Je snapt het punt niet? Bij de afslachting van 2 miljoen chinezen kun je ook zeggen; ach dat verschil merk je ook niet. Compleet nonargument dus.quote:
Hoe wil je de HEMA boycotten als je moeder nog de boodschappen doet?quote:Op zondag 1 november 2009 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gaan de azijnpissers in dit topic nu ook echt de HEMA boycotten of is dat teveel gevraagd van onze internethelden?
Leer een topic lezen, gek. Ik heb al 20 keer verklaard dat cultuur mij aan mijn reet kan roesten. Het gaat mij erom dat er wéér uitzonderingen gemaakt worden voor moslims. Naast alle anderen uitzonderingen die de afgelopen jaren gemaakt zijn voor ze.quote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef Horloge het volgende:
Props voor users als Xebrozius en Grrrrrrrr, die hebben tenminste gezond verstand.![]()
Dikke min voor TS, Brainfish en anderen die te vuur en te zwaard de zogenaamde Nederlandse cultuur verdedigen tegen de invasie van de Arabische chocoladeletters. Waar hebben we het over, ffs!
Enigszins triest dat we na 11 pagina's nog steeds dezelfde onzin uitkramen als bij pagina 1. Om jouw voorbeelden ging het dus totaal niet. Het ging erom dat wederom weer een aparte positie voor een bepaalde bevolkingsgroep gemaakt wordt, alsof zij de enigen zijn die hier wonen. Als voorbeeld haalde ik de Chinezen erbij, die ik nog nooit heb horen zeuren om Chineze chocoladeletters of andere uitzonderingen voor hun.quote:Op zondag 1 november 2009 21:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Russische (Cyrillische) letters in de supermarkt!
Help de Russen komen!
Scandinavische letters bij de IKEA
Help de Vikingen komen!
Chinese karakters bij Chinese restaurants.
Help de Chinezen komen!
Trouwens: “ons” Latijnse schrift kwam van de Romeinen.
Help, de Romeinen kwamen!
We moeten snel ons Germaanse runenschrift weer invoeren.
Het is geen uitzondering. Ook niet-moslims mogen ze kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Leer een topic lezen, gek. Ik heb al 20 keer verklaard dat cultuur mij aan mijn reet kan roesten. Het gaat mij erom dat er wéér uitzonderingen gemaakt worden voor moslims. Naast alle anderen uitzonderingen die de afgelopen jaren gemaakt zijn voor ze.
Ook een beetje zielig dat jij mag bepalen wie gezond verstand heeft.
De moslims hebben niet gevraagd om Arabische chocoladeletters.quote:Op zondag 1 november 2009 21:23 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Enigszins triest dat we na 11 pagina's nog steeds dezelfde onzin uitkramen als bij pagina 1. Om jouw voorbeelden ging het dus totaal niet. Het ging erom dat wederom weer een aparte positie voor een bepaalde bevolkingsgroep gemaakt wordt, alsof zij de enigen zijn die hier wonen. Als voorbeeld haalde ik de Chinezen erbij, die ik nog nooit heb horen zeuren om Chineze chocoladeletters of andere uitzonderingen voor hun.
Waar zijn de Chineze letters dan waar ik het net over had?quote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is geen uitzondering. Ook niet-moslims mogen ze kopen.
Ik heb niemand van de Hema dat horen zeggen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De moslims hebben niet gevraagd om Arabische chocoladeletters.
Omdat die meer verkocht worden.quote:Op zondag 1 november 2009 21:25 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Waar zijn de Chineze letters dan waar ik het net over had?
Die zijn er dus niet. Waarom krijgen de Arabische mensen het wel?
De romeinen waren hier allang. Alleen de vinkingen niet echt denk ik..quote:Op zondag 1 november 2009 21:19 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Russische (Cyrillische) letters in de supermarkt!
Help de Russen komen!
Scandinavische letters bij de IKEA
Help de Vikingen komen!
Chinese karakters bij Chinese restaurants.
Help de Chinezen komen!
Trouwens: “ons” Latijnse schrift kwam van de Romeinen.
Help, de Romeinen kwamen!
We moeten snel ons Germaanse runenschrift weer invoeren.
Omdat het Arabische alfabet makkelijk realiseerbaar is en het Chineze niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:25 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Waar zijn de Chineze letters dan waar ik het net over had?
Die zijn er dus niet. Waarom krijgen de Arabische mensen het wel?
Omdat de Arabische mensen in Nederland minder met de Nederlandse taal hebben dan Chinezen of is dat een nare hypothese voor de Brainfish-bashers?quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 21:20 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Leer een topic lezen, gek. Ik heb al 20 keer verklaard dat cultuur mij aan mijn reet kan roesten. Het gaat mij erom dat er wéér uitzonderingen gemaakt worden voor moslims. Naast alle anderen uitzonderingen die de afgelopen jaren gemaakt zijn voor ze.
Neuh gewoon omdat er meer Arabischsprekenden zijn in NL. Lache toch dat ze meedoen aan Sinterklaas? En tuurlijk wil HEMA die markt bedienen.. HEMA is ook maar een bedrijf dat geld wil zien.quote:Op zondag 1 november 2009 21:28 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Omdat de Arabische mensen in Nederland minder met de Nederlandse taal hebben dan Chinezen of is dat een nare hypothese voor de Brainfish-bashers?
Dat er een markt voor is geloof ik graag. De vraag echter is of je die markt überhaupt wel wil bedienen.
True. Tijd voor een Hema klaag topic.quote:Op zondag 1 november 2009 21:31 schreef zovty het volgende:
[..]
De hema probeert slechte chocolade aan ze te verkopen. Net als ze al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren aan nederlanders doen. Het heeft niks met cultuur, angst, uitzonderingen intifada of halal te maken. Het gaat om de oud hollandsche handelsgeest. Die VOC mentaliteit en alles.
![]()
![]()
.
Ik zou het ook alleen maar heel grappig vinden als die grote families allemaal chocoladeletters voor elkaar kopen.quote:Op zondag 1 november 2009 21:31 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Neuh gewoon omdat er meer Arabischsprekenden zijn in NL. Lache toch dat ze meedoen aan Sinterklaas? En tuurlijk wil HEMA die markt bedienen.. HEMA is ook maar een bedrijf dat geld wil zien.
Nou, succesquote:Op zondag 1 november 2009 21:33 schreef Brainfish het volgende:
[..]
True. Tijd voor een Hema klaag topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |