je hebt hem toch al ontdektquote:Op donderdag 5 november 2009 20:31 schreef Raissa het volgende:
Ik heb zo'n leuk boek waar je dingen invult als "je eerste eten was.." "je rolde voor het eerst op.." etc etc. Nu staat er iets als: "je eerste tandje werd ontdekt op..." Wanneer spreek je van een tandje dat door is? Ik kwam toevallig vanmiddag een giga scherp randje van een tand tegen maar ik heb zelf het idee dat je zegt "je eerste tandje was toen en toen" als er een echte tand zit..... Hmmm... Wie helpt?Ohja, lekker warrig geschreven, hoop dat jullie het snappen
Ja, zoiets had ik ookquote:Op donderdag 5 november 2009 20:34 schreef Jore het volgende:
Als 'ie doorkomt! Want anders is het ook zo lastig hè, wanneer is het een echte tand? Voordat de tand helemaal uitgegroeid is ben je wel een paar maand verder. En je ontdekte het tandje nu, niet pas toen 'ie al groot was. Opgelost
Hij is door het tandvlees heen in ieder gevalquote:Op donderdag 5 november 2009 21:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind de tand door als die helemaal door is dus een mini randje ofzo
Bij de oudste hebben we dat ook vanaf een bepaalde leeftijd gehad. Bij hem leek het vooral samen te hangen met de drukte. Ze slapen waarschijnlijk met meerdere kindjes op de kamer? Helemaal toen hij naar 1 middagslaapje ging sliep hij op het kdv heel weinig, omdat er dan de meeste kindjes tegelijk naar bed gingen. Lastig is het, denken ze bij het kdv een beetje mee over een oplossing?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:13 schreef Tinuviel het volgende:
Wat betreft het slapen:
Jelief jij had het erover, dat Ruben sinds lange tijd weer eens in een bed had geslapen op het kdv. Sliep hij daarvoor helemaal niet op het kdv of alleen niet in een bedje? Als niet in bed waar dan? Jair wil ook sinds kort op het kdv niet echt meer slapen, hooguit 3/4 tot een uur. Tenminste niet in een bedje zeiden zij. Soms slaapt hij dus nog wel in een kinderwagen. Ik vind het maar raar want thuis slaapt hij wel in zijn eigen bedje. Zou het idd iets met die ontwikkeling te maken hebben? Vandaag wilde hij ook weer niet slapen op het kdv. Ik heb hem vroeg opgehaald en de derde (bv)voeding thuis gegeven. Hij sliep al tijdens het drinken in slaap en ging daarna zonder piepen zijn bed in.
ze slaapt altijd ingestopt (zonder slaapzak maar met deken en laken) dat trapt ze gewoon los, gaat dan zitten en met nog meer pech gaat ze staan..en dan wordt ze pas wakker, slaapstaan oidquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:13 schreef Estrys het volgende:
Kleurdoos, lastig dat Elin steeds gaat zitten in haar slaap. Heb je een dekentje over haar heen? Ik die Seb in een slaapzak en dan zijn dekentje wat strakker instoppen dan kan hij niet zo makkelijk gaan zitten. Overigens valt hij toch altijd meteen weer omSucces ermee!
Wat een lieve foto Fuente. Ons mannetje laat de tong uit de mond hangen (maar niet zo ver) en kwijlt tgelijkertijd. Heeft Fuente onder al tanden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:04 schreef Fuente het volgende:
Euh, ik heb het echt even allemaal gemist wegens ontzettende drukte hier in huis, maar waarom hebben we ineens 2 babietjes topics?
Merel is druk bezig met haar boventanten. Waar andere kindjes gaan kwijlen, kruipt Merel heel de dag met haar tong uit haar mond
[ afbeelding ]
Kep ook nog melkkiesjesquote:
AUWquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had er ook nog 1maar die is er 3 weken terug uitgesloopt, net als 3 van mijn verstandskiezen en 2 normale
(zaten aan elkaar vast!
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |