dat magquote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dan wil ik in het kader van gelijkheid ook eindelijk eens chocolade-stronthopen en chocolade-tieten.
of hebben alleen preutse mensen zonder humor recht op realisatie van hun wensen?
o wacht, er is misschien toch nog wel hoop:quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dan wil ik in het kader van gelijkheid ook eindelijk eens chocolade-stronthopen en chocolade-tieten.
of hebben alleen preutse mensen zonder humor recht op realisatie van hun wensen?
Dat is net zoals negers verbranden een vreugdevuur noemen( met pasen ofzo was dat) en dan beweren dat de kkk gezellig meedoet aan nederlandse cultuur.quote:Op zondag 1 november 2009 17:51 schreef RealZeus het volgende:
Ja, en wat is daar mis mee? Nou doen ze mee met onze tradities en nou is het weer niet goed.![]()
Ik vind het wel geinig, weet ik in elk geval wat ik mijn Egyptische stiefvader moet geven.
quote:
Wat een belachelijke reactie zeg.quote:Op zondag 1 november 2009 20:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat is net zoals negers verbranden een vreugdevuur noemen( met pasen ofzo was dat) en dan beweren dat de kkk gezellig meedoet aan nederlandse cultuur.
quote:Op zondag 1 november 2009 20:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
o wacht, er is misschien toch nog wel hoop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?
Daar ben ik dan ook heel benieuwd naar.quote:Op zondag 1 november 2009 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een belachelijke reactie zeg.
Arabieren hebben helemaal geen problemen met sinterklaas. Ik ken dan ook geen een Arabier/Marokkaan die geen pepernoten of LATIJNSE chocoladeletters koopt tijdens sinterklaas. Dat de HEMA dacht een gat in de markt te hebben gevonden betekent niet dat het Sinterklaasfeest nu is verpest. Ze hebben gewoon Arabische chocoladeletters toegevoegd aan het assortiment. De Latijnse bestaan nog steeds, hoor. Of Arabieren of de rest van de moslims behoefte hebben aan Arabische chocoladeletters is ook maar de vraag.
Ik geloof echt niet dat er nu meer chocoladeletters verkocht gaan worden. Misschien dat sommige Marokkaanse of Arabische moslims denken 'Hey wat leuk!'. Maar die hadden anders ook gewoon Latijnse chocoladeletters gekocht.quote:Op zondag 1 november 2009 20:24 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Daar ben ik dan ook heel benieuwd naar.
Ik ben al 17 hoor!quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef quatara het volgende:
Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom ik hier in discussie ga, jullie lijken me van die 16 jarige bekrompen jongelui.
greetz
Precies ja, heel goed van je. Het is een commercieel bedrijf en geen onderdeel van de overheid. Als hebbedingetje is het voor een willekeurige moslim leuk om te hebben. Even laten zien, een arabische letter, iets nieuws!quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik werd uitgelachen toen ik dat zei hoor. Anders zou de HEMA dat heus niet produceren!
Zeg dat dan even tegen die users boven je, Sherlock.quote:Op zondag 1 november 2009 20:26 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Precies ja, heel goed van je. Het is een commercieel bedrijf en geen onderdeel van de overheid.
Jij verbindt er echter foute conclusies aan.quote:Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zeg dat dan even tegen die users boven je, Sherlock.
om te beginnen is het aanbieden van zulke zaken al fout, net als het uitblijven van een verbod op halal-slacht.quote:Op zondag 1 november 2009 20:27 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Jij verbindt er echter foute conclusies aan.
roep je mede-pvda-stemmers bijeen en scandeer het over de straten, op naar de 0 zetels!quote:Op zondag 1 november 2009 20:43 schreef Horloge het volgende:
Props voor users als Xebrozius en Grrrrrrrr, die hebben tenminste gezond verstand.![]()
Dikke min voor TS, Brainfish en anderen die te vuur en te zwaard de zogenaamde Nederlandse cultuur verdedigen tegen de invasie van de Arabische chocoladeletters. Waar hebben we het over, ffs!
Ja, want als je niet kortzichtig en xenofoob bent, ben je PvdA-stemmer.quote:Op zondag 1 november 2009 20:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
roep je mede-pvda-stemmers bijeen en scandeer het over de straten, op naar de 0 zetels!
D66, vrind.quote:Op zondag 1 november 2009 20:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
roep je mede-pvda-stemmers bijeen en scandeer het over de straten, op naar de 0 zetels!
Je hebt geen 'recht' op dat soort dingen maar het staat de hema of wie dan ook vrij om ze te maken.quote:Op zondag 1 november 2009 20:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
He, het is maar een wit laken met een kruis waar ik in loopt, zet je er overheenquote:Op zondag 1 november 2009 19:20 schreef quatara het volgende:
Ik vier ook sinterklaas met me Nederlandse vriendinnen, ik snap echt niet hoe zielig het hier soms aan toe gaat. Het zijn maar chocolade letters, zet je overheen.
Wat een vergelijking ook.quote:Op zondag 1 november 2009 21:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
He, het is maar een wit laken met een kruis waar ik in loopt, zet je er overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |