Ik vind dat ze dat middelmuisknopje bij het scrollen terug moeten brengen!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat ze snel de stabiliteit van plugins verbeteren. Met Youtube heeft Chrome hier nog steeds veel moeite en ook PDF documenten openen werkt frustrerend traag of leidt zelfs tot compleet vastlopen.
Youtube werkt hier inmiddels goed. (met de dev versie van chrome)quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik hoop dat ze snel de stabiliteit van plugins verbeteren. Met Youtube heeft Chrome hier nog steeds veel moeite en ook PDF documenten openen werkt frustrerend traag of leidt zelfs tot compleet vastlopen.
Waarom zit dat er niet in eigenlijk? Overal kan ik mn scrolknopje indrukken en scrollen maar alleen bij Chrome niet, erg irritant (vooral omdat ik alleen zo scroll).quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind dat ze dat middelmuisknopje bij het scrollen terug moeten brengen!
Is ook mijn ervaring. Ik heb het een tijdje intensief gebruikt maar ben nu weer helemaal terug naar Opera.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:21 schreef Cracka-ass het volgende:
Chrome draaide eerst heel soepeltjes maar tegenwoordig alleen nog maar traag. Trager dan IE zelfs.
Ik denk eerder dat het ligt aan slecht geteste updates die google er zonder je medeweten overheen zet. Er is bij mij zelfs een tijd geweest dat gmail niet meer werkte in chromequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:05 schreef Cracka-ass het volgende:
Zonde. Het is wat dat betreft als een schone windows install. Een verademing.... de eerste paar dagen.
Klopt maar dat is in Firefox ook zo.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:44 schreef Rejected het volgende:
Beetje jammer dat die passwords die worden opgeslagen zo toegankelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |