Helemaal niets dus, dat is het hem juist.quote:
Aha, hij deed het ineens wel onverwachts dan, dat je het niet zag aankomen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:12 schreef DJMO het volgende:
ik werd om zeven uur wakker omdat jan met slaapzak en al rechtop in zijn bedje stond.. maar naarmate de week vorderde, had ik zoiets van: ik heb toch niet gedroomd![]()
maar dus niet
zou jij het aan zien komen, als hij net een week zelfstandig kan zitten?? en dan ook nog op een maandagochtend zeven uur terwijl je net je ogen opendoet ?? ik nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:20 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Aha, hij deed het ineens wel onverwachts dan, dat je het niet zag aankomen.
hij volgde de sprongetjes van oei ik groei tot voor kort gerekend vanaf zijn geboortedag zeg maar, dit lijk wel een sprong geweest te zijn, maar dan gerekend vanaf zijn uitgerekende datum .. idd een inhaalslagje lijkt wel ..quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:37 schreef Bass-Miss het volgende:
Hehe, hij is een inhaalslagje aan het maken dan.
t'is juist heel logisch, meestal doen kindjes dat als ze gaan zitten of kruipen, dan volgt het staan binnen een week of 2.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
zou jij het aan zien komen, als hij net een week zelfstandig kan zitten?? en dan ook nog op een maandagochtend zeven uur terwijl je net je ogen opendoet ?? ik niet
quote:Op zondag 8 november 2009 09:11 schreef Fruppel het volgende:
Danique is heel fanatiek aan het tijgerenalleen is haar rechterarm minder sterk waardoor ze voornamelijk rondje draait en heel boos word dat ze nergens komt
Wij hadden een groot spijlenbed, zo kon ik Fons ook wel in slaap krijgen in zijn eigen bedje zonder hem te moeten overleggen. Wel een beetje klimwerk voor jezelf...quote:Op zondag 8 november 2009 09:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Wij proberen ook echt alles hoor, routines, erbij blijven (naast haar bedje liggen) weggaan.. maar niets werkt zonder borst of haar slapend in bed leggen. VL krijgt haar wel in slaap en dan in bed, zonder borst uiteraard. bij mij moet ze eerst drinken, ook als ze weer wakker wordt na een kwartiertje, begint het weer opnieuw. erg vermoeiend.
quote:Op zondag 8 november 2009 09:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Danique, tijgerin!Ze zal vanzelf wel leren compenseren, zodat ze alsnog rechtuitgaat. Tenminste, dat hoop ik toch. *ziet in gedachten een volwassen Danique die in rondjes loopt.
*
juh, hier klimt ze.. bovenop mij, op mijn vriend, gaat staan tegen de muur..of probeert een snoekduik te maken over de rand van r eigen bed heenquote:Op zondag 8 november 2009 10:34 schreef Jula het volgende:
Hoi Seilram en Joep!
Jan kan staan, goed hoor![]()
En Danique aan het tijgeren, schattig is dat he! Fijn dat ze weinig last heeft van een minder sterke linkerkant (behalve het rondjes draaien dan), en dat het in de toekomst alleen maar beter kan worden!
Kleurdoos, lastig dat Elin niet in slaap wil vallen in haar eigen bed. Helaas geen tips hier, onze oudste had er geen enkel probleem mee, en de jongste weet helaas ook niet hoe het moet! Die valt dus ook in slaap aan de borst en slaapt dan ook vaak 's nachts bij ons in bed. Nu nog wel leuk, al wordt hij steeds beweeglijker en ontdekt hij soms midden in de nacht mijn haar![]()
. Hopelijk vind je snel iets dat werkt!
ik kan me bij god niet meer herinneren hoe dat toen bij mijn dochter ging, maar ik had het dus gewoon echt niet verwacht, omdat hij voor mijn gevoel ook zo lang over (zelf) zitten heeft gedaan.quote:Op zondag 8 november 2009 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
t'is juist heel logisch, meestal doen kindjes dat als ze gaan zitten of kruipen, dan volgt het staan binnen een week of 2.
Wij dachten elin voor de lol eens wakker in haar bed te leggen ..misschien maar niet meer proberen. Ze was Ontzettend overstuur en sliep vervolgens pas 3 uur later
We proberen het af en toe op deze manier. In de woonkamer slaapt ze wel, in de slaapkamer niet, we proberen vnalles, ramen verduisteren, verwarming aan, verwarming uit..niets helpt.
Dus dan maar weer de borstlurkslaapmethode, dan slaapt ze binnen 5 minuten.
ik gaf hoestsiroop van vsm (tussikind???) geschikt voor kleine baby's iig. En rechtop houden en op de rug kloppen. meer zou ik zo 1,2,3 ook niet weten ...quote:Op zondag 8 november 2009 13:31 schreef mikoxx het volgende:
Ik wil deze vraag graag ook even stellen aan de meer 'ervaren' mama's: wat te doen met hoestende babies? Het lijkt op vastzittend slijm (geen koorts gelukkig). Met het hoesten hoor je t slijm wel loskomen. Is er iets aan te doen? Of gewoon maar laten? En, wel of niet naar buiten met ze? Wat denken jullie ervan?
Het scheiden van de topics heeft z'n voordelen, maar ik vind t wel jammer dat sommige ervaringen minder goed gedeeld kunnen worden. Soms heb je vragen waar een mama/papa van een jonge(re) baby (nog ) geen antwoord op weet. Degene die een tweede/derde kindje hebben gekregen natuurlijk niet meegerekend...
misschien een beetje water geven?quote:Op zondag 8 november 2009 13:31 schreef mikoxx het volgende:
Ik wil deze vraag graag ook even stellen aan de meer 'ervaren' mama's: wat te doen met hoestende babies? Het lijkt op vastzittend slijm (geen koorts gelukkig). Met het hoesten hoor je t slijm wel loskomen. Is er iets aan te doen? Of gewoon maar laten? En, wel of niet naar buiten met ze? Wat denken jullie ervan?
Het scheiden van de topics heeft z'n voordelen, maar ik vind t wel jammer dat sommige ervaringen minder goed gedeeld kunnen worden. Soms heb je vragen waar een mama/papa van een jonge(re) baby (nog ) geen antwoord op weet. Degene die een tweede/derde kindje hebben gekregen natuurlijk niet meegerekend...
Hij denkt altijd dat 'onze baby' raar is terwijl ze gewoon een baby isquote:Op zondag 8 november 2009 13:35 schreef DJMO het volgende:
meestal als johan het ergens niet mee eens is, vraag ik hem of hij een betere oplossing weet, en 99 van de 100 keer weet hij dat niet, dus volgen we gewoon mijn aanpak zeg maar. de ene keer dat we wel zijn zin doen, en t loopt op huilen uit, zorgt ervoor dattie de keer daarna ook weer mijn tactiek volgt. Vaak vraag ik hem ook (bv met eten of hij zelf eet als hij geen honger heeft of ziek is) en of hij dat dan wel van jan verwacht .. t principe wat je zelf niet doet hoeft jan ook niet te doen .. dan issie wel voor rede vatbaar.
Soms volg ik trouwens gewoon blind mijn eigen tactiek en houd me doof voor johan, omdat ik weet dat zijn aanpak niet werkt. Als het ik dan achteraf uitleg snapt hij me wel, maar aangezien hij zelf soms een groot kind is, moet ik dat met veel geduld uitleggen, en dat gaat niet als ik een ongeduldige / wilde baby op schoot heb
Als hij haar vanavond wil "trainen" gaat hij dan ook zelf uren zitten troosten ?? of laat hij dat aan jou over als het niet lukt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |