Heb ik ook last van. Ik vind het verder niet heel irritant eigenlijk.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef fotostarter het volgende:
Wie hebben er nog meer last van dat de posts op fok scrollen wanneer je scrolt met je muiswiel?
Vet iritant!
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef fotostarter het volgende:
Wie hebben er nog meer last van dat de posts op fok scrollen wanneer je scrolt met je muiswiel?
Vet iritant!
Ik heb dat alleen wanneer ik tekst selecteer in de post en dan vervolgens naar boven onder scroll.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:59 schreef fotostarter het volgende:
Vet iritant!
Shortcuts zijn in bijna alle browsers hetzelfde. CTRL-J is ook in firefox bijvoorbeeld downloadsquote:Op donderdag 11 februari 2010 23:32 schreef Skv het volgende:
Eergisteren heb ik Windows 7 geïnstalleerd en Google Chrome er op gezet. Topding!
Alleen zit ik met een paar vraagjes:
-Heeft iemand Silverlight aan de praat gekregen op Chrome?
-Zijn er handige Chrome Twitter add-ons?
-Wat zijn de meest handige shortcuts e.d.? control-J voor downloads vind ik iig een handige. Het is een verlichting tov firefox en IE!
1. Ja, gewoon silverlight installeren.quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:32 schreef Skv het volgende:
Eergisteren heb ik Windows 7 geïnstalleerd en Google Chrome er op gezet. Topding!
-Wat zijn de meest handige shortcuts e.d.? control-J voor downloads vind ik iig een handige. Het is een verlichting tov firefox en IE!
ja, silverlight werkt bij mij gewoon, en wat zoek je....?quote:Op donderdag 11 februari 2010 23:32 schreef Skv het volgende:
Maar installeren kan biljkbaar wel gewoon.quote:This Web browser or operating system may not be compatible with Silverlight. Please review the system requirements and, if you wish to proceed, choose the link for your operating system.
Wat is er lastig aan op een download knopje te drukken bij de extensies en vervolgens op installeren te klikkenquote:Op zondag 14 februari 2010 18:04 schreef Superheld het volgende:
Waarom is het in Chrome lastiger om extensies te installeren dan in FF eigenlijk?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef Parafernalia het volgende:
Cache Google Chrome verplaatsen
Kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |