Wat een frustratie.quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Uro het volgende:
Ja want als je rookt dan hoor je erbij!
Van mij mogen alle rokers longkanker krijgen en een pijnlijke dood sterven.
Je moet toch iets op je vrije zondagquote:
Sjezus...quote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Drinky het volgende:
Even een sidenote: die gozer is dus al 20 jaar en mag niet door z'n ouders betrapt worden op roken! .
En gele vingertoppenquote:Op zondag 1 november 2009 20:07 schreef Drinky het volgende:
Ik heb het een keer geprobeerd en het enige wat je er van krijgt is een meurende bek en meurende kleren.
HOAXquote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef r3gi3boy het volgende:
een rokende vriend van mij is 23 ja....oh wacht, hij was 23 jaar toen hij dood ging aan longkanker
quote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef r3gi3boy het volgende:
een rokende vriend van mij is 23 ja....oh wacht, hij was 23 jaar toen hij dood ging aan longkanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rokende chicks zijn afknappersquote:Op zondag 1 november 2009 20:20 schreef Adelante het volgende:
TS is een profiteur, want alle chicks komen op de stoere rokende vrienden af en dar profiteert hij van mee
Rokende vrouwen dat zijn altijd van die afgelikte kroegboterhammen waar jan en alleman al overheen is geweest.quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Rokende chicks zijn afknappers![]()
En dat tweede deel heb ik nooit meegemaakt![]()
Pics van rokende chicks?quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Drinky het volgende:
[..]
Rokende chicks zijn afknappers![]()
En dat tweede deel heb ik nooit meegemaakt![]()
uiteraard, roken is kut.quote:
quote:
Oh Snap!!quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Uro het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Roken is kankerlekker.
Mensen zoals TS.
Mensen die alleen roken tijdens het uitgaan.
Mensen die alleen roken met andere.
Mensen die niet roken.
Mensen die rokers haten.
Eensquote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Roken is kankerlekker.
Mensen zoals TS.
Mensen die niet roken.
Mensen die rokers haten.
Roken is kankerlekker.
Mensen zoals TS.
Mensen die niet roken.
Mensen die rokers haten.
Peerpressure werkt alleen bij domme mensen, dus TS heeft daar in ieder geval geen last vanquote:Op zondag 1 november 2009 21:56 schreef T_Lord het volgende:
Terechte klacht..
Rook.![]()
.
Rokers die roken in het bijzijn van niet-rokers.![]()
.
Rokers die je willen overhalen om ook te gaan roken.![]()
.
Peerpressure..
Domme mensen & jongeren... En ik ben (jammergenoeg nog) een jongere...quote:Op zondag 1 november 2009 21:59 schreef Drinky het volgende:
[..]
Peerpressure werkt alleen bij domme mensen, dus TS heeft daar in ieder geval geen last van
Roken is lekker.
Mensen zoals TS.
Mensen die niet roken.
Mensen die rokers haten.
quote:Op maandag 2 november 2009 09:37 schreef MissMayhem het volgende:
Ik rook, maar heb nooit iemand willen overhalen om te roken. Het is ieder zijn ding, ik laat iedereen gerust als ze niet willen roken en ik verwacht ook dat ze mij gerust laten.
Ik heb wel het fatsoen om extra op te letten bij iemand wat niet rookt, dat er geen rook in diens gezicht komt en dergelijke.
Waarom zou ik? Het is tenslotte ik die over mijn eigen leven bepaal. Als andere mensen wakker liggen van mijn 'verslaving' is dat niet mijn probleem.quote:Op maandag 2 november 2009 09:42 schreef deepart het volgende:
[..]![]()
Roken is kansloos, zoek een andere verslaving zoals pokémon-kaarten verzamelen
Mensen die niet roken betalen middels de zorg premie mee aan jou verslaving.quote:Op maandag 2 november 2009 09:49 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Het is tenslotte ik die over mijn eigen leven bepaal. Als andere mensen wakker liggen van mijn 'verslaving' is dat niet mijn probleem.
Ik woon in België, hier is het ieder voor zich. Ik betaal idd meer zorgverzekering omdat ik rook.quote:Op maandag 2 november 2009 09:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Mensen die niet roken betalen middels de zorg premie mee aan jou verslaving.
Mensen wat roken ?quote:Op maandag 2 november 2009 10:46 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Ik woon in België, hier is het ieder voor zich. Ik betaal idd meer zorgverzekering omdat ik rook.
In Nederland ligt de kwestie dan wel anders, maar mensen wat roken hoor je ook niet klagen over mensen wat drinken..
quote:Op maandag 2 november 2009 10:58 schreef RawFootage het volgende:
[..]
Mensen wat roken ?![]()
Mensen wat drinken![]()
![]()
Drie letters vergeten ofzo ?
So what. Rokers betalen extra belasting. Denk maar aan de accijns die op tabak zit.quote:Op maandag 2 november 2009 09:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Mensen die niet roken betalen middels de zorg premie mee aan jou verslaving.
Hiermee is alles wel gezegd geloof ik.quote:Op zondag 1 november 2009 20:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Roken is kankerlekker.
Mensen zoals TS.
Mensen die niet roken.
Mensen die rokers haten.
En longkanker.quote:
Ligt eraan in welk kader je het bekijkt.quote:Op maandag 2 november 2009 13:50 schreef jeroen25 het volgende:
Dat is geen afdwingen maar slechts constateren.
Niet-rokers zijn superieur aan rokers.
Dit is ernstig oppertunistisch maar denk ik ook regelmatig. Dan stop je met veel moeite met roken en dan kan je 30 jaar later gewoon nieuwe longen kwekenquote:Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ligt eraan in welk kader je het bekijkt.
Ik ga er persoonlijk vanuit dat wanneer mijn longen beginnen te verkankeren, dat er door middel van stamcel geouwehoer zo 2 nieuwe longetjes gekweekt gaan worden.
Lekker roken.
Precies. En dan komt het besef dat je al die 30 jaar elke ochtend lekker had kunnen genieten van een dampende bak koffie en een keiharde peuk. En dan baal je.quote:Op maandag 2 november 2009 13:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dit is ernstig oppertunistisch maar denk ik ook regelmatig. Dan stop je met veel moeite met roken en dan kan je 30 jaar later gewoon nieuwe longen kweken
Kijk, dat valt nog mee, maar die gasten blazen het gewoon express in m'n gezicht uitquote:Op maandag 2 november 2009 09:37 schreef MissMayhem het volgende:
Ik rook, maar heb nooit iemand willen overhalen om te roken. Het is ieder zijn ding, ik laat iedereen gerust als ze niet willen roken en ik verwacht ook dat ze mij gerust laten.
Ik heb wel het fatsoen om extra op te letten bij iemand wat niet rookt, dat er geen rook in diens gezicht komt en dergelijke.
Rook jij ook nog eens Gauloises?quote:Op maandag 2 november 2009 13:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Precies. En dan komt het besef dat je al die 30 jaar elke ochtend lekker had kunnen genieten van een dampende bak koffie en een keiharde peuk. En dan baal je.
Daarbij komt, als je als man de 85 jaar haalt, is de kans op prostaatkanker 100%.
Niet-rokers zijn gewoon bang.
Of rokers naïef en dom.quote:Op maandag 2 november 2009 13:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Precies. En dan komt het besef dat je al die 30 jaar elke ochtend lekker had kunnen genieten van een dampende bak koffie en een keiharde peuk. En dan baal je.
Daarbij komt, als je als man de 85 jaar haalt, is de kans op prostaatkanker 100%.
Niet-rokers zijn gewoon bang.
meiden met 100ml parfum op zichquote:Op maandag 2 november 2009 14:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Stinkerds..![]()
Een vriendin van me meurt ook altijd naar rook..probeert ze dan weg te krijgen door extra veel parfum te spuiten maar die stankgeur blijft dominant
Ben jij nog niet gestopt met posten?quote:Op maandag 2 november 2009 14:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Stinkerds..![]()
Een vriendin van me meurt ook altijd naar rook..probeert ze dan weg te krijgen door extra veel parfum te spuiten maar die stankgeur blijft dominant
quote:Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef wise het volgende:
[..]
meiden met 100ml parfum op zich
een vrouw moet lekker ruiken, maar gooi dan niet heel dat potje over je plamuurkop heen
ok, moet. Ook goedquote:
Volgens mij heb ik net 2 uur lang uit mn boek gelezenquote:Op maandag 2 november 2009 14:14 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ben jij nog niet gestopt met posten?![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 14:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik net 2 uur lang uit mn boek gelezen*is trots*
Zeker!quote:Op maandag 2 november 2009 14:18 schreef wise het volgende:
[..]
ok, moet. Ook goed![]()
Wel 1 van de pluspunten.
Gifquote:Op maandag 2 november 2009 14:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst maar wat te eten halen...
Suggesties?
How nice..quote:
Falavel?quote:Op maandag 2 november 2009 14:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Suggesties?
Stamppot met rookworst is so delicious..maar geen zin om iets te maken.quote:Op maandag 2 november 2009 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
How nice..
[..]
Falavel?
Stamppot boerenkool?
bij de ah is lasagne in de aanbieding. Of iig alle knorr dingen 3 halen 2 betalenquote:Op maandag 2 november 2009 14:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Suggesties?
Nou nouquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef Uro het volgende:
Ik ben verslaafd aan spetterpoepen op verkeersborden. Het stinkt een beetje, maar het wast er met het volgende regenbuitje wel weer vanaf. En ik zorg altijd dat er geen kinderen in de buurt zijn, zo sociaal ben ik dan weer wel.quote:Op maandag 2 november 2009 09:49 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Het is tenslotte ik die over mijn eigen leven bepaal. Als andere mensen wakker liggen van mijn 'verslaving' is dat niet mijn probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |