quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:00 schreef Biels het volgende:
Omdat ik van nature een altruïstisch persoon ben, een echte gever, een goedzak, en omdat ons voetbalteam mensen tekort kwam besloot ik een jongen die mij al weken vroeg hem een kans te geven binnen de selectie op te bellen om te vragen of hij mee kwam doen. Het was een Fokker, wat het eerste teken had moeten zijn dat dit niet goed af zou lopen. Ik kwam aan op station Lelylaan, alwaar een auto ons op zou halen, en ik zag hem al zitten. Klein, beetje dik, puistje hier en daar, geen vrouwen om hem heen. Het was dat ik hem al kende en hij op me af kwam lopen, anders zou ik zonder te kijken zijn doorgelopen.Ik ging naast hem op een bankje zitten en gaf hem een biertje voor de zenuwen. Toen hij na een paar minuten zijn eerste woordjes sprak ("d-d-d-d-dankjew-w-w-wel") voelde ik toch een beetje trots. Misschien zou het nog goed komen!
Blijkbaar vonden de Marokkanen die naast ons zaten hem echter ook een beetje een mietje, want al snel probeerden ze hem een beetje te pesten en te intimideren met hun scooters en praatjes over de lokale shoppa waar ze knakenveel wierie gingen scoren. Omdat ik zag dat mijn nieuwe vriend een beetje zenuwachtig werd besloot ik deze lastpakken met een paar welgemikte vuistslagen het hazenpad te laten kiezen. Hij bedankte me, en in stilte dronken we verder.
Uiteindelijk kwam de auto, en waren we onderweg naar de kwakel () . We liepen de sporthal binnen, zochten de kleedkamer op en pakten de shirts erbij. Toen wij allemaal alweer verkleed buiten stonden was hij zijn shirt aan het uittrekken. Later bleek dit schaamte voor zijn witte, scharminkelige lichaam te zijn. Ik trok me er niet zoveel van aan, als hij zo goed kon voetballen als hij zei had hij zijn lichaam niet nodig om het verschil te maken. We liepen een korte warming-up waarin hij steeds meer ging hijgen, en uiteindelijk aangaf niet meer verder te kunnen. Helaas hadden we geen wissels en moest hij wel spelen. Hier kan ik kort over zijn, en hier komt ook mijn klacht, waarom zijn er mensen die al na 5 minuten compleet afgepeigerd zijn? En waarom zijn dit dan ook Fokkers, weten ze dan niet van de stereotypes? Deze knaap moest na een kwartier al een enkelblessure faken om maar niet meer te hoeven rennen. Zelfs een balletje aannemen was hem al te zwaar, alles rolde onder de voeten door.
Even samenvattend: fokker doet geen moeite het stereotype te ontkrachten en laat ons wedstrijd verliezen, juist in de fase waar de punten beginnen te tellen.
Positief nieuws: 's nachts wel geneukt. Niet met die fokker.
OP BY BIELS!
Onzin en dat weet jij drommels goed. Ik val mensen ook niet aan op hun uiterlijk, 1 citaat graag waaruit dat zou blijken? Je bent hypocriet ja. En ik ben niet anoniem, aangezien ik wel een foto van me laat zien straks.quote:Op zondag 1 november 2009 18:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ga dan ook niet andere mensen verwijten dat ze anoniem zijn. Dat zou nogal hypocriet van me zijn.
[..]
Ja dat verhaaltje heb ik inmiddels tientallen keren van je gehoord, maar je weet wat ze zeggen over in hoeverre praatjes figuurlijke gaatjes vullen.
Nee hoor. Al wil ik nog wel een reactie op mijn post.quote:
Dat vroeg Biels aan me, en ik heb nog 1 OP, maar het lekkerste bewaar ik tot het laatstquote:
Je hebt ongetwijfeld een goede reden voor 't feit dat je dit zegt, maar knulletje; ik heb nooit beweerd dat je mensen aanvalt op hun uiterlijk, of wel?quote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin en dat weet jij drommels goed. Ik val mensen ook niet aan op hun uiterlijk, 1 citaat graag waaruit dat zou blijken?
Wat maakt mij hypocriet dan? Ik vind het hypocriet om mij te verwijten dat ik anoniem ben, terwijl je zelf ook anoniem bent.quote:Je bent hypocriet ja.
Als je straks een foto laat zien, ben je nu dus anoniem, snap je?quote:En ik ben niet anoniem, aangezien ik wel een foto van me laat zien straks.
Wat een gekrakeel, anyway. Jij valt mij aan om futiele redenen, vervolgens bagatelliseer je je eigen betoog, terwijl jij mij dom en laagopgeleid vindt. Vast nog wel meer onderbuik gevoelens.quote:Op zondag 1 november 2009 18:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt ongetwijfeld een goede reden voor 't feit dat je dit zegt, maar knulletje; ik heb nooit beweerd dat je mensen aanvalt op hun uiterlijk, of wel?
[..]
Wat maakt mij hypocriet dan? Ik vind het hypocriet om mij te verwijten dat ik anoniem ben, terwijl je zelf ook anoniem bent.
[..]
Als je straks een foto laat zien, ben je nu dus anoniem, snap je?
Stop met no-lifen en ga naar school! En dat geneuzel van je over dat anoniem zijn is gebaseerd dat ik 1 keer mijn rijbewijs heb gepostquote:Op zondag 1 november 2009 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kan niet veel wijzer worden van je verhaaltjes, maar op basis waarvan zijn Biels en ik anoniem en jij niet?
Waar en wanneer? Bewijs wil ik zien.quote:Op zondag 1 november 2009 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stop met no-lifen en ga naar school! En dat geneuzel van je over dat anoniem zijn is gebaseerd dat ik 1 keer mijn rijbewijs heb gepost
Wat is dit nou voor opmerking? Bedankt voor je bezorgdheid, maar ik word morgen weer verwacht op de universiteit.quote:Op zondag 1 november 2009 18:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Stop met no-lifen en ga naar school!
Dat heb ik niet gezien. Ik heb zelf meerdere keren een foto gepost, genoeg mensen die dat kunnen beamen, en Biels heeft nota bene een foto in zijn fotoboek.quote:En dat geneuzel van je over dat anoniem zijn is gebaseerd dat ik 1 keer mijn rijbewijs heb gepost
Daag, dat heb ik Danny laten verwijderenquote:
Ik wil eerst met je copuleren, zeg maar waar?quote:Op zondag 1 november 2009 18:44 schreef Skylark. het volgende:
php, heb je nog iets leuks om over mij te vertellen?
quote:Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..] En hoe zie jij eruit, ja die vage foto in je fobo kan ik haast niets zien. Alleen een kleine Eskimo.
quote:Op zondag 1 november 2009 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin en dat weet jij drommels goed. Ik val mensen ook niet aan op hun uiterlijk, 1 citaat graag waaruit dat zou blijken?
Ik stop ermee, ik heb geen puf meer je nog wat bij te brengen. Ook wel leuk dat je expliciet meldt dat je morgen weer op de universiteit verwacht word, wat voegt dat toe in het topic?quote:Op zondag 1 november 2009 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor opmerking? Bedankt voor je bezorgdheid, maar ik word morgen weer verwacht op de universiteit.
[..]
Dat heb ik niet gezien. Ik heb zelf meerdere keren een foto gepost, genoeg mensen die dat kunnen beamen, en Biels heeft nota bene een foto in zijn fotoboek.
Wat maakt ons dan anoniem, en jou niet? Ik zie het niet.
Nee?quote:Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil eerst met je copuleren, zeg maar waar?![]()
![]()
En jij gaat mij helpen met mijn huiswerk.
Ik ben visueel gehandicapt, ik zie simpelweg niet beter. En daarbij ik bekritiseer zijn uiterlijk toch niet?quote:
Dan stop ik met communiceren met jou!quote:
Oh, je bedoelde 'kleine Eskimo' als positiefquote:Op zondag 1 november 2009 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben visueel gehandicapt, ik zie simpelweg niet beter. En daarbij ik bekritiseer zijn uiterlijk toch niet?
Natuurlijk, net zoals ik dit berichtje vanuit mijn privejet schrijf.quote:Op zondag 1 november 2009 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daag, dat heb ik Danny laten verwijderenTis er wel degelijk geweest.
Toe, vertel nou. Ik wil zo graag het verschil zien in de anonimiteit van Biels en mij en die van jou.quote:Op zondag 1 november 2009 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik stop ermee, ik heb geen puf meer je nog wat bij te brengen.
Vrij weinig, maar jij vond het nodig om te melden dat ik naar school moest gaan. Ik gaf dus gewoon een reactie hierop. Vind je dat raar?quote:Ook wel leuk dat je expliciet meldt dat je morgen weer op de universiteit verwacht word, wat voegt dat toe in het topic?
Juist geïnterpreteerdquote:Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde 'kleine Eskimo' als positief!
Biels is een held.quote:Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef J.Herrer het volgende:
Samenvatting van deel 1?
phpmystyle vs de rest.quote:
Biels was niet op z'n best in een discussie en phpmystyle is zoals altijd.quote:
Het is meer suggestief gezien, maar ik dacht dat een volleerd persoon zoals jou dat wel begreep, mistake van me.quote:Op zondag 1 november 2009 18:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Toe, vertel nou. Ik wil zo graag het verschil zien in de anonimiteit van Biels en mij en die van jou.
[..]
Vrij weinig, maar jij vond het nodig om te melden dat ik naar school moest gaan. Ik gaf dus gewoon een reactie hierop. Vind je dat raar?
EN DAT IS GVD?quote:Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Biels was niet op z'n best in een discussie en phpmystyle is zoals altijd.
Wat is er precies suggestief gezien?quote:Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is meer suggestief gezien, maar ik dacht dat een volleerd persoon zoals jou dat wel begreep, mistake van me.
Nee, want ik ga morgen niet naar school. Ik ga naar de universiteit.quote:En volstaat : ik ga morgen naar school: niet?
Biels neukt een HBO-er.quote:
Een scholier gaat naar school, een student naar de uni. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En volstaat : ik ga morgen naar school: niet?
Dat ik in zekere zin niet meer anoniem ben, 5 poging dat ik je dat tracht uit te leggen?quote:Op zondag 1 november 2009 18:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat is er precies suggestief gezien?
[..]
Nee, want ik ga morgen niet naar school. Ik ga naar de universiteit.
Een student gaat ook naar het MBO, poëtisch figuur.quote:Op zondag 1 november 2009 18:53 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een scholier gaat naar school, een student naar de uni. Hoe moeilijk kan het zijn?
Maar jij staat ook niet op mijn bash lijstjequote:Op zondag 1 november 2009 18:53 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Weetje nog die keer dat je in mijn fobo keek dat ik vet lekker bleek te zijn. Dat was leuk.
Ja, om MBO'ers uit te lachen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een student gaat ook naar het MBO, poëtisch figuur.
Als jij niet anoniem bent omdat je ooit in een ver verleden je rijbewijs hebt gepost, waarom ben ik, terwijl ik meerdere malen verschillende foto's heb gepost waardoor menig KLB-er wel weet hoe ik eruit zie, dan wel anoniem? Leg dat eens uit?quote:Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik in zekere zin niet meer anoniem ben, 5 poging dat ik je dat tracht uit te leggen?
Studeren, maar wat doet het ertoe wat ik er doe? Het gaat erom dat ik erheen ga, en niet naar school. Ik ben een student, geen scholier.quote:Wat moet jij voor werkzaamheden doen op de uni dan?
Het is zo geregeld in Nederland ik kan daar niets aan doen. Anders ga ook naar een baantje in Den Haag lobbyen, dan rectificeer je dat toch weer?quote:
Dan staan we toch gelijk, en kap eens met telkens dezelfde retorische vragen te stellen. Dat gemekker van je wanneer wel of niet anoniem. En pm pic dan is?quote:Op zondag 1 november 2009 18:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als jij niet anoniem bent omdat je ooit in een ver verleden je rijbewijs hebt gepost, waarom ben ik, terwijl ik meerdere malen verschillende foto's heb gepost waardoor menig KLB-er wel weet hoe ik eruit zie, dan wel anoniem? Leg dat eens uit?
[..]
Studeren, maar wat doet het ertoe wat ik er doe? Het gaat erom dat ik erheen ga, en niet naar school. Ik ben een student, geen scholier.
Ik rectificeer je anus verbaal.quote:Op zondag 1 november 2009 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is zo geregeld in Nederland ik kan daar niets aan doen. Anders ga ook naar een baantje in Den Haag lobbyen, dan rectificeer je dat toch weer?
Nee weet ik. Maar ik zag weer een kans om te bevestigen dat ik lekker ben.quote:Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar jij staat ook niet op mijn bash lijstje
quote:
Nah, ik hoef geen pics te sturen naar zo'n walgelijke anonieme gast als jijquote:Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan staan we toch gelijk, en kap eens met telkens dezelfde retorische vragen te stellen. Dat gemekker van je wanneer wel of niet anoniem. En pm pic dan is?Ik bash niet, aangezien ik pics van meerdere users heb.
Net geweest, maar ik interpreteer volgend jaar weer obstinaat jarig te reguleren.quote:Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Wanneer ben je jarig? Krijg je een vandale van me.
Niet doen, je maakt andere onzekere puisterige fokkertjes wel jaloers zo he? Dan krijg je van die taferelen die we 3 maand geleden ook hebben gehad. Pure afgunst van die lui.quote:Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee weet ik. Maar ik zag weer een kans om te bevestigen dat ik lekker ben.
Ik krijg deja vu's van je.quote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Net geweest, maar ik interpreteer volgend jaar weer obstinaat jarig te reguleren.
3 maanden geleden?quote:Op zondag 1 november 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet doen, je maakt andere onzekere puisterige fokkertjes wel jaloers zo he? Dan krijg je van die taferelen die we 3 maand geleden ook hebben gehad. Pure afgunst van die lui.
Maar mij maakt het niet uit hoor
Het emimich debacle.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |