Hoi.quote:
Hij vindt dat altijd keitof.quote:Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef Pakspul het volgende:
Zo de OP te lezen heeft TS zich vandaag wel vermaakt met zijn Dungeons & Dragons middag
Ik ben op meerdere plaatsen geweest, maar heel Rotterdam is één pot nat.quote:Op zondag 1 november 2009 19:45 schreef lighted het volgende:
Graag vermelden waar je bent wezen stappen. Zegt misschien ook weer wat over jouw dan over het publiek..
Nee en nee.quote:Op zondag 1 november 2009 19:45 schreef Shoombak het volgende:
TS was gisteren in de hollywood/skihut?
Ja herkenbaar, zo vervelend is dat.quote:Op zondag 1 november 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
Eens met klachtzoveel dingen die je moet negeren om een leuke avond te kunnen hebben.
Wat me trouwens nog het meest stoort, als je uit gaat met een jongen dan gebeurt het alsnogdan zien ze dat je al met iemand bent en blijven ze staren etc.
Ah wat lief.quote:Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
Doet me overigens denken aan mijn eerste topic hier op Fok!
Ga op het Viva forum janken ofzowquote:Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja herkenbaar, zo vervelend is dat.
quote:Op zondag 1 november 2009 19:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben op meerdere plaatsen geweest, maar heel Rotterdam is één pot nat.
Dit zijn nu al een stuk of drie reacties waarmee je kenbaar maakt niet in dit topic te willen zijn, bok op dan.quote:
Ik zou jou ook omver lopen in de kroeg. Heb het idee dat je een lichte attitude hebt. Maar dat kan natuurlijk uit de lucht gegrepen zijnquote:Op zondag 1 november 2009 19:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dit zijn nu al een stuk of drie reacties waarmee je kenbaar maakt niet in dit topic te willen zijn, bok op dan.
Zouden mijn posts verwijderd kunnen worden?quote:Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
jij hebt ook al een vriendin hoorde ik.quote:
Oh ja goed dat je het zegt!!!quote:
Remember kids, there's nothing wrong with polygamiequote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
jij hebt ook al een vriendin hoorde ik.
Oke de tweede danquote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zouden mijn posts verwijderd kunnen worden??
Die zou ik voor jou aan de kant zetten.quote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
jij hebt ook al een vriendin hoorde ik.
wat een smerig leugen! Het was je tweede topic!quote:Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
Dealquote:Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Die zou ik voor jou aan de kant zetten.
Afcajos is een beetje laat met z'n uitgaansverhalen deze week.quote:
Cool.quote:
Ja Triggy, het is goed. Stil maar.quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Triggershot het volgende:
TS zal het wel uitgelokt hebben, vorig keer deed ze ook wat uitdagend tegen mij en werd boos omdat ik er niet op in ging.
Komt wel goed jongen, echte players worden altijd gehaatquote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef Triggershot het volgende:
TS zal het wel uitgelokt hebben, vorig keer deed ze ook wat uitdagend tegen mij en werd boos omdat ik er niet op in ging.
Jij noemt 1 wijntje zuipenquote:Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
- TS is lekker én heeft een attitude
- TS slaapt zonder ondergoed
- TS kan zuipen
________________________ +
[||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||....91%] op de do-able schaal van dWc.
Een quote voor het nageslacht. Dank u.quote:Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
- TS is lekker én heeft een attitude
- TS slaapt zonder ondergoed
- TS kan zuipen
________________________ +
[||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||....91%] op de do-able schaal van dWc.
Je kleedt je dikwijls uitdagend.quote:Op zondag 1 november 2009 20:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja Triggy, het is goed. Stil maar.
quote:
En geen dank, TSquote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef griekjeee het volgende:
terwijl ik me normaal super fit voel na een avond lam zuipen.
Er staat toch dat ik me normaliter lam zuip en okè voel.quote:
Dat heb ik over het hoofd gezienquote:Op zondag 1 november 2009 20:19 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er staat toch dat ik me normaliter lam zuip en okè voel.
Entree betalen voor clubsquote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Rookert het volgende:
Was gisteren voor het eerst uit in Rotterdam, ongetwijfeld op de verkeerde plekken, aangewezen door een taxichauffeurMaar in dat straatje met al die overdekte terassen die voor clubs door moeten gaan. Zaten uiteindelijk bij de Skihut bleek (
). Toen nog smakelijk gelachen bij die off_corso tent om de toegangsprijs van 12,50 euro
en iemand door 3 anderen in elkaar getimmerd zien worden en toen hadden we het wel gezien. Sfeer is misschien wel beetje opgefokt om kwart voor 4 's nachts, maar toch.
1e (onervaren) indruk van uitgaan in Rotterdam: beerput van NL
En jij bent welke loser?quote:Op zondag 1 november 2009 20:39 schreef Dr_Doofenshmirtz het volgende:
"Hallo ik ben TS, ik ben constant op zoek naar waardering en erkenning van anderen omdat ik van nature erg onzeker ben over mijzelf. Gelukkig bestaat er nog Fok! Wellicht kan ik daar mijn aandachtstekort compenseren door sappige verhalen uit mijn middelmatige seksleventje lekker aan te dikken zodat ik continu in de spotlights kan staan. Het overgrote deel van de Fok!populatie zal immers toch nog nooit een meisjesplasser in het echt gezien hebben. Ik kan niet wachten om een topic te mogen openen waarin ik mijn stoere meidenavontuurtjes in geuren en kleuren kan verkondigen! Ze zullen aan mijn voeten liggen!"
Skihut is baasquote:Op zondag 1 november 2009 20:34 schreef Rookert het volgende:
Was gisteren voor het eerst uit in Rotterdam, ongetwijfeld op de verkeerde plekken, aangewezen door een taxichauffeurMaar in dat straatje met al die overdekte terassen die voor clubs door moeten gaan. Zaten uiteindelijk bij de Skihut bleek (
). Toen nog smakelijk gelachen bij die off_corso tent om de toegangsprijs van 12,50 euro
en iemand door 3 anderen in elkaar getimmerd zien worden en toen hadden we het wel gezien. Sfeer is misschien wel beetje opgefokt om kwart voor 4 's nachts, maar toch.
1e (onervaren) indruk van uitgaan in Rotterdam: beerput van NL
quote:Op zondag 1 november 2009 20:50 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Zodat jij ook eens kennis kan maken met het uitgaansleven?
"Hallo ik ben TS, ik ben constant op zoek naar waardering en erkenning van anderen omdat ik van nature erg onzeker ben over mijzelf. Gelukkig bestaat er nog Fok! Wellicht kan ik daar mijn aandachtstekort compenseren door sappige verhalen uit mijn middelmatige seksleventje lekker aan te dikken zodat ik continu in de spotlights kan staan. Het overgrote deel van de Fok!populatie zal immers toch nog nooit een meisjesplasser in het echt gezien hebben. Ik kan niet wachten om een topic te mogen openen waarin ik mijn stoere meidenavontuurtjes in geuren en kleuren kan verkondigen! Ze zullen aan mijn voeten liggen!"quote:Op zondag 1 november 2009 20:50 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Zodat jij ook eens kennis kan maken met het uitgaansleven?
Je kan zelf geen reply verzinnen?quote:Op zondag 1 november 2009 20:54 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
"Hallo ik ben TS, ik ben constant op zoek naar waardering en erkenning van anderen omdat ik van nature erg onzeker ben over mijzelf. Gelukkig bestaat er nog Fok! Wellicht kan ik daar mijn aandachtstekort compenseren door sappige verhalen uit mijn middelmatige seksleventje lekker aan te dikken zodat ik continu in de spotlights kan staan. Het overgrote deel van de Fok!populatie zal immers toch nog nooit een meisjesplasser in het echt gezien hebben. Ik kan niet wachten om een topic te mogen openen waarin ik mijn stoere meidenavontuurtjes in geuren en kleuren kan verkondigen! Ze zullen aan mijn voeten liggen!"
Dat was gewoon perfect geschreven. Ik had het niet beter kunnen verwoorden dus dat heb ik ook niet gedaanquote:Op zondag 1 november 2009 20:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kan zelf geen reply verzinnen?
Gelukkig maar dan dat die post niet voor 100% gebaseerd is op aannames. Tevens ben je een stakkertje door het over te nemen in plaats van te quoten.quote:Op zondag 1 november 2009 20:59 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Dat was gewoon perfect geschreven. Ik had het niet beter kunnen verwoorden dus dat heb ik ook niet gedaan
Ik zie alleen aan je schrijfstijl al dat je gewoon een erg triest persoon bent.quote:Op zondag 1 november 2009 21:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan dat die post niet voor 100% gebaseerd is op aannames. Tevens ben je een stakkertje door het over te nemen in plaats van te quoten.
quote:Op zondag 1 november 2009 21:05 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Ik zie alleen aan je schrijfstijl al dat je gewoon een erg triest persoon bent.
Och, weer iemand die achter elke zin eenquote:Op zondag 1 november 2009 21:06 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Het is ook erg verstandig om iemand in te schatten op zijn schrijfstijl, goede tip.
Goh wat een goed argument, you've got me. Uit pure nieuwsgierigheid naar jouw onkunde: wat mankeert er volgens jou aan?quote:Op zondag 1 november 2009 21:05 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Ik zie alleen aan je schrijfstijl al dat je gewoon een erg triest persoon bent.
Ik heb altijd fittie jwtz.quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef Biels het volgende:
Van die nep alfa-mannetjes die dan hier stoer komen doen en proberen dominant te zijn,.
Jij weet het altijd zo treffend te verwoorden.quote:Op zondag 1 november 2009 21:13 schreef Biels het volgende:
Van die nep alfa-mannetjes die dan hier stoer komen doen en proberen dominant te zijn,.
Mensen haten omdat ze bang zijn om te pratenquote:Op zondag 1 november 2009 21:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb altijd fittie jwtz.Mensen zijn jaloers op mijn OP's en zo.
Ik dacht dat ik op jou moest wachten tot morgen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hey, maar waar is dat hosseltopique van Biels nou?
In tegenstelling tot jou ja de helft van je tekst bestaat uit emoticons (quote:Op zondag 1 november 2009 21:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij weet het altijd zo treffend te verwoorden.
Ik wacht er ook op.quote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op jou moest wachten tot morgen.
Jij bent door haar afgewezenquote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou ja de helft van je tekst bestaat uit emoticons (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Maar ik vind het gewoon lachwekkend dat je elke week met je slappe stap-verhaaltjes hier komt aankakken van hoe geweldig je bent en hoe je weer een paar kneuzen hebt afgewezen, want het is gewoon elke week hetzelfde met jou.
Meh, ik ben weggelopen van een chica. Ze was vervelendquote:Op zondag 1 november 2009 21:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik op jou moest wachten tot morgen.
Jij moet anders ook nog een topic maken hoorquote:
Oh echt? Daarom kun je zeker zelf niet met een goede reply komen, omdat ik zo slecht ben met mijn argumenten. En ze zijn blijkbaar boeiend genoeg om aan te klikken, je ziet wie de TS is.quote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou ja de helft van je tekst bestaat uit emoticons (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Maar ik vind het gewoon lachwekkend dat je elke week met je slappe stap-verhaaltjes hier komt aankakken van hoe geweldig je bent en hoe je weer een paar kneuzen hebt afgewezen, want het is gewoon elke week hetzelfde met jou.
quote:
Ik ga wel op stap en mij lukt het anders wel hoorquote:Op zondag 1 november 2009 21:26 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Ik ga toch niet opstap, hoe zou ik anders mijn postcount zo hoog kunnen houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |