Ga er nou maar van uit dat het nog wel effe duurt voordat 'ie rijdt (als je je wensen wilt naleven).quote:Op zondag 29 november 2009 12:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem gewoon zo verzekerd en ongeschorst.. die ene beetje geld maakt me niet zo veel uit als ik maar direct kan rijden als ie klaar is
Ik praat toch normaal? Dit is toch een forum?quote:Op zondag 29 november 2009 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Oxy, voor de 100e keer, wegwezen uit dit topic! Dat je hier niet normaal kunt reageren weten we nu wel, dus reageer maar gewoon helemaal niet meer.
En anders?quote:Op zondag 29 november 2009 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ik praat toch normaal? Dit is toch een forum?
Ik zou eerder wat aan die taal en toontjes van Turk doen als ik jou was.
Weet je het zeker? Da's wel een erg kort schema voor een lange rit als die je omschrijft.quote:Op zondag 29 november 2009 13:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil hem zeker voor februari 2010 klaar hebben gezien het feit dat ik gelijk met zomervakantie wil touren met dat ding via Italy en Turkey..
Strooien we allemaal bloemetjes over jou en je auto's!quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 13:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Da's wel een erg kort schema voor een lange rit als die je omschrijft.
Ik doe zo'n rit niet eens als m'n ruitenwissers niet in orde zijn =_=
Ja maar het gaat zich niet zo zeer om na turkije te gaan, maar meer om er heen te cruisen langs de zee e.d. normaal gesproken als je +/- 120 rijdt dan ben je binnen 1,5 dag aan de grens van Turkey, ik wil daar dus zwaar 3/4 dagen voor nemen..quote:Op zondag 29 november 2009 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet om het één of ander, maar als je jaarlijks naar Turkije wilt, dan kan een dikke bommert van een diesel er toch makkelijk uit? Lijkt me ook nog een heel stuk relaxter rijden op zulke lange stukken.
quote:Op zondag 29 november 2009 13:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben misschien maar 19, maar dit jaar ben ik ook al na turkije heen en weer terug gereden, het was zoo mooi onderweg dat ik volgend jaar via italy wil gaan endan met een cruiseschip na Turkije..
Dan kan qua geld een 325 tds oid toch wel uit?quote:Op zondag 29 november 2009 14:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Ja maar het gaat zich niet zo zeer om na turkije te gaan, maar meer om er heen te cruisen langs de zee e.d. normaal gesproken als je +/- 120 rijdt dan ben je binnen 1,5 dag aan de grens van Turkey, ik wil daar dus zwaar 3/4 dagen voor nemen..![]()
En er komt zowiezoo CruiseControl op de auto, anders rij ik geen meter buiten NL
Parijs ben ik ook al een keer geweest, met een VW Polo op 1 tank in Parijs aan gekomenquote:Op zondag 29 november 2009 14:04 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Doe een keertje Parijs aan met je auto! 4 uurtjes rijden als je een beetje doorrijdt, beloning is natuurlijk romantisch dus neem een vrouwtje mee!
Lekker rijden in Parijs ... DAT is pas een uitdaging!
Per se Benzine, maar ik heb er ook al aan gedacht om een 335d motor in te lepelen, Dikke TwinTurbo Dieselquote:Op zondag 29 november 2009 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan kan qua geld een 325 tds oid toch wel uit?
Of wilde je persé een benzine-auto?
Lezen is ook een kunst... heb ik al besproken..quote:Op zondag 29 november 2009 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ok, duidelijk.
Wat zijn nu je plannen met de beemert, om maar weer ontopic te gaan?
De vraag is: Gaat ie het ooit doen of belandt deze ook vroegtijdig op het kerkhof?quote:
oooooit gaat ook dit project rijden (al is het maar als trailerqueen)quote:Op maandag 30 november 2009 18:40 schreef fathank het volgende:
[..]
De vraag is: Gaat ie het ooit doen of belandt deze ook vroegtijdig op het kerkhof?
Heb ik nogsteeds, maar die ligt nog mooi te wezen @ Tegelen in een ander loods, de vanos is dood van dat bak.. Te veel dingen die gedaan moeten worden, eerst me daily (de 318) fixxen endan die..quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:32 schreef Herr.Flick het volgende:
Je had toch eerst zo'n polski be-em-weeski
Beter beterquote:Op woensdag 2 december 2009 12:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb ik nogsteeds, maar die ligt nog mooi te wezen @ Tegelen in een ander loods, de vanos is dood van dat bak.. Te veel dingen die gedaan moeten worden, eerst me daily (de 318) fixxen endan die..
De Beemer is btw via oprijwagen van Blerick uit naar Genooi (garage BOB) vervoerd..
Ja nou.. ik ga binnenkort een nieuwe spanner voor de nieuwe blok (deze zat er niet op)..quote:Op woensdag 2 december 2009 15:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Beter beter
Nog verdere updates rond je 318 of iets wat we kennen verwachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |