Het is zowat winter, dipshit.quote:
Raam is van vloer tot plafond bij ons, zit dus geen verwarming onderquote:Op zondag 1 november 2009 13:29 schreef pumpkineater het volgende:
Heet het bij een kat ook kwispelen? Onze kat lag ook altijd graag in de raam aangezien dat boven de kachel is, misschien dat je die sinds kort weer aan hebt?
ohja, menige metrosexuele man denk dat winter betekent dat de BBQ niet meer gebruikt kan worden.....quote:
Als het winter is zit ik binnen of speel ik met vrouwen in de sneeuw, dan ga ik niet bbq-en.quote:Op zondag 1 november 2009 13:35 schreef Pakspul het volgende:
[..]
ohja, menige metrosexuele man denk dat winter betekent dat de BBQ niet meer gebruikt kan worden.....
Goed nieuws einstein, zelfs in de winter kun je heel goed bbq-en
Dat moet wel een grote knokpartij worden met zoveel katten in 1 zaal, als ik al zie hoe die beesten met elkaar om gaan op straat.quote:Op zondag 1 november 2009 13:52 schreef Trusten het volgende:
Misschien moeten jullie samen naar de bios
2 november: Bioscoopavondje met je kat!
Echt wtf, die katten die haren altijd zo naar uit, als ik bij een sma of gozert kom met katten thuis hebben ze de hele kleding onder die ranzige haren zittenquote:Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat moet wel een grote knokpartij worden met zoveel katten in 1 zaal, als ik al zie hoe die beesten met elkaar om gaan op straat.
Katten
Kleding kan je ook wassen hé, moet je maar eens tegen ze zeggen. Ik heb er namelijk nooit zo veel last van.quote:Op zondag 1 november 2009 14:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Echt wtf, die katten die haren altijd zo naar uit, als ik bij een sma of gozert kom met katten thuis hebben ze de hele kleding onder die ranzige haren zitten
Oké dan is het goedquote:Op zondag 1 november 2009 14:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Kleding kan je ook wassen hé, moet je maar eens tegen ze zeggen. Ik heb er namelijk nooit zo veel last van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |