Ik ben lid van de Nederlandse Hangoordwergkonijnenclub....quote:
pics?quote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef Biskwie het volgende:
heeft er trouwens iemand de hyves van dat zadkine reclame meisje (roze/paarse banner over een of andere infodag).... ze mag best eens aan mijn slobberstok sabbelen
JA HOE WERKT DEZE COUNTER, WAT BETEKENEN DIE DINGENquote:Op zondag 1 november 2009 15:07 schreef dubidub het volgende:
Automatisch counters (update: iedere minuut)
[ afbeelding ]
de koos counter spreekt wel voor zich toch?quote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef omg-rmc het volgende:
[..]
JA HOE WERKT DEZE COUNTER, WAT BETEKENEN DIE DINGEN
dus heel vaak BLAUW BLAUW roepen?quote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Moet zeker haalbaar zijn als je actief meepost
was niet bekend dacht ikquote:Op zondag 1 november 2009 19:51 schreef teamlead het volgende:
wanneer komt undercover in Nederland weer terug trouwens?
koos, is hoevaak koos op tv is geweestquote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef omg-rmc het volgende:
Het spreekt niet echt voor zich
Elke keer als er 'koos' of 'respect' word gezegd?
En was is blauw blauw dan![]()
Leg het aub even uit, kan ik rustig meedoen zo
als ger en jos de achtervolging inzetten dan zeggen ze blauw blauw aan en dan is de sirene aanquote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef omg-rmc het volgende:
Yesssss dank u!quote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef Biskwie het volgende:
[..]
koos, is hoevaak koos op tv is geweest
respect meter, daalt automatisch per minuut
en blauw blauw, is als ze de zwaailichten aan zetten
Hou ik je aanquote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Schijnt te helpen jaDaar doe ik niet aan mee
aan mij zal het niet liggen, alhoewel ik ook de counters moet bij houdenquote:Op zondag 1 november 2009 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Cool
Ik heb echt het gevoel dat dit een record gaat worden
Ach, ik moet de topics bijhoudenquote:Op zondag 1 november 2009 19:55 schreef Biskwie het volgende:
[..]
aan mij zal het niet liggen, alhoewel ik ook de counters moet bij houden
hij zei ook dat het een klein stadje wasquote:Op zondag 1 november 2009 19:54 schreef omg-rmc het volgende:
de scatman![]()
timboektoe is heul geen land
kooscounter telt het aantal keren dat überwegmisbruikersicoon Koos Spee in beeld komtquote:Op zondag 1 november 2009 19:53 schreef omg-rmc het volgende:
Die uitleg kan beter in de OP om nog meer van zulk soort vragen te voorkomenquote:Op zondag 1 november 2009 19:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
kooscounter telt het aantal keren dat überwegmisbruikersicoon Koos Spee in beeld komt
Respect voor agenten neemt meestal af naarmate de uitzending langer duurt
blauwblauw zijn de achtervolgingen met zwaailicht etc (genoemd naar een uitspraak van 1 van de heren agenten "blauwblauw aan" )
Rijbewijzen is het aantal innames
Ja op het begin van het topic alquote:Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef PiRANiA het volgende:
hadden jullie al bedacht dat wegmisbruikers + het thema van Peter R een best grappige combinatie is?
QFTquote:Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Die uitleg kan beter in de OP om nog meer van zulk soort vragen te voorkomen
Vettig!quote:Op zondag 1 november 2009 19:46 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
We krijgen Undercover in Nederland terug
zie fipoquote:Op zondag 1 november 2009 19:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja op het begin van het topic al
Wat heb je toch een kansloos volk in dit landquote:
FUUCCKKKquote:Op zondag 1 november 2009 19:59 schreef Biskwie het volgende:
278 posts, 22 te gaan, pir... staat hij al klaar?
hangoordwergkonijnenquote:Op zondag 1 november 2009 19:49 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik ben lid van de Nederlandse Hangoordwergkonijnenclub....![]()
Dus mijn hobby zijn hangoortjes.![]()
Mijn andere hobby is een project: een oud motorblok van een Yamaha met 125 pk en een 6 bak monteren op een kart, eerst moet het blok worden gereviseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |