Ja, nee.quote:Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef GoodGawd het volgende:
Dus?
Haal ik een onvoldoende morgen?
En komt de ontwikkeling van Nederland in gevaar?
Door een onvoldoende op een ROC Kappersopleiding verpruts je hooguit iemands look, niet de toekomst van NL.quote:Op zondag 1 november 2009 16:44 schreef GoodGawd het volgende:
Dus?
Haal ik een onvoldoende morgen?
En komt de ontwikkeling van Nederland in gevaar?
je wilt maar al te graag je nieuwe knopjes proberen hequote:
quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Door een onvoldoende op een ROC Kappersopleiding verpruts je hooguit iemands look, niet de toekomst van NL.
quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik ben toekomstig Ingenieur in de luchtvaart, maar piloten opleiding hierna doen zie ik ook wel zitten.
Dus of jullie storten straks neer door een onderhoudsfout in het vliegtuig, of wij storten neer met mij als piloot.
quote:De twee piloten van Northwest Airlines die vorige week in Minneapolis vergaten te landen, mogen niet meer vliegen. Hun licenties zijn door de Amerikaanse luchtvaartautoriteiten ingetrokken. Ze waren al geschorst.
De piloten werden afgeleid door hun laptops. Daarop waren ze onder meer hun nieuwe werkroosters aan het bekijken. Dat hebben de gezagvoerder en co-piloot toegegeven tijdens hun verhoor.
Doen de ingenieurs tegenwoordig zelf het onderhoud?quote:Op zondag 1 november 2009 16:47 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik ben toekomstig Ingenieur in de luchtvaart, maar piloten opleiding hierna doen zie ik ook wel zitten.
Dus of jullie storten straks neer door een onderhoudsfout in het vliegtuig, of wij storten neer met mij als piloot.
Nee. Maar ik geef mijn lakeien verkeerde opdachten en maak verkeerde analyses. >_>quote:Op zondag 1 november 2009 16:50 schreef Westerling het volgende:
[..]
Doen de ingenieurs tegenwoordig zelf het onderhoud?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Naja, we kunnen elkaar spreekwoordelijk de hand schudden.quote:Op zondag 1 november 2009 16:54 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Nee. Maar ik geef mijn lakeien verkeerde opdachten en maak verkeerde analyses. >_>
Wat moek vertellen? Dat er meer users zijn die een ban aanvragen omdat ze leren willen?quote:
Mwoah, last, last. Wil ik niet zeggen eigenlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 17:05 schreef GoodGawd het volgende:
Zal toch niet?
En die vrouw in je avatar heeft last ergens van.
Wat? Je wil geen ban gek. Disciplinequote:Op zondag 1 november 2009 17:27 schreef Opperkwal het volgende:
Godverdomme, dan word ik weer genegeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |