abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 november 2009 @ 20:53:42 #76
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_74328706
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Stiekem weet ik dat ook wel maar toch word ik soms een beetje onzeker van die snelle kids, dat heeft ook te maken met de achtergrond van Danique.
Let toch meer op bepaalde dingen.
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen en ook wel logisch dat je er wat meer op let.
Make love, not war ☮
  maandag 2 november 2009 @ 20:55:12 #77
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74328779
Wil er niet teveel op letten maar het gebeurd toch! Gelukkig kan ik haar hier zo nu en dan lekker aan anderen spiegelen en tot de conclusie komen dat ze het gewoon hardstikke goed doet
  maandag 2 november 2009 @ 20:56:42 #78
114177 Diaan73
pi_74328854
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:55 schreef Fruppel het volgende:
Wil er niet teveel op letten maar het gebeurd toch! Gelukkig kan ik haar hier zo nu en dan lekker aan anderen spiegelen en tot de conclusie komen dat ze het gewoon hardstikke goed doet
Tuurlijk en wat super dat ze het gewoon hartstikke goed doet
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 2 november 2009 @ 21:18:25 #79
147316 crew  DJMO
#trut
pi_74329895
wat diaan zegt fruppel!! en gewoon lekker genieten van je meisje!!

Diaan; Jan is nog niet van de commode gevallen (als hij zo wild blijft zie ik het nog wel gebeuren, hoe zeer ik het ook probeer te voorkomen) wel twee keer uit mijn bed... ik nam 's ochtends nog wel eens bij me als hij heel vroeg wakker was, en terwijl hij dan nog sliep in slaapzak, stond ik vast op om zijn fles aan te zetten en dan hem pakken. eerste keer dat het gebeurde had ik hem zonder slaapzak liggen en dacht ik dat hij nog sliep, tweede keer issie met slaapzak en al uit mijn armen gekropen en uit bed gerold.. beide keren niets aan over gehouden (heb ook maar een laag bed gelukkig) maar sindsdien komt hij mijn bed niet meer in 's ochtends
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 2 november 2009 @ 21:31:29 #80
114177 Diaan73
pi_74330524
Dat is ook schrikken ja. Eerder zette ik Lennon ook gewoon bij ons in bed en ging ik me omkleden enz. nu kijken we wel wat meer uit. Gelukkig ligt Twan er 's morgens ook nog wel vaak even in en past dan op Lennon, best handig.
Make love, not war ☮
pi_74331922
Niks van aantrekken Fruppel, die Danique van je doet het geweldig!
  maandag 2 november 2009 @ 22:11:31 #82
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74332384
Je mooie meisje doet het toch hartstikke goed Fruppel! En idd zoals Diaan al zegt.. als ze naar de kleuterschool gaan kunnen de meeste kindjes hetzelfde

Gelukkig hier nog geen van 'hoogte' vallende Isis
pi_74332960
Even snel voor het slapen gaan. Ben moe! Tyler is goedgekeurd bij de kinderarts. Weegt nu 8385gr en is 73,6 cm lang.
Fysio moet nog wel helaas. Fysio had brief gestuurd naar ka. Daardoor wist ka ook veel over Kim. Vond ik wel wat vreemd. Hoefde niks meer te zeggen.
Het eten met stukjes gaat steeds beter! Glad 6 maanden potje met gekookte aardappel erdoorheen geprakt nu. Vers wil nog niet, maar we gaan nu vers mengen met potje.
pi_74339879
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Stiekem weet ik dat ook wel maar toch word ik soms een beetje onzeker van die snelle kids, dat heeft ook te maken met de achtergrond van Danique.
Let toch meer op bepaalde dingen.
Mag ik vragen wat de achtergrond van Danique is? Heb ik waarschijnlijk niet mee gekregen....

Guus ligt met bepaalde dingen ook nog wat achter, tja daar doe je toch niets aan he.
pi_74340022
Ik weet niet of het zozeer achterliggen is.. Ik geloof dat Danique bijv. een 'flinke' meid is die waarschijnlijk al haar energie nodig heeft om te groeien (of is haar groeispurt wat gestopt nu ?) en misschien is zij al veel meer bezig met het begrijpen van woordjes oid.
En daarbij lijken sommige kindjes heel weinig te doen en dan slaan ze opeens iets over en gaan staan/ lopen oid.
Met mijn vriend was ook vanalles mis als baby volgens mijn schoonmoeder..althans dat dachten ze, hij wilde niets.. kruipen,rollen, staan..en opeens stond hij op en liep hij.(11 mnd) Net een sprookje huh
pi_74340214
En Elin is vandaag al 10 maanden

STOP DE TIJD *paniek*

Het gaat veel en veeeeeel te snel nog 2 maanden en dan heb ik een dreumes terwijl ze net geboren is, echt

Wiebelen jullie kindjes ook op muziek trouwens?
Als ik muziek opzet, dan gaat ze wiebelen en WHAAAAA_HAAAAA-aaaaaaa meezingen dat doet ze al heel lang en wij hebben haar dat niet voorgedaan ofzo. Grappig man
pi_74340291
Ja dat meeswingen op muziek doet Seb ook sinds afgelopen weekend. Nou ja swingen, het lijkt meer of hij paardje aan het rijden is
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74340346
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 09:06 schreef Estrys het volgende:
Ja dat meeswingen op muziek doet Seb ook sinds afgelopen weekend. Nou ja swingen, het lijkt meer of hij paardje aan het rijden is
Ik vind het zo leuk behalve als ze keihard door goede muziek heen KWAAAAAAAKKAAAAAAAWKT
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:09:18 #89
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74341755
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:47 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik weet niet of het zozeer achterliggen is.. Ik geloof dat Danique bijv. een 'flinke' meid is die waarschijnlijk al haar energie nodig heeft om te groeien (of is haar groeispurt wat gestopt nu ?) en misschien is zij al veel meer bezig met het begrijpen van woordjes oid.
En daarbij lijken sommige kindjes heel weinig te doen en dan slaan ze opeens iets over en gaan staan/ lopen oid.
Met mijn vriend was ook vanalles mis als baby volgens mijn schoonmoeder..althans dat dachten ze, hij wilde niets.. kruipen,rollen, staan..en opeens stond hij op en liep hij.(11 mnd) Net een sprookje huh
Dat is ook zeker zo, Danique groeit nogsteeds als een tierelier en ze is heel erg bezig met alles zien en begrijpen.
Er is niets wat haar ontgaat.
Ze zwaait als je dag, doei en hoi zegt, lijkt te begrijpen wat er met papa, mama en nee bedoeld word en ook op de naam van de hond reageerd ze.
Verder is haar fijne motoriek heel goed ontwikkeld, kan goed met duim en wijsvinger kleine dingetjes pakken (zelfs stofjes van de grond )
Ze is dus absoluut bezig met hele andere dingen op het moment!

ik heb zelf nooit gekropen en ben gewoon meteen gaan lopen dus zal er niet gek van opkijken als Danique het kruipen over zal slaan.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:10:17 #90
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_74341776
haha dat meewiebelen en "zingen" op muziek doet D. inderdaad ook, echt zo grappig!
pi_74342282
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:09 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Dat is ook zeker zo, Danique groeit nogsteeds als een tierelier en ze is heel erg bezig met alles zien en begrijpen.
Er is niets wat haar ontgaat.
Ze zwaait als je dag, doei en hoi zegt, lijkt te begrijpen wat er met papa, mama en nee bedoeld word en ook op de naam van de hond reageerd ze.
Verder is haar fijne motoriek heel goed ontwikkeld, kan goed met duim en wijsvinger kleine dingetjes pakken (zelfs stofjes van de grond )
Ze is dus absoluut bezig met hele andere dingen op het moment!

ik heb zelf nooit gekropen en ben gewoon meteen gaan lopen dus zal er niet gek van opkijken als Danique het kruipen over zal slaan.
ziet u! niets mis met Danique
En dat pincetgreepje is te cute! Elin kan echt minutenlang naar een frutje op de grond staren en dan met r wijsvingertje ernaar wijzen en vervolgens verfrummelen tussen haar vingertjes
pi_74343117
Wij hebben laatst een CD'tje opgezet en dat vond Jair toch erg leuk. Hij zingt niet mee maar vindt het wel prachtig als wij zingen. Ook zwaait hij nog niet mee op de muziek.

Soms kan hij iets heel goed tussen twee vingers oppakkken en Mama's haar oakt hij altijd erg goed beet. Maar soms kan hij het ook 'zoals iemand hier laatst zo mooi zei' tussen zijn vingers verpletteren. Hij is wel creatief. Laatst viel een stuk brood in zijn slabbetje en hij kreeg het niet te pakken, dus hij had zoiets van ik buig gewoon mijn hele slab (zo'n plastic geval met opvangbak) omhoog en dan beland het vanzelf weer in mijn mond.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_74343790
Brillen zijn hier erg leuk om vast te grijpen als mensen je op de arm hebben...
Dat meewiebelen is hier sinds vorige week ook ingezet!
pi_74343894
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:27 schreef Koningin het volgende:
Ja brillen zijn hier ook een groot succes en verder mutsen/hoeden/petjes (draagt Opa weleens). Verder is het happen naar neuzen, oren en kinnen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_74345786
Even een eet-vraag hier.
Wij eten morgen zuurkoolschotel uit de oven. Zal Guus ook al zuurkool mogen (bijna 9 maanden)?
pi_74345976
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:27 schreef Koningin het volgende:
En snel dat ze zijn met die bril van je hoofd trekken.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:40:35 #97
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74347883
Koningin, hier staat dat ze al zuurkool mogen. Heb het zelf nog niet geprobeerd.

KD, wat gaat het hard he!

Hier ook wippen paardje rijden op de muziek! Brillen pakken valt nog mee gelukkig.

Net de meest leuke knusse speelgoedwinkel gezien... Ik wil niets aan mezelf uitgeven, maar voor haar zie ik zoveel leuks! Sintcadeautje gekocht
pi_74348626
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef Koningin het volgende:
Even een eet-vraag hier.
Wij eten morgen zuurkoolschotel uit de oven. Zal Guus ook al zuurkool mogen (bijna 9 maanden)?
Volgens borstvoeding.com kan het idd vanaf 6 maanden. Anders wellich mengen met wat appel om het wat minder zure smaak te geven? Wij hebben het ook nog niet geprobeerd, dus ik weet het niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:01:52 #99
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_74348657
Hier is Annicka volgens mij voor het eerst ziekjes, ze voelt warm aan en is wat klagerig. Temp gemeten en die was gisteravond 39.3, vanmorgen 38.3 en daarnet 38.9. Gelukkig drinkt ze volgens mij wel goed aan de borst en is ze verder wel gewoon vrolijk als ik gekke bekken trek. Maar als ik dat niet doe, voelt ze zich ultiem zielig...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:05:24 #100
114177 Diaan73
pi_74348763
Lennon beweegt ook op muziek en doet ook dagdag... enne hij heeft vandaag zn eerste tandje door Helemaal niets van gemerkt, zat er gewoon "ineens".

Brillen zijn ze inderdaad gek op En ook de kleinste stofjes ziet Lennon ook. Alsof ze er een speciaal oog voor hebben.

Elin 10 maanden, gefeliciteerd met je vermaanddag!! en het gaat inderdaad veeeeel te snel allemaal
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')