geachte Fok!-ers en Fok!-sters
Gisteravond zou ik eigenlijk 2 feesten hebben. Eerst 1 in mijn eigen woonplaats, en daarna 1 een andere stad. Plan was dat een vriend mij op zou komen halen en dat we per auto naar beide feesten zouden gaan.
Bob (hij dus) zou achter het stuur zitten terwijl ik mij op een geraffineerde manier mezelf naar de tering kon zuipen

. Hij zou om 19.30 bij mij op de stoep staan maar dit werd 19.45. Ik moest nog wat versnaperingen hebben voor onderweg dus wij nog snel naar de supermarkt. Terwijl we naar de supermarkt gingen, reed Bob al behoorlijk hard. Ik, nog nuchter, riep hem op om zachter te rijden. Bob gehoorzaamde.
Eenmaal onze aankopen gedaan, moest Bob nog even langs zijn huis. Dus wij op een afgelegen paadje binnendoor. We reden 70 waar je 60 mocht. Groot licht aan, allebei kijken voor mogelijk gevaar. Na een kilometer rechtdoor te zijn gereden komt er een bocht naar links. Bob remt, voor blokkeren de wielen, we komen op het grind terecht, gaan rechtdoor i.p.v. links, komen op het natte gras terecht en toen was het over.
Met 60 kilometer per uur tegen een boom stil komen te staan is geen pretje, dat kan ik jullie, geachte Fok!-ers en -sters, wel vertellen
We konden allebei gelukkig met lichte verwondingen uitstappen, maar de shock zat er goed in
Foto van de auto na de crash:
![]()
[/img]
Der klacht:
Naast iemand zitten die correct rijdt (handen op 10 voor 2, enz enz), en dan toch crashen buiten zijn schuld om.
Anti-klacht:
RIEMEN
[ Bericht 3% gewijzigd door BonzaiBoompje op 01-11-2009 17:58:51 ]
u take cheez, bread and buttur. then u put it in the machine...
Voilá! tosti <3