interfacelift.comquote:Op zondag 7 maart 2010 15:47 schreef morgane het volgende:
Handig dat speed dialweet iemand nog een site met mooie backgrounds? Ik heb geen inspiratie.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef cptmarco het volgende:
hebben meer het volgende probleem... de laatste twee dagen blijft Chrome maar roepen dat ik de nieuwste versie van flash moet installeren... Ondertussen twee keer gedaan, dan werkt het even weer en dan is chrome opeens vergeten dat ik het gedaan heb en krijg ik de "dat ik updaten moet" melding weer...
Ctrl-H (in Windows).quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:05 schreef Broodjepoep het volgende:
Ik heb sinds kort chrome geïnstalleerd om is te proberen (gebruik normaal FF) maar ik mis eigenlijk heel erg het volgende: in FF en IE zit er aan de rechterkant van adresbalk een pull-down menuutje met sites die je recent of veel gebruikt.
Deze mis ik in Chrome weet iemand of ie daar ook te voorschijn te toveren is?
Je start scherm bevat een lijstje met veel bezochte sites.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:05 schreef Broodjepoep het volgende:
Ik heb sinds kort chrome geïnstalleerd om is te proberen (gebruik normaal FF) maar ik mis eigenlijk heel erg het volgende: in FF en IE zit er aan de rechterkant van adresbalk een pull-down menuutje met sites die je recent of veel gebruikt.
Deze mis ik in Chrome weet iemand of ie daar ook te voorschijn te toveren is?
Ja, dat doe ik elke keer.. maar hij blijft nu weer net onder mijn start balk openen. Dan moet je iedere keer dat je een webbrowser opent verschuiven en maximaliseren..quote:
Ik heb er ook last van. Bij flash sites gaat mijn cpu naar 100% waardoor meerdere tabs en soepel er mee werken onmogelijk is. Ik heb wat gegoogled naar het probleem, meerdere mensen hebben er last van en Google weet er van. De tip is om je Flash te updaten of herinstalleren. Heeft bij mij niet geholpen trouwensquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:22 schreef EvilMarc het volgende:
Chrome crasht hier nu constant.. Nog meer die er last van hebben?
Het lijkt vooral veel te gebeuren bij flash-intensieve sites.
Misschien als je hem verschuift naar het midden en dan niet maximaliseert, maar afsluit, dat ie de positie onthoudt wanneer je hem weer opstart? Weet niet zeker of dit werkt...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik elke keer.. maar hij blijft nu weer net onder mijn start balk openen. Dan moet je iedere keer dat je een webbrowser opent verschuiven en maximaliseren..
Options > On startup: Reopen the pages that were opened lastquote:Op zondag 14 maart 2010 08:13 schreef fotostarter het volgende:
Kan ik chrome zo instellen, zodat hij al opent met 2 vastegpinde tabs? of 2 tabs al open?
quote:Op zondag 14 maart 2010 17:09 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Options > On startup: Reopen the pages that were opened last
Je hebt ook de optie "Open the following pages:" en dan kun je een lijst met links invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |