik heb het een keer geprobeerd en het enige wat je er van krijgt is een meurende bek en meurende kleren.
Oh, dus ik moet het wel normaal vinden als mensen die stinkende kankergeur tegen mij uitblazen? Ik bedoel, ik vind alles best, maar ga dan niet kloten omdat ik niet wil rokenquote:Op maandag 2 november 2009 18:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je kan vinden wat je wilt, maakt het niet waar. Alles wat je leuk vind kan geestelijk verslavend zijn, dat maakt een stof nog niet per definitie verslavend. Alcohol, nicotine, cocaïne, cafeïne en nog wel meer stoffen kan je een afhankelijkheid van ontwikkelen, dat is een verslaving. Cannabis geeft geen lichamelijke verslaving. Als je gelooft dat je wiet nodig heb, heb je het nodig. Dat zit tussen je oren. Als jij gelooft dat je eerst 3 keer in je handen moet klappen voor je naar bed gaat om goed in slaap te kunnen vallen ga jij waarschijnlijk wakker liggen zonder dat te doen, dat is net zoiets.
[..]
Vind ik ook. Sowieso mensen die veel klagen over wat anderen doen.. Iedereen heeft en veroorzaakt overlast of dat nu de muziek wat hard hebben, rook uit blazen of wat dan ook is. Er zijn mensen die tolereren andere mensen, en je hebt mensen die vinden dat iedereen rekening met hen moet houden en overal over klagen en zelfs de politie bellen voor het kleinste geluid... Anti-rokers hebben er zelfs heel veel tijd en aandacht aan besteed om over roken te kunnen klagen,
.
Ja, reken even iedereen die rookt af voor aso's die de rook expres recht in je gezicht blazen.quote:Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Oh, dus ik moet het wel normaal vinden als mensen die stinkende kankergeur tegen mij uitblazen?
Ja, duh. Je bepaald zelf wat/of je gebruikt. Hoe veel mensen ken je buiten je loser vriendengroepje die jou aanhoudend hebben geprobeerd te laten roken? Of ken je verder alleen mensen die aardig bedoelt jou een sigaret aanbieden, als ze toch al het pakje pakken?quote:Ik bedoel, ik vind alles best, maar ga dan niet kloten omdat ik niet wil roken
Zo zo, dan heb je zo 5 euro verdiend, en je hoeft er alleen maar een reputatie van een arme schooier voor te hebben! Geweldig!quote:Op maandag 2 november 2009 14:56 schreef wise het volgende:
[..]
wat ik dan zou doen:
Sigaret aannemen en zeggen dat je em dalijk op rookt (omdat je bijvoorbeeld kauwgom in hebt)
als je genoeg sigaretten hebt in een leeg sigarettendoos doen.
en deze dan verkopen
Daar gaat mijn klacht toch ook niet over? het gaat over dit specifieke gevalquote:Op maandag 2 november 2009 21:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, reken even iedereen die rookt af voor aso's die de rook expres recht in je gezicht blazen.. Alle negers hebben een grote lul, alle gabbers zijn racist, alle fok!ers hebben geen leven, zullen we nog verder generaliserend doen?
.
[..]
Ja, duh. Je bepaald zelf wat/of je gebruikt. Hoe veel mensen ken je buiten je loser vriendengroepje die jou aanhoudend hebben geprobeerd te laten roken? Of ken je verder alleen mensen die aardig bedoelt jou een sigaret aanbieden, als ze toch al het pakje pakken?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |