abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 22:01:49 #251
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74469263
Dan gaan we morgen zéker even kijken!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_74469340
ik hoop dat ze er nog zijn.. ik kreeg ze met korting omdat ze er binnenkort uitgaan..
wel veel kleuren! en ze hebben ook veel andere leren slofjes
  vrijdag 6 november 2009 @ 22:17:13 #253
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_74469957
Hmm, daar moet ik dan ook maar eens kijken. Ik woon in Huygenhoek (ofzo).
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_74470515
oja, we moeten een keer een playdate huh kunnen ze elkaar bijten.
  vrijdag 6 november 2009 @ 22:35:12 #255
12913 GreatWhiteSilence
pi_74470568
Heeft Elin al genoeg tandjes om tegen die van mij op te kunnen? Annicka heeft er inmiddels al acht...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_74470783
elin knijpt wel bij dan
  vrijdag 6 november 2009 @ 22:44:32 #257
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74470836
Hé, heb vroeger ( ) in Huygenhoek gewoont...
  vrijdag 6 november 2009 @ 22:52:59 #258
12913 GreatWhiteSilence
pi_74471142
Ah, knijpen doet Annicka niet echt, geloof ik, maar aangezien Elin veel haar heeft is dat volgens mij wel een geliefd doelwit van Annicka...

Vroeger? Is de wijk zo oud dan? Ons huis is uit 2005.
pi_74476426
ze staat los elke dag een tikkie langer, nu zelfs een minuut
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:09:58 #260
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_74476456
Het gaat wel heel erg offtopic, we hebben er tot 2002 gewoont, op het randje Huygenhoek (aan de Huygenhoekring staat zo'n vierkant geval wat ze flat noemen met een railing eromheen enzo en daar woonden wij).

Maarten doet niet knijpen, wel bijten en krabben!

En wat goed van Elin
Maarten stond vanmorgen om half 8 te brullen in zijn bedje... En hij was om 4 uur ook al wakker geworden voor een fles (gisteravond neit erg denderend gegeten) en toen dacht ik... mmm.. als ie nu gegeten heeft, zal ie wel langer doorslapen ach, er draait een was, we gaan zo even battlestar galactica kijken en dan op tijd douchen, boodschappen doen en vanmiddag op pad naar hhw en dat allemaal op ons gemak
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:25:39 #261
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74484569
Wat goed van Elin.

En Fruppel, wat belachelijk op het kdv met die vervangster... ik zou ook wel even een gesprekje aan gaan. Bij het kdv van Lennon zochten ze mensen voor in de oudercommissie, heb mezelf maar even aangemeld. Wel fijn om zo evt. wat invloed te kunnen uitoefenen.

Lennon is ziek, het arme ding. Gisterenmiddag haalde ik hem op bij mn ouders.. hij had koorts vanaf half 5 ofzo, had niet goed gegeten en hing helemaal tegen mn moeder aan. Thuis had hij een temp van 39.4 graden. Hij heeft een hele tijd rustig tegen me aan gelegen, dat zijn we niet gewend, en af en toe zelfs in slaap gevallen. Uiteindelijk rond half 9 maar wat eten gegeven en naar bed gedaan, hij huilen... toen toch maar een zetpil gegeven en heeft hij redelijk geslapen. Wel nog 2x wakker geweest vannacht. Vanmorgen nog iets verhoging en wat jengelig, we zijn maar niet naar Drachten gereden waar we een verjaardag zouden hebben. 1,5 uur geleden had hij alweer over de 38 graden maar hij ligt nu even lekker te slapen. Ik denk dat het toch ook met een tandje te maken heeft.. ik vind het best eng met de Mexicaanse griep, dus gisteren maar HAP gebeld en wat aanwijzingen gekregen. Het lijkt er niet op dat hij het heeft gelukkig.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 november 2009 @ 17:34:37 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74486440
*valt even ongegeneerd binnen met een foto*
het bewijs dat ik maandag niet gedroomd heb:

*vanavond rustig gaat bijlezen*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_74489968
Wat had je gedroomd dan?
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:16:26 #264
12913 GreatWhiteSilence
pi_74490630
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Bass-Miss het volgende:
Wat had je gedroomd dan?
Helemaal niets dus, dat is het hem juist.
pi_74490767
Ow ja, wat dacht je maandag dan gedroomd te hebben?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 november 2009 @ 21:12:25 #266
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74492035
ik werd om zeven uur wakker omdat jan met slaapzak en al rechtop in zijn bedje stond.. maar naarmate de week vorderde, had ik zoiets van: ik heb toch niet gedroomd maar dus niet
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 november 2009 @ 21:14:38 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74492095
en diaan beterschap met lennon!!!

pi_74492240
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:12 schreef DJMO het volgende:
ik werd om zeven uur wakker omdat jan met slaapzak en al rechtop in zijn bedje stond.. maar naarmate de week vorderde, had ik zoiets van: ik heb toch niet gedroomd maar dus niet
Aha, hij deed het ineens wel onverwachts dan, dat je het niet zag aankomen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 november 2009 @ 21:32:25 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74492587
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:20 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Aha, hij deed het ineens wel onverwachts dan, dat je het niet zag aankomen.
zou jij het aan zien komen, als hij net een week zelfstandig kan zitten?? en dan ook nog op een maandagochtend zeven uur terwijl je net je ogen opendoet ?? ik niet

pi_74492713
Hehe, hij is een inhaalslagje aan het maken dan.
pi_74492735
Tyler heeft gisteren een nanoseconde gestaan.
Hij kwijlt sinds 2 dagen MEGAveel. Doet hij anders nooit.
En 2 nachten overstuur wakker, misschien heeft het ermee te maken. Kies/tand ofzo. Wel sneu.
Overdag gelukkig wel vrolijk.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 7 november 2009 @ 21:42:13 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74492855
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:37 schreef Bass-Miss het volgende:
Hehe, hij is een inhaalslagje aan het maken dan.
hij volgde de sprongetjes van oei ik groei tot voor kort gerekend vanaf zijn geboortedag zeg maar, dit lijk wel een sprong geweest te zijn, maar dan gerekend vanaf zijn uitgerekende datum .. idd een inhaalslagje lijkt wel ..

sterkte ingrid met het kwijlen! plastic opvangslabbetje een idee ?

pi_74492970
Ja als ik daar eerder aan had gedacht ... (vanmiddag stad in geweest.)
Maar vrijdag en zaterdag de stad weer in, dus herkansing.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:40:59 #274
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_74494518
Goedeavond allemaal!

DJ, wat goed van Jan zeg en Tyler ook al!

En Fruppel, ik las je verhaal van het kdv, wat een raar mens.... zeker lang niet ge******* (niet voor kinderoogjes )

Joep en ik komen ons hier melden. Vandaag precies 6 maanden!

Volgens mij zit er een tand in de weg. Heel zijn bipsje is ineens kapot en hij heeft diarree
Niet mieten! Door gieten!
pi_74500251
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:32 schreef DJMO het volgende:

[..]

zou jij het aan zien komen, als hij net een week zelfstandig kan zitten?? en dan ook nog op een maandagochtend zeven uur terwijl je net je ogen opendoet ?? ik niet
t'is juist heel logisch, meestal doen kindjes dat als ze gaan zitten of kruipen, dan volgt het staan binnen een week of 2.

Wij dachten elin voor de lol eens wakker in haar bed te leggen .. misschien maar niet meer proberen. Ze was Ontzettend overstuur en sliep vervolgens pas 3 uur later
We proberen het af en toe op deze manier. In de woonkamer slaapt ze wel, in de slaapkamer niet, we proberen vnalles, ramen verduisteren, verwarming aan, verwarming uit..niets helpt.
Dus dan maar weer de borstlurkslaapmethode, dan slaapt ze binnen 5 minuten.
pi_74500260
En hoi joep!
  zondag 8 november 2009 @ 09:11:59 #277
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74500317
Danique is heel fanatiek aan het tijgeren alleen is haar rechterarm minder sterk waardoor ze voornamelijk rondje draait en heel boos word dat ze nergens komt
  zondag 8 november 2009 @ 09:12:59 #278
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74500321
Elin eigenwijsje, in slaap vallen bij mama is natuurlijk ook veel lekkerder!
pi_74500337
quote:
Op zondag 8 november 2009 09:11 schreef Fruppel het volgende:
Danique is heel fanatiek aan het tijgeren alleen is haar rechterarm minder sterk waardoor ze voornamelijk rondje draait en heel boos word dat ze nergens komt
achgossie, ik had ooit een hamstertje met een zwak linkerpootje, die draaide ook rondjes

komt dat rechterarmpje door de hersenbloeding? En weet je of dat nog zal herstellen?
  zondag 8 november 2009 @ 09:19:29 #280
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74500355
Het ziet er stiekem echt heel grappig uit!

Ze kan heel veel met rechts gelukkig maar je merkt met dit soort dingen wel dat ze minder kracht heeft, rechts doet wel mee zeg maar alleen verliest hij van links.
Komt inderdaad door de hersenbloeding, het zal altijd een minder sterke kant blijven maar zoals ze het nu zien zal ze er weinig hinder van ondervinden later, omdat ze nog zo klein is kan het alleen maar sterker worden dmv oefenen en later sporten.
  zondag 8 november 2009 @ 09:20:56 #281
12913 GreatWhiteSilence
pi_74500364
Arme Elin. Maar ja, proberen is de enige manier om erachter te komen of het lukt of niet.

Hier valt Annicka niet altijd (meer) aan de borst in slaap, dus als ze helemaal klaar is met drinken laat ik haar wel eens gewoon wakker achter. Vaak komt er eerst protest, maar het gaat na een minuut over in gebabbel en daarna in geslaap. Moet ze wel moe zijn natuurlijk, anders gaat ze rondkruipen. Vandaar dat we ook de matrassen op de grond hebben liggen, ben bang dat ze anders misschien een duikeling maakt. En soms lukt het gewoon niet, dan halen we haar weer even uit bed. Het is niet altijd goed in te schatten of ze moe is of honger heeft.

Toen ze nog heel klein was en we legden haar wakker in bed(we hebben een maand gevingervoed, dus aan de borst is ze in die tijd niet in slaap gevallen), kwamen we soms wel om de minuut even kijken en even aandacht te geven om te tonen dat we er nog steeds zijn, zowel als ze babbelde (laten huilen doen we niet, nu soms een beetje maar dat is hooguit een minuut), maar ook als ze stil was en tevreden om zich heen lag te kijken. Gewoon met het idee om aan te tonen dat we er altijd zijn huilen of geen huilen. Geen idee of het geholpen heeft.

Danique, tijgerin! Ze zal vanzelf wel leren compenseren, zodat ze alsnog rechtuitgaat. Tenminste, dat hoop ik toch. *ziet in gedachten een volwassen Danique die in rondjes loopt. *

[ Bericht 6% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 08-11-2009 09:29:24 ]
pi_74500520
Wij proberen ook echt alles hoor, routines, erbij blijven (naast haar bedje liggen) weggaan.. maar niets werkt zonder borst of haar slapend in bed leggen. VL krijgt haar wel in slaap en dan in bed, zonder borst uiteraard. bij mij moet ze eerst drinken, ook als ze weer wakker wordt na een kwartiertje, begint het weer opnieuw. erg vermoeiend.
pi_74500541
quote:
Op zondag 8 november 2009 09:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Wij proberen ook echt alles hoor, routines, erbij blijven (naast haar bedje liggen) weggaan.. maar niets werkt zonder borst of haar slapend in bed leggen. VL krijgt haar wel in slaap en dan in bed, zonder borst uiteraard. bij mij moet ze eerst drinken, ook als ze weer wakker wordt na een kwartiertje, begint het weer opnieuw. erg vermoeiend.
Wij hadden een groot spijlenbed, zo kon ik Fons ook wel in slaap krijgen in zijn eigen bedje zonder hem te moeten overleggen. Wel een beetje klimwerk voor jezelf...
  zondag 8 november 2009 @ 09:52:31 #284
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74500550
quote:
Op zondag 8 november 2009 09:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Danique, tijgerin! Ze zal vanzelf wel leren compenseren, zodat ze alsnog rechtuitgaat. Tenminste, dat hoop ik toch. *ziet in gedachten een volwassen Danique die in rondjes loopt. *
Zie haar al gaan!

Het is alleen haar rechterarm dus lopen zal geen probleem worden!
Kruipen zal wat lastiger worden maar goed zelf heb ik nooit gekropen en haar papa maar heel kort dus wie weet slaat ze dat ook wel over!
pi_74500552
overleggen lukt hier wel hoor, maar zelf in slaap vallen kan ze niet in haar bed..en dat wil ik juist proberen
Bij mij in bed slaapt ze gelijk en in de woonkamer ook
pi_74500944
Hoi Seilram en Joep!

Jan kan staan, goed hoor

En Danique aan het tijgeren, schattig is dat he! Fijn dat ze weinig last heeft van een minder sterke linkerkant (behalve het rondjes draaien dan ), en dat het in de toekomst alleen maar beter kan worden!

Kleurdoos, lastig dat Elin niet in slaap wil vallen in haar eigen bed. Helaas geen tips hier, onze oudste had er geen enkel probleem mee, en de jongste weet helaas ook niet hoe het moet! Die valt dus ook in slaap aan de borst en slaapt dan ook vaak 's nachts bij ons in bed. Nu nog wel leuk, al wordt hij steeds beweeglijker en ontdekt hij soms midden in de nacht mijn haar . Hopelijk vind je snel iets dat werkt!
pi_74500976
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:34 schreef Jula het volgende:
Hoi Seilram en Joep!

Jan kan staan, goed hoor

En Danique aan het tijgeren, schattig is dat he! Fijn dat ze weinig last heeft van een minder sterke linkerkant (behalve het rondjes draaien dan ), en dat het in de toekomst alleen maar beter kan worden!

Kleurdoos, lastig dat Elin niet in slaap wil vallen in haar eigen bed. Helaas geen tips hier, onze oudste had er geen enkel probleem mee, en de jongste weet helaas ook niet hoe het moet! Die valt dus ook in slaap aan de borst en slaapt dan ook vaak 's nachts bij ons in bed. Nu nog wel leuk, al wordt hij steeds beweeglijker en ontdekt hij soms midden in de nacht mijn haar . Hopelijk vind je snel iets dat werkt!
juh, hier klimt ze.. bovenop mij, op mijn vriend, gaat staan tegen de muur..of probeert een snoekduik te maken over de rand van r eigen bed heen

net klom ze via de curverbox op de bank en vanaf de bank op de tafel, wtf
pi_74501093
Welkom in de klim- en ontdekwereld.....
(en val je te pletter wereld )

Oh en Joep! Welkom jongen!
pi_74501130
Fijn vooruitzicht is dat Ze is in ieder geval lekker ondernemend En het wordt alleen maar erger, hier stond er gisteren eentje bovenop de eettafel, en te balanceren op de wipper (met zijn broertje erin )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 november 2009 @ 12:03:15 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74502493
quote:
Op zondag 8 november 2009 08:58 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

t'is juist heel logisch, meestal doen kindjes dat als ze gaan zitten of kruipen, dan volgt het staan binnen een week of 2.

Wij dachten elin voor de lol eens wakker in haar bed te leggen .. misschien maar niet meer proberen. Ze was Ontzettend overstuur en sliep vervolgens pas 3 uur later
We proberen het af en toe op deze manier. In de woonkamer slaapt ze wel, in de slaapkamer niet, we proberen vnalles, ramen verduisteren, verwarming aan, verwarming uit..niets helpt.
Dus dan maar weer de borstlurkslaapmethode, dan slaapt ze binnen 5 minuten.
ik kan me bij god niet meer herinneren hoe dat toen bij mijn dochter ging, maar ik had het dus gewoon echt niet verwacht, omdat hij voor mijn gevoel ook zo lang over (zelf) zitten heeft gedaan.

Is Elin niet gewoon gewend aan het eerst aan de borst drinken bij jou, dat ze niet op een andere manier (bij jou dan) in slaap wil vallen? Ik weet niet hoor, maar als ik hier iets verander aan het naar bed breng riteel, slaap hij ook slecht in.

Over slapen gesproken, t inslapen ging redelijk gisterenavond, maar om een uur of twaalf werd hij wakker, en hij vertikte het om weer te gaan slapen of mama moest erbij zijn. Ik was nog een online game aan t spelen, maar die heb ik na een half uur maar vaarwel gezegd, omdat jan blééf huilen als ik niet in de buurt was.. naar gedroomd ofzo, of een gevalletje verlatingsangst? ik durf het niet te zeggen

Goedzo daniuqe lekker tijgeren!!

pi_74503434
Ik ben bang dat verlatingsangst hier ook is ingeslopen. Sinds een weekje vindt ze het moeilijk om even alleen iets te doen. Als ik me omdraai dan gaat ze echt keihard huilen Ook zijn opa & oma even niet leuk meer, ze zit liever bij mij en drukt haar hoofd ook tegen me aan (verlegenachtig) als er een vreemde in de buurt komt.

En Elin is idd gewend aan het -borst-slapen of aan het pap wiegt-slapen. En dat proberen we dus een beetje te doorbreken om te kijken of ze het alleen kan. Ik denk alleen dat nu misschien niet het goede moment is i.v.m verltingsangst.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 november 2009 @ 13:11:38 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74504143
Dat heeft Jan dan weer niet (zo erg) hij wil tegenwoordig ook wel verlegen lachen, maar vrijwel iedereen die we tegenkomen kent hij, goed al dan minder goed. Daarom twijfel ik ook, t kan ook zijn dattie gewoon naar gedroomd had.

Als ik jou was zou ik nog een poosje wachten, en t over een paar weken weer proberen. Kiekeboe spelletjes doen schijnt trouwens te helpen om de verlatingsangst te helpen overwinnen. mss een idee om dat weer (wat vaker) te doen met r? (als je dat al niet deed that is)

pi_74504414
Misschien dat t nu juist begint bij Jan? Omdat hij dus pas sinds vannacht huilde?
Op het CB zeiden ze wel dat t meestal rond 10/11/12 mnd begint maar dat elke baby die fase wel kent..

Kiekeboe doen we al vaak idd..ook doe ik dat naast r bedje maar dan wel mijzelf nog laten horen. Ook ga ik naar de W.C en roep haar dan, zodat ze mijn stem hoort en dan komt ze me zoeken. Denk dat dat ook wel werkt.

Hoe pakken jullie het trouwens aan als je partner het ergens niet mee eens is? VL wil vanavond gewoon weer een poging doen om haar te 'trainen' ik dus absoluut niet, het is geen puppy uiteraard en ik denk dat ze er nog niet aan toe is dus.
Stiekem heb ik wel het laatste woord maar het geeft dus wel veel 'gedoe'
  zondag 8 november 2009 @ 13:31:59 #294
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74504663
Ik wil deze vraag graag ook even stellen aan de meer 'ervaren' mama's: wat te doen met hoestende babies? Het lijkt op vastzittend slijm (geen koorts gelukkig). Met het hoesten hoor je t slijm wel loskomen. Is er iets aan te doen? Of gewoon maar laten? En, wel of niet naar buiten met ze? Wat denken jullie ervan?

Het scheiden van de topics heeft z'n voordelen, maar ik vind t wel jammer dat sommige ervaringen minder goed gedeeld kunnen worden. Soms heb je vragen waar een mama/papa van een jonge(re) baby (nog ) geen antwoord op weet. Degene die een tweede/derde kindje hebben gekregen natuurlijk niet meegerekend...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 november 2009 @ 13:35:59 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74504800
meestal als johan het ergens niet mee eens is, vraag ik hem of hij een betere oplossing weet, en 99 van de 100 keer weet hij dat niet, dus volgen we gewoon mijn aanpak zeg maar. de ene keer dat we wel zijn zin doen, en t loopt op huilen uit, zorgt ervoor dattie de keer daarna ook weer mijn tactiek volgt. Vaak vraag ik hem ook (bv met eten of hij zelf eet als hij geen honger heeft of ziek is) en of hij dat dan wel van jan verwacht .. t principe wat je zelf niet doet hoeft jan ook niet te doen .. dan issie wel voor rede vatbaar.

Soms volg ik trouwens gewoon blind mijn eigen tactiek en houd me doof voor johan, omdat ik weet dat zijn aanpak niet werkt. Als het ik dan achteraf uitleg snapt hij me wel, maar aangezien hij zelf soms een groot kind is, moet ik dat met veel geduld uitleggen, en dat gaat niet als ik een ongeduldige / wilde baby op schoot heb

Als hij haar vanavond wil "trainen" gaat hij dan ook zelf uren zitten troosten ?? of laat hij dat aan jou over als het niet lukt ?

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 november 2009 @ 13:37:36 #296
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74504850
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:31 schreef mikoxx het volgende:
Ik wil deze vraag graag ook even stellen aan de meer 'ervaren' mama's: wat te doen met hoestende babies? Het lijkt op vastzittend slijm (geen koorts gelukkig). Met het hoesten hoor je t slijm wel loskomen. Is er iets aan te doen? Of gewoon maar laten? En, wel of niet naar buiten met ze? Wat denken jullie ervan?

Het scheiden van de topics heeft z'n voordelen, maar ik vind t wel jammer dat sommige ervaringen minder goed gedeeld kunnen worden. Soms heb je vragen waar een mama/papa van een jonge(re) baby (nog ) geen antwoord op weet. Degene die een tweede/derde kindje hebben gekregen natuurlijk niet meegerekend...
ik gaf hoestsiroop van vsm (tussikind???) geschikt voor kleine baby's iig. En rechtop houden en op de rug kloppen. meer zou ik zo 1,2,3 ook niet weten ...

pi_74504872
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:31 schreef mikoxx het volgende:

misschien een beetje water geven?
doe ik bij elin wel eens na de borstvoeding omdat ze daar ook meer slijm door ontwikkelen..en dan houdt t gereutel altijd op
  zondag 8 november 2009 @ 13:41:02 #298
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74504958
Dank voor de snelle tips! Water kan ik iig even proberen natuurlijk! Rechtop houden en op de rug kloppen werkt goed idd. Vsm ga ik even checken...
pi_74504998
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:35 schreef DJMO het volgende:
meestal als johan het ergens niet mee eens is, vraag ik hem of hij een betere oplossing weet, en 99 van de 100 keer weet hij dat niet, dus volgen we gewoon mijn aanpak zeg maar. de ene keer dat we wel zijn zin doen, en t loopt op huilen uit, zorgt ervoor dattie de keer daarna ook weer mijn tactiek volgt. Vaak vraag ik hem ook (bv met eten of hij zelf eet als hij geen honger heeft of ziek is) en of hij dat dan wel van jan verwacht .. t principe wat je zelf niet doet hoeft jan ook niet te doen .. dan issie wel voor rede vatbaar.

Soms volg ik trouwens gewoon blind mijn eigen tactiek en houd me doof voor johan, omdat ik weet dat zijn aanpak niet werkt. Als het ik dan achteraf uitleg snapt hij me wel, maar aangezien hij zelf soms een groot kind is, moet ik dat met veel geduld uitleggen, en dat gaat niet als ik een ongeduldige / wilde baby op schoot heb

Als hij haar vanavond wil "trainen" gaat hij dan ook zelf uren zitten troosten ?? of laat hij dat aan jou over als het niet lukt ?
Hij denkt altijd dat 'onze baby' raar is terwijl ze gewoon een baby is Veel mannen hebben ook t idee dat baby's nog geen gevoel hebben ofzo. ik geef zelf ook vaak aan dat hij vast ook niet graag zou slapen als ie net in zn broek had gepiest ofzo dat werkt idd ook wel. Maar soms hoort ie wat van een ander over baby's die wel doorslapen en dat moet elin dat opeens ook, gelijk. Zonder erbij na te denken wat voor een impact dat op haar heeft, al die veranderingen. Soms ga ik er in mee maar nu ben ik gewoon echt stellig tegen.
  zondag 8 november 2009 @ 13:45:38 #300
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74505105
Mikoxx, volgens mijn huisarts kan je er niets aan doen (te klein voor allerlei hoestdrankjes etc) en hoef je pas te bellen als ze langer dan 2 weken hoesten. Erg zielig vind ik het als ze zo hoesten! Ik zou wel lekker naar buiten gaan hoor.

Danique aan het teigeren

Jan al staan!

Verlatingsangst is hier ook nog niet helemaal weg. Idd verlegen haar hoofdje tegen mij aanleggen en als er andere mensen zijn eerst de kat uit de boom kijken en dan gaat ze wel spelen, mag haar dan niet alleen laten bij die andere mensen. Maakt niet zoveel uit wie het dan zijn. Alleen op het kdv heeft ze er geen moeite mee als ik wegloop.

KD, ik heb hier ook meestal het laatste woord Gewoon vertellen waarom je iets anders wil doen?
Slapen kan ik je niet bij helpen. Isis slaapt prima in haar eigen bed (zolang konijn er maar bij ligt) We hebben vanaf een maand of 3 wel bij vermoeidheidstekenen in bed gelegd. Dus bij gaapjes/ oogjes wrijven gelijk naar bed en dat werkte. Nu kan ze rustig nog een half uurtje spelen in bed voor ze in slaapt valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')