DAN MIS JE DE FERRARIESquote:Op zondag 1 november 2009 19:41 schreef mafkees01 het volgende:
Fuck, ik moet een audi wegrijden van een maatje van me om half 9
Oh NOESquote:
Mijn moeder heeft sinds deze week Hyvesquote:Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Om nou nee te zeggen
Maar het is gelukt.
Hyves () probleemjes
Je zit gewoon in een winterdipquote:Op zondag 1 november 2009 19:44 schreef Jimbo het volgende:
Waarom boeit fok me niet meer de laatste tijdeerst kon ik zo lekker meespammen en nu kijk ik gewoon tv ipv dat ik mee post
?
Makkelijk.quote:Op zondag 1 november 2009 19:44 schreef Biskwie het volgende:
gaan we nu echt de voorbeschouwing vol maken voordat het programma begint?
Haha een moeder met hyvesquote:Op zondag 1 november 2009 19:43 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Om nou nee te zeggen
Maar het is gelukt.
Hyves () probleemjes
We krijgen Undercover in Nederland terugquote:Op zondag 1 november 2009 19:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelukkig, PrdV is veel leuker!![]()
Nu nog de Smaakpolitie terug!
doe je ons dan de groetjesquote:Op zondag 1 november 2009 19:44 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Oh NOES![]()
![]()
Kweet, ff snel doorplanken, benk misschien om 9 uur weer terug![]()
Als het tegenzit dat kom ik over een paar weken ook nog op SBS6
Hyves is dan ook een onlogische site. dat wel.quote:Op zondag 1 november 2009 19:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft sinds deze week HyvesHet aanmaken van een profiel ging ook niet zonder slag of stoot. Heeft geloof ik een uur geduurd ofzo
Dat zou best tof zijnquote:Op zondag 1 november 2009 19:44 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Oh NOES![]()
![]()
Kweet, ff snel doorplanken, benk misschien om 9 uur weer terug![]()
Als het tegenzit dat kom ik over een paar weken ook nog op SBS6
Ze had een te oude versie van IEquote:Op zondag 1 november 2009 19:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hyves is dan ook een onlogische site. dat wel.
Haha ja, ik ga mijn laptops maar eens aanzettenquote:Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef Biskwie het volgende:
[..]
in das kaas, PiRANiA standby for action
Meervoud?quote:Op zondag 1 november 2009 19:47 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Haha ja, ik ga mijn laptops maar eens aanzetten
Ik ben lid van de Nederlandse Hangoordwergkonijnenclub....quote:
pics?quote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef Biskwie het volgende:
heeft er trouwens iemand de hyves van dat zadkine reclame meisje (roze/paarse banner over een of andere infodag).... ze mag best eens aan mijn slobberstok sabbelen
JA HOE WERKT DEZE COUNTER, WAT BETEKENEN DIE DINGENquote:Op zondag 1 november 2009 15:07 schreef dubidub het volgende:
Automatisch counters (update: iedere minuut)
[ afbeelding ]
de koos counter spreekt wel voor zich toch?quote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
JA HOE WERKT DEZE COUNTER, WAT BETEKENEN DIE DINGEN
dus heel vaak BLAUW BLAUW roepen?quote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Moet zeker haalbaar zijn als je actief meepost
was niet bekend dacht ikquote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef teamlead het volgende:
wanneer komt undercover in Nederland weer terug trouwens?
koos, is hoevaak koos op tv is geweestquote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef omg-rmc het volgende:
Het spreekt niet echt voor zich
Elke keer als er 'koos' of 'respect' word gezegd?
En was is blauw blauw dan![]()
Leg het aub even uit, kan ik rustig meedoen zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |