Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen en ook wel logisch dat je er wat meer op let.quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Stiekem weet ik dat ook wel maar toch word ik soms een beetje onzeker van die snelle kids, dat heeft ook te maken met de achtergrond van Danique.
Let toch meer op bepaalde dingen.
Tuurlijk en wat super dat ze het gewoon hartstikke goed doetquote:Op maandag 2 november 2009 20:55 schreef Fruppel het volgende:
Wil er niet teveel op letten maar het gebeurd toch! Gelukkig kan ik haar hier zo nu en dan lekker aan anderen spiegelen en tot de conclusie komen dat ze het gewoon hardstikke goed doet
Mag ik vragen wat de achtergrond van Danique is? Heb ik waarschijnlijk niet mee gekregen....quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Stiekem weet ik dat ook wel maar toch word ik soms een beetje onzeker van die snelle kids, dat heeft ook te maken met de achtergrond van Danique.
Let toch meer op bepaalde dingen.
Ik vind het zo leukquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:06 schreef Estrys het volgende:
Ja dat meeswingen op muziek doet Seb ook sinds afgelopen weekend. Nou ja swingen, het lijkt meer of hij paardje aan het rijden is
Dat is ook zeker zo, Danique groeit nogsteeds als een tierelier en ze is heel erg bezig met alles zien en begrijpen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik weet niet of het zozeer achterliggen is.. Ik geloof dat Danique bijv. een 'flinke' meid is die waarschijnlijk al haar energie nodig heeft om te groeien (of is haar groeispurt wat gestopt nu?) en misschien is zij al veel meer bezig met het begrijpen van woordjes oid.
En daarbij lijken sommige kindjes heel weinig te doen en dan slaan ze opeens iets over en gaan staan/ lopen oid.
Met mijn vriend was ook vanalles mis als baby volgens mijn schoonmoeder..althans dat dachten ze, hij wilde niets.. kruipen,rollen, staan..en opeens stond hij op en liep hij.(11 mnd) Net een sprookje huh
ziet u! niets mis met Daniquequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:09 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo, Danique groeit nogsteeds als een tierelier en ze is heel erg bezig met alles zien en begrijpen.
Er is niets wat haar ontgaat.
Ze zwaait als je dag, doei en hoi zegt, lijkt te begrijpen wat er met papa, mama en nee bedoeld word en ook op de naam van de hond reageerd ze.
Verder is haar fijne motoriek heel goed ontwikkeld, kan goed met duim en wijsvinger kleine dingetjes pakken (zelfs stofjes van de grond)
Ze is dus absoluut bezig met hele andere dingen op het moment!
ik heb zelf nooit gekropen en ben gewoon meteen gaan lopen dus zal er niet gek van opkijken als Danique het kruipen over zal slaan.
Ja brillen zijn hier ook een groot succes en verder mutsen/hoeden/petjes (draagt Opa weleens). Verder is het happen naar neuzen, oren en kinnen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:27 schreef Koningin het volgende:
Brillen zijn hier erg leuk om vast te grijpen als mensen je op de arm hebben...
Dat meewiebelen is hier sinds vorige week ook ingezet!
En snel dat ze zijn met die bril van je hoofd trekken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:27 schreef Koningin het volgende:
Brillen zijn hier erg leuk om vast te grijpen als mensen je op de arm hebben...
Dat meewiebelen is hier sinds vorige week ook ingezet!
Volgens borstvoeding.com kan het idd vanaf 6 maanden. Anders wellich mengen met wat appel om het wat minder zure smaak te geven? Wij hebben het ook nog niet geprobeerd, dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef Koningin het volgende:
Even een eet-vraag hier.
Wij eten morgen zuurkoolschotel uit de oven. Zal Guus ook al zuurkool mogen (bijna 9 maanden)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |