abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74219927
quote:
Biosavondje voor katten
ROTTERDAM - Huistijgertjes kunnen maandag ook eens een volwassen avond uit meemaken. In de Rotterdamse bioscoop Cinerama aan de Westblaak zijn dan voor één keertje katten en poezen welkom.

Bij Upload Cinema, een nieuwigheidje waarbij in een bioscoopzaal circa anderhalf uur de meest uiteenlopende internetfilmpjes worden vertoond, is deze keer het thema 'Pussy Galore'. Een verzameling scènes vol kattenbeesten dus.

De filmpjes zijn de afgelopen weken door bioscooppubliek getipt via www.uploadcinema.nl. De beelden duren hooguit vijf minuten per fragment. Vanaf 21.30 uur laat Cinerama katten zien die zich vreemd gedragen voor de camera, katten die zèlf een film maken, mensen die katten zijn geworden en natuurlijk Kitlers; leden van het exclusieve clubje van katten die op Hitler lijken.

Initiatiefnemer Barbara de Wijn van Upload Cinema: ,,Hopelijk zijn er ook wat mensen die zich uitdossen als poes..''
http://www.uploadcinema.net
Lijkt me wel hilarisch om te zien... vraag me af hoeveel katten daar heen gaan
pi_74219950
omgod, waar slaat dat nou weer op
-
pi_74220047
Zo triest

Doet me denken aan een vriendin die in groep 8 feestjes voor dr kat gaf..en dan echt mensen uitnodigde( inclusief mij ja !) en dan stonden er cadeautips op de uitnodiging..

Ik ,onwetend dat ik was, dacht dat het iets Hollands was en wilde niemand beledigen..dus zei er ook niks van.
Kwam er later achter dat dat gewoon ZIEK is
pi_74220104
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Zo triest

Doet me denken aan een vriendin die in groep 8 feestjes voor dr kat gaf..en dan echt mensen uitnodigde( inclusief mij ja !) en dan stonden er cadeautips op de uitnodiging..

Ik ,onwetend dat ik was, dacht dat het iets Hollands was en wilde niemand beledigen..dus zei er ook niks van.
Kwam er later achter dat dat gewoon ZIEK is
Moet wel heel erg zijn dat je op je 11e? dacht dat het iets Hollands was, als het echt zo was geweest had je er misschien eerder van gehoord of had je weinig contact met Hollanders?
Ik ben een pure Turk.
pi_74220156
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Moet wel heel erg zijn dat je op je 11e? dacht dat het iets Hollands was, als het echt zo was geweest had je er misschien eerder van gehoord of had je weinig contact met Hollanders?
12e volgens mij?
HAHAH nee heb/had bijna alleen maar Hollandse vriendinnen..maar zij leken het ook niet al te raar te vinden .
pi_74220198
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

12e volgens mij?
HAHAH nee heb/had bijna alleen maar Hollandse vriendinnen..maar zij leken het ook niet al te raar te vinden .
Ziek wijf ze wilde zeker zelf niet te veel uitgeven aan haar katten
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:40:18 #7
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_74220260
God, laat 2012 echt het einde zijn...
pi_74220270
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ziek wijf ze wilde zeker zelf niet te veel uitgeven aan haar katten
het was maar één kat. Een lelijke dikke trouwens..
pi_74220284
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

het was maar één kat. Een lelijke dikke trouwens..
Ik las 8 katten i.p.v. groep 8
Blijft ziek.
Ik ben een pure Turk.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:43:43 #10
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74220374
Lijkt me ook leuk voor die katten Ik weet dat mijn poes het echt niet waardeert om met allemaal onbekende katten in een ruimte te moeten zitten...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74220395
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik las 8 katten i.p.v. groep 8
Blijft ziek.
Oh God..8 katten
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:06:26 #12
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74221165
Dat wordt een bloedbad!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:10:03 #13
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74221299
Ja daar zullen ze wel zin in hebben... Kom jongens ff in het draagmandje, we gaan naar de bios
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:12:04 #14
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74221374
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef eleusis het volgende:
Ja daar zullen ze wel zin in hebben... Kom jongens ff in het draagmandje, we gaan naar de bios
En dan vraag ik me af ook waar ze die beesten willen laten in de bios zelf, gezellig op schoot is vaak niet echt een optie als je een kat daartoe dwingt
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:25:33 #15
8781 crew  Frutsel
pi_74221839
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:12 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En dan vraag ik me af ook waar ze die beesten willen laten in de bios zelf, gezellig op schoot is vaak niet echt een optie als je een kat daartoe dwingt
Laat staan de emmer popcorn die ze voor hun neus krijgen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:29:10 #16
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74221963
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Laat staan de emmer popcorn die ze voor hun neus krijgen
Ik denk dat die van mij er rustig wat van zou eten, die eet echt alles namelijk, zelfs plastic, papier, blaadjes en pluisjes
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:32:47 #17
8781 crew  Frutsel
pi_74222108
Die zwart witte van mij wil zo snel mogelijk weg... verstoppen... eng...

Mijn rooie wil alles weten, zo nieuwsgierig als wat... vechten als het moet... desnoods vechten met die vijandige popcorn!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:34:36 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_74222180
Je zou er alleen al heen gaan om je te barste te lachen...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:35:54 #19
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74222219
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:32 schreef Frutsel het volgende:
Die zwart witte van mij wil zo snel mogelijk weg... verstoppen... eng...

Mijn rooie wil alles weten, zo nieuwsgierig als wat... vechten als het moet... desnoods vechten met die vijandige popcorn!
Die van jou zijn trouwens wel ontzettend schattig! Hoe oud zijn ze?

De mijne is nu ruim 2 maanden oud, maar ze is een beetje onnozel Erg leuk maar soms ook erg onhandig
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:38:52 #20
8781 crew  Frutsel
pi_74222311
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Die van jou zijn trouwens wel ontzettend schattig! Hoe oud zijn ze?

De mijne is nu ruim 2 maanden oud, maar ze is een beetje onnozel Erg leuk maar soms ook erg onhandig
7 en 8 alweer... boven hangt een foto op hun kamer met daarin oude foto's... toen waren ze nog piepjong en klein en niet zo dik Naja, die rooie dan

die van jou is tijgerprint zag ik Zo eentje loopt ook in mijn tuin, zit telkens bij mijn achterdeur te wachten tot mijn zwart witte voor het raam gaat zitten ook een jong katje zo te zien
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:54:04 #21
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74222826
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

7 en 8 alweer... boven hangt een foto op hun kamer met daarin oude foto's... toen waren ze nog piepjong en klein en niet zo dik Naja, die rooie dan

die van jou is tijgerprint zag ik Zo eentje loopt ook in mijn tuin, zit telkens bij mijn achterdeur te wachten tot mijn zwart witte voor het raam gaat zitten ook een jong katje zo te zien
Dan heb je ze ook al lang! Ja, dat gaat hard he, van klein naar groot...

Ik had Phoebe met tijgerprint, maar die heb ik dus helaas niet meer En Sofie is ook weer een tijgertje
Sofie mag nog niet naar buiten (en twijfel of ik dat ook wel ga doen met haar), maar met Phoebe had ik hier ook regelmatig katten voor de deur zitten, alsof ze kwamen vragen of ze buiten mocht spelen
  Moderator vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:24:26 #22
8781 crew  Frutsel
pi_74223920
Die rooie kwam uit een asiel in de buurt... toen was hij bijna 1. Die andere uit een nestje.
Die was daar ooit binnengebracht na een aanrijding
Maar niemand had zich gemeld en niemand wilde een kreupele kat (gebroken heup). Via via hoorde ik dat ie d'r zat en ben gaan kijken en door zijn constante gekwebbel was ik direct verkocht Heb 3 maanden een grote hondenbens gehuurd en daar moest hij al die tijd nog hokrust in houden en daarna helemaal hersteld gelukkig

hehehe.. die van mij komen ook niet buiten, althans, niet alleen. Wel aan een tuigje.
Tja, dit tijgerkatje lijkt dat ook wel te willen, spelen! Er loopt ook een gemene witte, die vliegt letterlijk tegen de ruit aan als hij de mijne ziet..

Maar meenemen naar de bios... euh... nee
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:33:56 #23
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74224273
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:24 schreef Frutsel het volgende:
Die rooie kwam uit een asiel in de buurt... toen was hij bijna 1. Die andere uit een nestje.
Die was daar ooit binnengebracht na een aanrijding
Maar niemand had zich gemeld en niemand wilde een kreupele kat (gebroken heup). Via via hoorde ik dat ie d'r zat en ben gaan kijken en door zijn constante gekwebbel was ik direct verkocht Heb 3 maanden een grote hondenbens gehuurd en daar moest hij al die tijd nog hokrust in houden en daarna helemaal hersteld gelukkig
Wat een lief verhaal Phoebe heb ik samen met mijn nu ex-vriend gevonden op Marktplaats. Die hebben we als kleine kitten opgehaald. Ze keek gewoon heel snoezig op de foto Sofie heb ik als "impuls" (maar wel overdacht) op dierendag opgehaald, omdat Phoebe weg ging en ik geen leeg katloos huis wilde Zij is ook via Marktplaats gevonden. Ze had een pyamastreep staart en kont, dus toen moest ik 'r halen Ze is zo ontzettend lief en aanhankelijk
quote:
hehehe.. die van mij komen ook niet buiten, althans, niet alleen. Wel aan een tuigje.
Tja, dit tijgerkatje lijkt dat ook wel te willen, spelen! Er loopt ook een gemene witte, die vliegt letterlijk tegen de ruit aan als hij de mijne ziet..
Ik zag het in je FoBo ja, de tuigjes Slim!
quote:
Maar meenemen naar de bios... euh... nee
Nou inderdaad! En al helemaal niet zo ver weg... Arm beestje...
pi_74224642
Ik werk bij die bioscoop om de hoek.. Jammer dat het pas om 21.30 is, dan hoop ik toch wel ruimschoots thuis te zitten (met m'n eigen kat naast me op de bank, waarschijnlijk ), lijkt me op zich wel geinig om te zien hoeveel (en wat voor) volk daar op af komt
pi_74232320
Ik denk niet dat mijn huidige katten een avondje uit naar de bioscoop zouden waarderen, nee dat mijn eerste kat (in 2006 overleden) die kon je overal mee naar toe nemen, zo los in een draagtasje voor een hond...geen enkel probleem, mevrouw bleef gewoon zitten
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')