Dus omdat je buurman dan geen Nederlands spreekt en niet stemt dan ga je maar lekker tegenwerken, nee dat zal de integratie bevorderenquote:Op zondag 1 november 2009 19:49 schreef Brainfish het volgende:
[..]
En als die buurman zich geen reet aantrekt van wat er om zich heen gebeurd in Nederland, niet stemt en communiceert in zijn eigen taal. Hoe kun je dan überhaupt overweg met zo'n persoon vraag ik me af?
En als het niet alleen bij die buurman blijft. Wat als er een grote groep ontstaat.
Hoe wil je die personen dan deel uit laten maken van een grote groep (een volk/maatschappij) als die kleine groep zich steeds afzet?
Ik heb het hele topic niet doorgelezen, dus jouw zogenoemde dramaqueen optreden ook niet.quote:Op zondag 1 november 2009 19:42 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Als je mijn dramaqueen optreden bedoelt: dit gebeurd overal. Want mensen gaan er altijd vanuit dat gasten zich aanpassen aan het doen en laten binnen een bepaalde groep.
Hell, dat deed ik zelfs toen ik mijzelf bij Fok! inschreef.
Interessant dat jij nu beweerd dat ik die persoon tegen wil werken. Ik ben benieuwd op welke manier ik dat zou moeten doen volgens jou.quote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef quatara het volgende:
[..]
Dus omdat je buurman dan geen Nederlands spreekt en niet stemt dan ga je maar lekker tegenwerken, nee dat zal de integratie bevorderen
Persoonlijk maak ik me al een beetje zorgen als ik iemand door rood zie rijden, want als je het mij vraagt houd je dan ook maar weinig rekening met anderen en vind je jezelf klaarblijkelijk belangrijker dan [de rest] die zich uiteraard wel aan het wetboek moet houden.quote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Nee hoor. Als een allochtoon een keer door rood rijdt dan zie ik dat niet als ernstiger. Maar als hij de indruk wekt dat hij niet het gevoel heeft hier als nieuwkomer te zijn waardoor hij maar zijn eigen gang gaat zonder rekening te houden met anderen, dan maak ik mij wel zorgen eerlijk gezegd.
Ik woon eerlijk gezegd niet in die badplaatsen dus ik zou het enorm knap vinden als ik daar zicht op zou hebben.quote:Op zondag 1 november 2009 19:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Net zoals Nederlanders met hun grote bek in de buitenlandse badplaatsen? Daar maak je je ook zorgen over dat zij gaan ontsporen? Wel met gelijke maten meten hoor.
Dus als alle allochtonen netjes de Nederlands taal gaan beheersen dan mogen we wel onze eigen Arabische chocoladeletters, wat gul van jequote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Interessant dat jij nu beweerd dat ik die persoon tegen wil werken. Ik ben benieuwd op welke manier ik dat zou moeten doen volgens jou.
Of gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 1 november 2009 19:58 schreef quatara het volgende:
[..]
Dus als alle allochtonen netjes de Nederlands taal gaan beheersen dan mogen we wel onze eigen Arabische chocoladeletters, wat gul van je.
Als die allochtonen de Nederlandse taal beheersen, dan kunnen ze toch ook een Nederlandse chocoladeletter kopen als ze willen? Of verkopen ze dan hun ziel aan de duivel?quote:Op zondag 1 november 2009 19:58 schreef quatara het volgende:
[..]
Dus als alle allochtonen netjes de Nederlands taal gaan beheersen dan mogen we wel onze eigen Arabische chocoladeletters, wat gul van je.
Is hier werkelijk vraag naar dan?quote:Op zondag 1 november 2009 20:01 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Vraag en aanbod, mevrouw de communist.
dat teken wat op een lul lijkt is Allah geschrevenquote:
Nee, de HEMA gaat voor de LOL dingen produceren. Ben je nou echt zo achterlijk?quote:Op zondag 1 november 2009 20:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is hier werkelijk vraag naar dan?Belachelijk. Ze kunnen toch gewoon Nederlandse chocoladeletters kopen, of niet dan.
Ja.quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Nee, de HEMA gaat voor de LOL dingen produceren. Ben je nou echt zo achterlijk?
quote:Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik lees de hele tijd "Arabische schoonheden bij de HEMA".
Dit is daarentegen wel een heel volwassen manier om uit een discussie te stappen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef quatara het volgende:
Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom ik hier in discussie ga, jullie lijken me van die 16 jarige bekrompen jongelui.
greetz
Jij gaat het nog ver schoppen in toekomstige discussies met anderen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef quatara het volgende:
Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom ik hier in discussie ga, jullie lijken me van die 16 jarige bekrompen jongelui.
greetz
reageer dan op mijn vorige post die je tot nu toe genegeerd hebtquote:Op zondag 1 november 2009 20:05 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Jij gaat het nog ver schoppen in toekomstige discussies met anderen.
Greetz,
quote:Op zondag 1 november 2009 20:06 schreef quatara het volgende:
[..]
reageer dan op mijn vorige post die je tot nu toe genegeerd hebt
Die heb ik toch netjes beantwoord?quote:Op zondag 1 november 2009 19:59 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Als die allochtonen de Nederlandse taal beheersen, dan kunnen ze toch ook een Nederlandse chocoladeletter kopen als ze willen? Of verkopen ze dan hun ziel aan de duivel?
dan wil ik in het kader van gelijkheid ook eindelijk eens chocolade-stronthopen en chocolade-tieten.quote:Op zondag 1 november 2009 19:58 schreef quatara het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |