abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62402056

• Instellingen importeren - Zeer gemakkelijk al je Firefox instellingen zoals wachtwoorden, browsergeschiedenis etc. importeren zodat je direct verder kunt waar je gebleven was.
  • Snelheid - Chrome is enorm snel met het 'renderen' van pagina's.
  • Minimale interface - Geen poespas, alleen puur de zaken die je nodig hebt.
  • Omnibox - Adresbalk met zeer veel intelligentie welke zoeksuggesties, populaire pagina's en zoekt in eerder bezochte pagina's toont.
  • Sandbox - tabbladen en plugins draaien in een apart proces, zodat niet heel de browser onderuit gaat als in een tab wat misgaat of vastloopt. Met de ingebouwde task manager kun je processen sluiten en statistieken opvragen.
  • Applicatie shortcuts - Snelkoppelingen maken naar websites welke te gebruiken zijn als snelkoppelingen voor echte applicaties.
  • Incognito mode - Speciale mode waarin o.a. browsergeschiedenis niet zal worden bijgehouden, ideaal voor prive surf gedrag
  • Download Manager - Altijd onderin je scherm kunnen zien welke downloads bezig zijn, hiervoor is geen apart scherm meer nodig.

Een volledige lijst met features inclusief video's kun je hier vinden!

Waar is me Home button gebleven?
    De home button is in Google Chrome standaard uitgeschakeld, je kunt deze aanzetten onder Opties / tabblad Basisinstellingen / 'Startpagina' op de werkbalk weergeven

Ik wil Google Chrome in het Engels!
    Je kunt je gewenste taal instellen onder Opties / tabblad Kleine aanpassingen / Verander lettertype en taal instellingen / Talen

Ik lees Chromium en Chrome, welke versie moet ik hebben?
    Chromium is het open-source project achter Chrome. Chrome is dus feitelijk de Google versie van Chromium.

Mijn harde schijf gaat als een gek tekeer, hoe kan dat?
    Dit is een gevolg van de SafeBrowsing feature (anti-malware en anti-phishing filter van Chrome), deze update iedere 30 minuten zijn blacklists en zorgt zo voor enorm veel schijfactiviteit.
    Het uitschakelen van de SafeBrowsing feature via Opties / tabblad Geavanceerde opties / Kopje Beveiliging / Bescherming tegen phishing en malware inschakelen verhelpt dit probleem

Hieronder een overzicht van de sneltoetsen in Google Chrome:

• Deze openingspost
  • Google Chrome download pagina
  • Google Chrome Developer builds
  • Google Chrome issuelist
  • Comic waarin Google Chrome is aangekondigd
  • Wikipedia pagina van Google Chrome
  • Developer Documentation
  • Google Chrome blog
  • The Story behind Google Chrome

• Google Chrome
  • Google Chrome #2 - nu te downloaden!
  • Google Chrome #3. Waar snelheid alles lijkt.
  • Google Chrome #4. Waar steeds meer features ontdekt worden!
  • pi_62402065
    Hier verder
      woensdag 15 oktober 2008 @ 13:09:04 #3
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_62402125
    oeh handig!
    pi_62402174

[ Bericht 14% gewijzigd door Rekkie op 15-10-2008 13:16:48 ]
      Donald Duck held woensdag 15 oktober 2008 @ 13:27:17 #5
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_62402554
    Ik hoop dat ze snel de stabiliteit van plugins verbeteren. Met Youtube heeft Chrome hier nog steeds veel moeite en ook PDF documenten openen werkt frustrerend traag of leidt zelfs tot compleet vastlopen.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_62402846
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
    Ik hoop dat ze snel de stabiliteit van plugins verbeteren. Met Youtube heeft Chrome hier nog steeds veel moeite en ook PDF documenten openen werkt frustrerend traag of leidt zelfs tot compleet vastlopen.
    Ik vind dat ze dat middelmuisknopje bij het scrollen terug moeten brengen!
    pi_62409820
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
    Youtube werkt hier inmiddels goed. (met de dev versie van chrome)
    Verder zou het nog handig zijn dat als er met de middelste muisknop op de "pagina terug" knop wordt gedrukt dat ie in een nieuwe tab opent.
    Do what you love, love what you do!
      woensdag 15 oktober 2008 @ 19:00:46 #8
    107951 JortK
    Immer kwaliteitsposts
      woensdag 15 oktober 2008 @ 20:00:29 #9
    65490 whoops
    Home is where the heart is...
    pi_62413829
    In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
    pi_62483397
    quote:
    Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik vind dat ze dat middelmuisknopje bij het scrollen terug moeten brengen!
    Waarom zit dat er niet in eigenlijk? Overal kan ik mn scrolknopje indrukken en scrollen maar alleen bij Chrome niet, erg irritant (vooral omdat ik alleen zo scroll).
      zondag 19 oktober 2008 @ 15:07:39 #11
    105905 peejdorie
    ... kinderpindakaas!
    pi_62503970
    Ik krijg bij alles wat ik probeer nu opeens 'Helaas, er is iets misgegaan met het weergeven van deze webpagina. Klik om door te gaan of Opnieuw laden of ga naar een andere pagina'.
    wtf? zelfs de offline startpagina werkt dus niet meer..

edit: een reboot doet wonderen

[ Bericht 16% gewijzigd door peejdorie op 19-10-2008 17:50:01 ]
    pi_62504312
    Chrome draaide eerst heel soepeltjes maar tegenwoordig alleen nog maar traag. Trager dan IE zelfs.
      zondag 19 oktober 2008 @ 16:01:58 #13
    207884 Heremeteit
    alweer een poort
    pi_62505294
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 15:21 schreef Cracka-ass het volgende:
    Chrome draaide eerst heel soepeltjes maar tegenwoordig alleen nog maar traag. Trager dan IE zelfs.
    Is ook mijn ervaring. Ik heb het een tijdje intensief gebruikt maar ben nu weer helemaal terug naar Opera.
    pi_62505369
    Zonde. Het is wat dat betreft als een schone windows install. Een verademing.... de eerste paar dagen.
      zondag 19 oktober 2008 @ 16:18:35 #15
    207884 Heremeteit
    alweer een poort
    pi_62505684
    quote:
    Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef Cracka-ass het volgende:
    Zonde. Het is wat dat betreft als een schone windows install. Een verademing.... de eerste paar dagen.
    Ik denk eerder dat het ligt aan slecht geteste updates die google er zonder je medeweten overheen zet. Er is bij mij zelfs een tijd geweest dat gmail niet meer werkte in chrome
      Donald Duck held zondag 19 oktober 2008 @ 19:35:23 #16
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_62510340
    Chrome draait hier gewoon nog snel en soepel. Afgezien van sommige plugins.
    Zitten jullie op de developersversie dan? Die kan natuurlijk wat instabieler zijn
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_62521271
    youtube en pdfs idd
      maandag 20 oktober 2008 @ 09:13:47 #18
    10119 appelsientje
    Het beste onder de zon
    pi_62521320
    Zeg als je een nieuwe Tab opent... kan je dan ook de 9 pagina's aanpassen die te voorschijn komen?
    Soort van bookmarks?
    To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
      maandag 20 oktober 2008 @ 10:00:39 #19
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_62533602
    Ik heb net Chrome geïnstalleerd en moet zeggen dat het echt heel erg snel gaat.
    Het is nog wel een beetje wennen t.o.v. FF maar de komende tijd ga ik het in ieder geval proberen.

Is er eigenlijk ook een ingebouwde gmail-notifier beschikbaar?
    Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
      Official ESF Kreviewer woensdag 26 november 2008 @ 09:48:19 #21
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_63529492
    Heerljike browsert. Enige probleem dat ik af en toe heb is dat de bullets van de PI's verdwenen zijn (maar het werkt wel als je klikt). Ik ben overstag ieg, van Firefox.
    pi_63540918
    Hoe zit het nou met dat privacy dat het naar Google wordt verzonden, is dat nogsteeds of niet?
    pi_63542743
    Beetje jammer dat die passwords die worden opgeslagen zo toegankelijk zijn.
      woensdag 26 november 2008 @ 18:46:25 #24
    152953 Sanderrrr
    De r bleef hangen
    pi_63542790
    quote:
    Op woensdag 26 november 2008 18:44 schreef Rejected het volgende:
    Beetje jammer dat die passwords die worden opgeslagen zo toegankelijk zijn.
    Klopt maar dat is in Firefox ook zo.
      woensdag 26 november 2008 @ 19:54:58 #25
    53191 STORMSEEKER
    Waakt Voortdurend..
    pi_63544500
    Ik heb een vraagje.
    Ik ben geinteresseerd in Chrome, maar heb wat verontrustende dingen gehoord (een tijdje terug) over het opslaan/doorsturen van internetactiveiten van gebruikers.
    Is dit pure nonsens of is het waar? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat Google wat heeft aan dat soort info..
    Zijn er verder nog nadelen?
    -|-|- Peace Through Power -|-|-
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')