Afgelopen nacht was TS natuurlijk weer helemaal naar de tering van al die biertjes. Omdat ik smoor was durfde ik eindelijk tegen appetijtelijke sletjes op te rijden. Op een gegeven moment ging ik naar buiten met één of ander mokkel die ik helaas niet heb gepakt omdat ik compleet wereldvreemd ben met vrouwen. Het vrouwtje zei dat ze het koud had en daar wilde ik handig op in spelen dus heb ik haar mijn jas aangeboden. Ik zei tegen haar dat ze de jas ook wel mocht houden (wilde stoer op haar overkomen) en ben weggelopen zonder haar. Waarom weet ik niet waarschijnlijk omdat ik lam was. Nu heb ik geen jas meer en ik weet haar naam niet.
Klacht 1: overmatig alcohol gebruik is niet chill Klacht 2: niet met vrouwen kunnen omgaan Klacht 3: geen sex en dronken masturberen wil ook niet Klacht 4: Jas kwijt
"If our brains were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't." There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary and those who don't.
Ik heb me hier ook een kater waar je bang van wordt
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende: Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
Het is net november en dit topic staat al genomineerd
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende: Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') ! [/quote]