abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74425728
Wat betreft het slapen:

Jelief jij had het erover, dat Ruben sinds lange tijd weer eens in een bed had geslapen op het kdv. Sliep hij daarvoor helemaal niet op het kdv of alleen niet in een bedje? Als niet in bed waar dan? Jair wil ook sinds kort op het kdv niet echt meer slapen, hooguit 3/4 tot een uur. Tenminste niet in een bedje zeiden zij. Soms slaapt hij dus nog wel in een kinderwagen. Ik vind het maar raar want thuis slaapt hij wel in zijn eigen bedje. Zou het idd iets met die ontwikkeling te maken hebben? Vandaag wilde hij ook weer niet slapen op het kdv. Ik heb hem vroeg opgehaald en de derde (bv)voeding thuis gegeven. Hij sliep al tijdens het drinken in slaap en ging daarna zonder piepen zijn bed in.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74432443
Ik heb zo'n leuk boek waar je dingen invult als "je eerste eten was.." "je rolde voor het eerst op.." etc etc. Nu staat er iets als: "je eerste tandje werd ontdekt op..." Wanneer spreek je van een tandje dat door is? Ik kwam toevallig vanmiddag een giga scherp randje van een tand tegen maar ik heb zelf het idee dat je zegt "je eerste tandje was toen en toen" als er een echte tand zit..... Hmmm... Wie helpt? Ohja, lekker warrig geschreven, hoop dat jullie het snappen
pi_74432574
Als 'ie doorkomt! Want anders is het ook zo lastig hè, wanneer is het een echte tand? Voordat de tand helemaal uitgegroeid is ben je wel een paar maand verder. En je ontdekte het tandje nu, niet pas toen 'ie al groot was. Opgelost
pi_74432588
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:31 schreef Raissa het volgende:
Ik heb zo'n leuk boek waar je dingen invult als "je eerste eten was.." "je rolde voor het eerst op.." etc etc. Nu staat er iets als: "je eerste tandje werd ontdekt op..." Wanneer spreek je van een tandje dat door is? Ik kwam toevallig vanmiddag een giga scherp randje van een tand tegen maar ik heb zelf het idee dat je zegt "je eerste tandje was toen en toen" als er een echte tand zit..... Hmmm... Wie helpt? Ohja, lekker warrig geschreven, hoop dat jullie het snappen
je hebt hem toch al ontdekt Ik heb zelf ook zo'n boek maar dat ik er nou een weekje naast zit of zo met de date die ik opschrijf vind ik niet zo heel erg
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74432639
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:34 schreef Jore het volgende:
Als 'ie doorkomt! Want anders is het ook zo lastig hè, wanneer is het een echte tand? Voordat de tand helemaal uitgegroeid is ben je wel een paar maand verder. En je ontdekte het tandje nu, niet pas toen 'ie al groot was. Opgelost
Ja, zoiets had ik ook Hoe weet ik nou wanneer de tand groot genoeg is om een echte tand te zijn
pi_74434009
Ik zou zeggen, als je het wit kan zien.
pi_74434156
Ik vind de tand door als die helemaal door is dus een mini randje ofzo
pi_74434333
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:14 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind de tand door als die helemaal door is dus een mini randje ofzo
Hij is door het tandvlees heen in ieder geval Maar het is niet zo dat als ze lacht dat je één tand ziet zitten ofzo..
  donderdag 5 november 2009 @ 21:20:41 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74434434
Idd een wit randje zien als je in haar mondje kijkt (heus niet van 4 meter afstand hoor ) en voelen.
Desnoods eventjes de lepeltjes-check doen.
pi_74434446
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:13 schreef Tinuviel het volgende:
Wat betreft het slapen:

Jelief jij had het erover, dat Ruben sinds lange tijd weer eens in een bed had geslapen op het kdv. Sliep hij daarvoor helemaal niet op het kdv of alleen niet in een bedje? Als niet in bed waar dan? Jair wil ook sinds kort op het kdv niet echt meer slapen, hooguit 3/4 tot een uur. Tenminste niet in een bedje zeiden zij. Soms slaapt hij dus nog wel in een kinderwagen. Ik vind het maar raar want thuis slaapt hij wel in zijn eigen bedje. Zou het idd iets met die ontwikkeling te maken hebben? Vandaag wilde hij ook weer niet slapen op het kdv. Ik heb hem vroeg opgehaald en de derde (bv)voeding thuis gegeven. Hij sliep al tijdens het drinken in slaap en ging daarna zonder piepen zijn bed in.
Bij de oudste hebben we dat ook vanaf een bepaalde leeftijd gehad. Bij hem leek het vooral samen te hangen met de drukte. Ze slapen waarschijnlijk met meerdere kindjes op de kamer? Helemaal toen hij naar 1 middagslaapje ging sliep hij op het kdv heel weinig, omdat er dan de meeste kindjes tegelijk naar bed gingen. Lastig is het, denken ze bij het kdv een beetje mee over een oplossing?
pi_74434536
O en ik zou ook zeggen een klein randje door is door!
  donderdag 5 november 2009 @ 22:56:25 #212
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74438437
Raissa, klein randje is tandje door hoor

Tinuviel, hier legden ze haar ook regelmatig in de kinderwagen. Eigenlijk vond ik dat niet zo leuk (want waarom..)
Misschien huilen er een paar kindjes voor het in slaap vallen waardoor hij niet in kan slapen? Of wat voor idee hebben ze zelf?
pi_74443955
Kleurdoos, lastig dat Elin steeds gaat zitten in haar slaap. Heb je een dekentje over haar heen? Ik die Seb in een slaapzak en dan zijn dekentje wat strakker instoppen dan kan hij niet zo makkelijk gaan zitten. Overigens valt hij toch altijd meteen weer om Succes ermee!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74444007
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:13 schreef Estrys het volgende:
Kleurdoos, lastig dat Elin steeds gaat zitten in haar slaap. Heb je een dekentje over haar heen? Ik die Seb in een slaapzak en dan zijn dekentje wat strakker instoppen dan kan hij niet zo makkelijk gaan zitten. Overigens valt hij toch altijd meteen weer om Succes ermee!
ze slaapt altijd ingestopt (zonder slaapzak maar met deken en laken) dat trapt ze gewoon los, gaat dan zitten en met nog meer pech gaat ze staan..en dan wordt ze pas wakker, slaapstaan oid )
pi_74452731
Euh, ik heb het echt even allemaal gemist wegens ontzettende drukte hier in huis, maar waarom hebben we ineens 2 babietjes topics?

Merel is druk bezig met haar boventanten. Waar andere kindjes gaan kwijlen, kruipt Merel heel de dag met haar tong uit haar mond
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_74452805
Ik heb het inmiddels gevonden, wel jammer, maar goed, zo kan het natuurlijk ook.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_74454664
Jula en Grasjes: bij het kdv hebben zij hem idd soms in de kinderwagen laten slapen. Maar ze zeiden, dat hij daar idd te groot voor is. Daarnaast is het op de groep zelf (hij ligt dan niet op de slaapkamer) haast nog drukker. Jula je hebt gelijk dat hij misschien moet wennen om met meerdere kindjes in een kamer te slapen. Na de ene leidster, die ik ook minder mag was absoluut niet behulpzaam. Ze zei, dat hij misschien maar wat meer moest bewegen bijvoorbeeld gaan kruipen en dat hij daardoor misschien meer uitgeput was en beter zou slapen. Als zij me eens laat zien hoe je je kind dat nog niet kruipt ertoe brengt om te kruipen dan wil ik het proberen.

Daarnaast over niet uitgeput genoeg gesproken. Gisteren haalde ik hem op, gaf hem de voeding thuis en hij viel daarbij al in slaap. Wat nou niet uitgeput genoeg. Hartstikke uitgeput en moe was hij
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74454976
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:04 schreef Fuente het volgende:
Euh, ik heb het echt even allemaal gemist wegens ontzettende drukte hier in huis, maar waarom hebben we ineens 2 babietjes topics?

Merel is druk bezig met haar boventanten. Waar andere kindjes gaan kwijlen, kruipt Merel heel de dag met haar tong uit haar mond
[ afbeelding ]
Wat een lieve foto Fuente. Ons mannetje laat de tong uit de mond hangen (maar niet zo ver) en kwijlt tgelijkertijd. Heeft Fuente onder al tanden?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74456300
Ze heeft onder nu 2 tanden (al een tijdje) en verder niks. Boven begint nu door te komen
Sara
Merel
Ukje
pi_74456315
hihihihi

ja Fuente, vertel eens?
pi_74456362
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:39 schreef Kleurdoos het volgende:
hihihihi

ja Fuente, vertel eens?

Bij mij zijn ze gelukkig allemaal door, behalve m'n verstandkiezen
Sara
Merel
Ukje
pi_74456451
Laatbloeier
pi_74456479
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Laatbloeier
Kep ook nog melkkiesjes
serieus, afwijking bij mijn moeders kant van de familie, Sara mist ook 2 kiezen
Sara
Merel
Ukje
pi_74456744
ik had er ook nog 1 maar die is er 3 weken terug uitgesloopt, net als 3 van mijn verstandskiezen en 2 normale (zaten aan elkaar vast! )
pi_74456852
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had er ook nog 1 maar die is er 3 weken terug uitgesloopt, net als 3 van mijn verstandskiezen en 2 normale (zaten aan elkaar vast! )
AUW
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')