quote:Het probleem is alleen dat NIET elk tabblad zijn eigen proces krijgt. Je begint met een tabblad en dus één proces (naast het hoofdproces). Stel nou dat je een nieuw tabblad opent (met de + knop in je tabbalk), dan maakt hij een nieuw proces aan. Echter, klik je op een link in tabblad 1, en die opent in een nieuw tabblad, dan blijft deze in hetzelfde proces draaien als tabblad 1!
Ik heb ook dat als Chrome crasht dat alle tabs crashen. Dat zou juist niet zo moeten gaan, omdat het verschillende processen zijn?quote:Op zondag 1 november 2009 14:23 schreef joepie91 het volgende:
En verder
Mijn laatste post in het vorige topique:
[..]
Installeer Internet Explorerquote:Op zondag 1 november 2009 14:56 schreef teknomist het volgende:
Hoe kan het als ik op een tabblad klik, hij de link soms opeens opent in een nieuw venster?
Ik vind dat erg irritant en een groot nadeel van Chrome.
Staan je instellingen wel goed?quote:Op zondag 1 november 2009 14:56 schreef teknomist het volgende:
Hoe kan het als ik op een tabblad klik, hij de link soms opeens opent in een nieuw venster?
ctrl-jquote:Op zondag 1 november 2009 17:50 schreef LostFormat het volgende:
Vond het wel handig dat ik in FF zag hoe snel m'n downloads gingen. (Althans handig, m'n nieuwsgierigheid werd gestild.) In chrome zie ik dit niet, kan dus niet?
Ja, het gebeurt ook niet altijd.quote:Op zondag 1 november 2009 17:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Staan je instellingen wel goed?
Het kopje is privacy en niet beveiligingquote:Mijn harde schijf gaat als een gek tekeer, hoe kan dat?
Dit is een gevolg van de SafeBrowsing feature (anti-malware en anti-phishing filter van Chrome), deze update iedere 30 minuten zijn blacklists en zorgt zo voor enorm veel schijfactiviteit.
Het uitschakelen van de SafeBrowsing feature via Opties / tabblad Geavanceerde opties / Kopje Beveiliging / Bescherming tegen phishing en malware inschakelen verhelpt dit probleem
Dat moet dan een bug zijnquote:Op zondag 1 november 2009 14:56 schreef teknomist het volgende:
Dan is er een fout opgetreden in de overkoepelende thread die de andere threads "beheert" dan crasht natuurlijk heel chrome.quote:Op zondag 1 november 2009 15:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb ook dat als Chrome crasht dat alle tabs crashen. Dat zou juist niet zo moeten gaan, omdat het verschillende processen zijn?
Gefixtquote:Op zondag 1 november 2009 15:00 schreef Chinless het volgende:
Ik installeerd chrome... en mn home button is er gewoon. Pas je OP dus maar aan
Dat gebeurde bij mij ook wel eens. Als je op een tabblad klikt en het muisknop ingedrukt houdt en naar beneden sleept, krijg je een nieuw venster. Ik denk dat ik dan soms het te snel doe waardoor ik per ongeluk een apart venster maak.quote:Op zondag 1 november 2009 14:56 schreef teknomist het volgende:
Hoezo lelijk? Zo ziet het eruit op Windows XP. In Vista ziet het er met dat doorzichtige wel beter uit ja.quote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij mij ook wel eens. Als je op een tabblad klikt en het muisknop ingedrukt houdt en naar beneden sleept, krijg je een nieuw venster. Ik denk dat ik dan soms het te snel doe waardoor ik per ongeluk een apart venster maak.
Waarom is Chrome zo lelijk in de OP?
Tja, bekend probleem als Chrome (of Windows) even een halve seconde hangt, jij op dat moment op een tabblad klikt, dan zoiets hebt van "hé wtf hij doet het niet" en daarna je muis ergens anders naartoe verplaatst. Op de een of andere manier krijgt Chrome eerder het muis-is-verplaatst signaal dan het muisknop-losgelaten signaalquote:Op maandag 2 november 2009 00:03 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dat gebeurde bij mij ook wel eens. Als je op een tabblad klikt en het muisknop ingedrukt houdt en naar beneden sleept, krijg je een nieuw venster. Ik denk dat ik dan soms het te snel doe waardoor ik per ongeluk een apart venster maak.
Waarom is Chrome zo lelijk in de OP?
Dit heb ik ook af en toe ja.quote:Op maandag 2 november 2009 12:52 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Tja, bekend probleem als Chrome (of Windows) even een halve seconde hangt, jij op dat moment op een tabblad klikt, dan zoiets hebt van "hé wtf hij doet het niet" en daarna je muis ergens anders naartoe verplaatst. Op de een of andere manier krijgt Chrome eerder het muis-is-verplaatst signaal dan het muisknop-losgelaten signaal
Die bestaan niet.quote:Op maandag 2 november 2009 17:14 schreef PiRANiA het volgende:
Hoi, hoe kom ik bij de settings van mijn extentions?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |