abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75106694
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:50 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee, ik laat hem gewoon zo verzekerd en ongeschorst.. die ene beetje geld maakt me niet zo veel uit als ik maar direct kan rijden als ie klaar is
Ga er nou maar van uit dat het nog wel effe duurt voordat 'ie rijdt (als je je wensen wilt naleven).
Het heeft weinig zin de staat en verzekeringsmaatschappijen van geld te voorzien voor diensten (ahem) waar je geen gebruik van maakt.
Calm down, please!
pi_75107038
ik ga er niet van uit dat het nog wel ff duurt googol, vandaag of morgen me versnl. bak en motorblok ophalen uit de garagebox, mee na garage bob en koppel ze aan elkaar.. In de tussentijd ben ik op zoek naar een 320i automaat kabelboom + ECU

Ik wil hem zeker voor februari 2010 klaar hebben gezien het feit dat ik gelijk met zomervakantie wil touren met dat ding via Italy en Turkey..

[ Bericht 0% gewijzigd door Turquaz52 op 29-11-2009 13:10:36 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_75107178
quote:
Op zondag 29 november 2009 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Oxy, voor de 100e keer, wegwezen uit dit topic! Dat je hier niet normaal kunt reageren weten we nu wel, dus reageer maar gewoon helemaal niet meer.
Ik praat toch normaal? Dit is toch een forum?
Ik zou eerder wat aan die taal en toontjes van Turk doen als ik jou was.
pi_75107183
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik praat toch normaal? Dit is toch een forum?
Ik zou eerder wat aan die taal en toontjes van Turk doen als ik jou was.
En anders?
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_75107202
ok.

Iedereen normaal communiceren.
pi_75107718
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:05 schreef Turquaz52 het volgende:

Ik wil hem zeker voor februari 2010 klaar hebben gezien het feit dat ik gelijk met zomervakantie wil touren met dat ding via Italy en Turkey..
Weet je het zeker? Da's wel een erg kort schema voor een lange rit als die je omschrijft.

Ik doe zo'n rit niet eens als m'n ruitenwissers niet in orde zijn =_=
Calm down, please!
pi_75107868
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:10 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

En anders?
Strooien we allemaal bloemetjes over jou en je auto's!

Aflevering van bloemen en aanwezigheid strooiers afhankelijk van maanstand, dollar-koers, of Carmen Electra PMS heeft of niet, lokale GSM ontvangst, aanwezigheid Berlusconi, datum en andere niet nader definiëerbare factoren. Kosten kunnen verhaald worden op klagers.
Calm down, please!
pi_75107999
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:29 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Da's wel een erg kort schema voor een lange rit als die je omschrijft.

Ik doe zo'n rit niet eens als m'n ruitenwissers niet in orde zijn =_=

Ik ben misschien maar 19, maar dit jaar ben ik ook al na turkije heen en weer terug gereden, het was zoo mooi onderweg dat ik volgend jaar via italy wil gaan endan met een cruiseschip na Turkije..
Quote van Tjabbo:
pi_75108621
Niet om het één of ander, maar als je jaarlijks naar Turkije wilt, dan kan een dikke bommert van een diesel er toch makkelijk uit? Lijkt me ook nog een heel stuk relaxter rijden op zulke lange stukken.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_75108687
quote:
Op zondag 29 november 2009 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet om het één of ander, maar als je jaarlijks naar Turkije wilt, dan kan een dikke bommert van een diesel er toch makkelijk uit? Lijkt me ook nog een heel stuk relaxter rijden op zulke lange stukken.
Ja maar het gaat zich niet zo zeer om na turkije te gaan, maar meer om er heen te cruisen langs de zee e.d. normaal gesproken als je +/- 120 rijdt dan ben je binnen 1,5 dag aan de grens van Turkey, ik wil daar dus zwaar 3/4 dagen voor nemen..

En er komt zowiezoo CruiseControl op de auto, anders rij ik geen meter buiten NL
Quote van Tjabbo:
pi_75108699
quote:
Op zondag 29 november 2009 13:41 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik ben misschien maar 19, maar dit jaar ben ik ook al na turkije heen en weer terug gereden, het was zoo mooi onderweg dat ik volgend jaar via italy wil gaan endan met een cruiseschip na Turkije..
Doe een keertje Parijs aan met je auto! 4 uurtjes rijden als je een beetje doorrijdt, beloning is natuurlijk romantisch dus neem een vrouwtje mee!

Lekker rijden in Parijs ... DAT is pas een uitdaging!
Calm down, please!
pi_75108744
quote:
Op zondag 29 november 2009 14:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Ja maar het gaat zich niet zo zeer om na turkije te gaan, maar meer om er heen te cruisen langs de zee e.d. normaal gesproken als je +/- 120 rijdt dan ben je binnen 1,5 dag aan de grens van Turkey, ik wil daar dus zwaar 3/4 dagen voor nemen..

En er komt zowiezoo CruiseControl op de auto, anders rij ik geen meter buiten NL
Dan kan qua geld een 325 tds oid toch wel uit?
Of wilde je persé een benzine-auto?
pi_75108793
quote:
Op zondag 29 november 2009 14:04 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Doe een keertje Parijs aan met je auto! 4 uurtjes rijden als je een beetje doorrijdt, beloning is natuurlijk romantisch dus neem een vrouwtje mee!

Lekker rijden in Parijs ... DAT is pas een uitdaging!
Parijs ben ik ook al een keer geweest, met een VW Polo op 1 tank in Parijs aan gekomen (in de tijden dat ik nog geen rijbewijs had (16/17 jaar)

Zo'n eentje, maar dan met die ene zogenaamde cabriodak:

Mijn opa is wel vaker vroegahh met zijn Ford Capri, Ford Taunus en zijn Bedfordje na Turkey gegaan e.d. Dat was pas avontuurlijk
Quote van Tjabbo:
pi_75108831
quote:
Op zondag 29 november 2009 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dan kan qua geld een 325 tds oid toch wel uit?
Of wilde je persé een benzine-auto?
Per se Benzine, maar ik heb er ook al aan gedacht om een 335d motor in te lepelen, Dikke TwinTurbo Diesel
Maar nee, belasting e.d. gaat me te ver, is te veel voor me
Quote van Tjabbo:
pi_75108951
Ok, duidelijk.
Wat zijn nu je plannen met de beemert, om maar weer ontopic te gaan?
pi_75109098
quote:
Op zondag 29 november 2009 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, duidelijk.
Wat zijn nu je plannen met de beemert, om maar weer ontopic te gaan?
Lezen is ook een kunst... heb ik al besproken..
Quote van Tjabbo:
pi_75109871
Ik bedoelde meer: zijn je plannen veranderd, nu zo ongeveer de helft van je auto gestolen is?
pi_75131760
enne.. doet ie het al???
  maandag 30 november 2009 @ 18:40:54 #294
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75153046
quote:
Op maandag 30 november 2009 00:34 schreef green_power het volgende:
enne.. doet ie het al???
De vraag is: Gaat ie het ooit doen of belandt deze ook vroegtijdig op het kerkhof?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_75160631
quote:
Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef fathank het volgende:

[..]

De vraag is: Gaat ie het ooit doen of belandt deze ook vroegtijdig op het kerkhof?
oooooit gaat ook dit project rijden (al is het maar als trailerqueen)
pi_75164726
Is het nog gelukt om de auto te verslepen? Moest ie naar Blerick? of stond hij daar...
  dinsdag 1 december 2009 @ 00:32:24 #297
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_75168537
Je had toch eerst zo'n polski be-em-weeski
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_75208966
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 00:32 schreef Herr.Flick het volgende:
Je had toch eerst zo'n polski be-em-weeski
Heb ik nogsteeds, maar die ligt nog mooi te wezen @ Tegelen in een ander loods, de vanos is dood van dat bak.. Te veel dingen die gedaan moeten worden, eerst me daily (de 318) fixxen endan die..

De Beemer is btw via oprijwagen van Blerick uit naar Genooi (garage BOB) vervoerd..
Quote van Tjabbo:
  woensdag 2 december 2009 @ 15:06:55 #299
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_75212820
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Heb ik nogsteeds, maar die ligt nog mooi te wezen @ Tegelen in een ander loods, de vanos is dood van dat bak.. Te veel dingen die gedaan moeten worden, eerst me daily (de 318) fixxen endan die..

De Beemer is btw via oprijwagen van Blerick uit naar Genooi (garage BOB) vervoerd..
Beter beter

Nog verdere updates rond je 318 of iets wat we kennen verwachten?
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_75213915
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef x3ro het volgende:

[..]

Beter beter

Nog verdere updates rond je 318 of iets wat we kennen verwachten?
Ja nou.. ik ga binnenkort een nieuwe spanner voor de nieuwe blok (deze zat er niet op)..
Tja, ik kan niks anders zonder dat ik een 320i automaat vind op de sloop.. Zoals me TT beschrijft: Kabelboom (dilema!!)... hahaha..

ben ook opzoek na een e46 met tiptronic of een 5 serie... Hiervan wil ik de pook overzetten op de mijne, omdat deze dus de tiptronic functie hebben
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')