Door het examenforum zo te zienquote:Op zondag 1 november 2009 16:07 schreef Rainb0ws het volgende:
miss. beetje ontopic , maar dankzij jouw wiskundetopics heb ik een 6,5 gehaald voor mn vwo wiskunde examen, Thanks dus!
Er is toch niets om te zetten als je alles in feet uitdrukt? Begrijp je de berekening van de integraal wel?quote:Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe komen ze aan 123 ft?
[ afbeelding ]
Dat is zeker weer zo'n rare omzetting met feet enzo?
je bedoeltquote:
Wat snap je er niet aan?quote:Op zondag 1 november 2009 17:01 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe komen ze aan 123 ft?
[ afbeelding ]
Dat is zeker weer zo'n rare omzetting met feet enzo?
nooit van een tvp gehoord?quote:Op zondag 1 november 2009 18:27 schreef Riparius het volgende:
@Iblis & GlowMouse: is geen van beide goed.
We hebben immers v(t) = s'(t) en s(0) = 0, zodat:
s(T) = ∫0T v(t)dt
Maar doe geen moeite, de vragensteller vond ONZ en KLB kennelijk toch een stuk belangrijker.
Ik had eigenlijk geen fysische interpretatie in gedachten. Ik wilde gewoon een onbeschaamde tvp plaatsen.quote:Op zondag 1 november 2009 18:27 schreef Riparius het volgende:
@Iblis & GlowMouse: is geen van beide goed.
We hebben immers v(t) = s'(t) en s(0) = 0, zodat:
s(T) = ∫0T v(t)dt
Maar doe geen moeite, de vragensteller vond ONZ en KLB kennelijk toch een stuk belangrijker.
vanaf nu ligt het aan jouquote:Op zondag 1 november 2009 23:17 schreef Iblis het volgende:
GlowMouse, ligt het aan mij of moet ik op http://betahw.mine.nu/index.php alle backslashes dubbel invoeren om resultaat te hebben? Dus \int en niet \int?
Ik snap hoe A eruit ziet uitgedrukt in v1 en v2, maar heb echt nog geen idee hoe ik kern en bereik moet vinden. Ik kan niet rijvegen in die matrix, geloof ik.quote:Op zondag 1 november 2009 02:05 schreef Hanneke12345 het volgende:
4. Laat v ∈ R^2 een vector zijn van lengte één, dus ||v|| = 1. Definieer de matrix A door A=vvT
a. Bepaal kern en beeld (=bereik?) van A
- wat is A? ik heb echt geen idee eigenlijk.
Kijk nou eens naar twee voorbeeldjesquote:Op maandag 2 november 2009 00:28 schreef Hanneke12345 het volgende:
[..]
Ik snap hoe A eruit ziet uitgedrukt in v1 en v2, maar heb echt nog geen idee hoe ik kern en bereik moet vinden. Ik kan niet rijvegen in die matrix, geloof ik.
Van het spoor. Of van je kolomruimte.quote:+ vraag b; geef zonder berekening de eigenwaarden en eigenvectoren van A, eigenwaarde 0 is triviaal, maar ook één is v1^2+v2^2, waar komt die vandaan?
Dan kom ik een dezer dagen nog wel met de vraag op de proppen, heb woensdag weer les in 'Eviews' en ben op dit moment niet eens in staat een fatsoenlijk antwoord te geven op de vragen die ik hebquote:
Reset proces gebruiken in het systeem van je GR? Dan gaat alles terug naar normaal en werkt het allemaal weer!quote:Op maandag 2 november 2009 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een probleem met m'n gr, kan ik m'n vraag hier stellen?
probleem:
ik kan geen grafieken meer zien als ik ze heb geplot, ik heb iets met de zoom gedaan, als ik ZStandard gebruik, zie ik nog steeds niet de grafiek die ik heb geplot
Heb je een Ti-84 (plus)?quote:Op maandag 2 november 2009 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
probleem:
ik kan geen grafieken meer zien als ik ze heb geplot, ik heb iets met de zoom gedaan, als ik ZStandard gebruik, zie ik nog steeds niet de grafiek die ik heb geplot
vast dom, maar heb de gr nooit eerder gebruikt, hoe doe ik dat?quote:Op maandag 2 november 2009 18:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Reset proces gebruiken in het systeem van je GR? Dan gaat alles terug naar normaal en werkt het allemaal weer!Zorg wel dat je je programmas ff beschermt anders flikkert hij die ook weg.
ja, die staan al goed volgens mij:quote:Op maandag 2 november 2009 18:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je een Ti-84 (plus)?
Ga dan eens naar Window en verander de waardes van xmin, xmax etc.
Dat ligt aan de grafiek die je aan wilt plotten.quote:Op maandag 2 november 2009 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, die staan al goed volgens mij:
-10
10
1
-10
10
1
1
Ja, maar eerst waren deze waardes goed, dat bedoel ik. Heb er nog niets op gezet, gr is nog niet nodig geweest.quote:Op maandag 2 november 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de grafiek die je aan wilt plotten.
Maar een reset kan je doen door 2nd/ + knop / Reset / All / All memory te gaan. Je verliest dan wel programma's die je er zelf op hebt gezet.
Dan zou ik hem dus gewoon even resetten. Of anders even alle zooms afgaan.quote:Op maandag 2 november 2009 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar eerst waren deze waardes goed, dat bedoel ik. Heb er nog niets op gezet, gr is nog niet nodig geweest.
Gedaan, dankjewel.quote:Op maandag 2 november 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zou ik hem dus gewoon even resetten.
GR's maken het leven zoveel makkelijkerquote:Op maandag 2 november 2009 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gedaan, dankjewel.![]()
Het leven zonder rekenmachine is leuker.
ik snap niet wat ik met de gr moet, vond "gewone" wiskunde beter (wat ik eerst had zonder gr)quote:Op maandag 2 november 2009 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
GR's maken het leven zoveel makkelijkerals je het logisch denken/rekenen maar niet afleert.
e2zi = e1/2πi.quote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef Burakius het volgende:
Ik heb een vraagje. Ik verschil een beetje in antwoorden en wil weten of dit correct is:
e^2zi = e^1/2 pi * i
Daar maak ik van:
2zi = (1/2 pi + 2pi k )i
zi = (1/4 pi + pi k ) i
z = (1/4 pi + pi k)
Zo moet deze correct zijn?
Ik heb het gewoon correct dus... , vriend had i.p.v. z = (pi/4 + pi k ) ---> z = (pi/4 + 2pi k) . Die 2pi k kan natuurlijk niet, omdat je nog door 2 deelt. Wat hij voor die pi/2 wel doet , maar voor die 2pi niet.quote:
Klopt.quote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon correct dus... , vriend had i.p.v. z = (pi/4 + pi k ) ---> z = (pi/4 + 2pi k) . Die 2pi k kan natuurlijk niet, omdat je nog door 2 deelt. Wat hij voor die pi/2 wel doet , maar voor die 2pi niet.
Ik kom er niet uit, heb weer hetzelfdequote:Op maandag 2 november 2009 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
probleem:
Heb je met de zoom zitten klooien? Je hebt toch wel íéts veranderd?quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kom er niet uit, heb weer hetzelfdeWeet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ja, maar die herstel je toch altijd met ZStandard en dat werkt nu nietquote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je met de zoom zitten klooien? Je hebt toch wel íéts veranderd?
Scroll eens naar beneden en druk op ZoomFitquote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar die herstel je toch altijd met ZStandard en dat werkt nu niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |