Omdat ik de hele dag maar een beetje loop te nietsnutten, er niet tevreden mee ben dat ik dat doe.quote:Op zondag 1 november 2009 13:17 schreef Joy_Division het volgende:
Waarom vind je je leven kansloos? Soms hoef je niet je leven te veranderen maar je denkpatroon(Hoeft niet zo te zijn in dit geval).
Wat gebeurt er in je hoofd als de gedachte binnenkomt om weer eens iets te gaan ondernemen?quote:Op zondag 1 november 2009 13:19 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Omdat ik de hele dag maar een beetje loop te nietsnutten, er niet tevreden mee ben dat ik dat doe.
WIl graag gaan sporten en werken maar kan nooit de motivatie vinden om er echt werk van te maken. Daarbij komt dat mijn huisgenoten ook geen reet doen dus daar word ik lekker in meegesleurd. En ik ben gewoon verslaafd aan peuken,drank en vrouwen. Dat wil ik niet meer.
Zieltjes winnenquote:Op zondag 1 november 2009 15:02 schreef Haushofer het volgende:
Bekeer je tot het Christendom. Dan heb je een doel, een vrij vastomlijnd kader en structuur in je leven
Herkenbaar. Ik ben eerst gestopt met blowen, drink tegenwoordig minder en ik mag van mezelf nog 3 keer per week op stap. Werken ben ik wel altijd blijven doen maar dat geeft weinig voldoening. Evengoed is een vette bankrekening wel heel prettig. De volgende stap zal voor mij zijn om alleen in het weekend nog te drinken. Dan over een lange tijd nog eens stoppen met roken.quote:Op zondag 1 november 2009 13:19 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Omdat ik de hele dag maar een beetje loop te nietsnutten, er niet tevreden mee ben dat ik dat doe.
WIl graag gaan sporten en werken maar kan nooit de motivatie vinden om er echt werk van te maken. Daarbij komt dat mijn huisgenoten ook geen reet doen dus daar word ik lekker in meegesleurd. En ik ben gewoon verslaafd aan peuken,drank en vrouwen. Dat wil ik niet meer.
Dit, en als je het niet wil geloven wat ze zeggen kan ik ook desnoods nog wat waarheden voor je op papier zettenquote:Op zondag 1 november 2009 15:02 schreef Haushofer het volgende:
Bekeer je tot het Christendom. Dan heb je een doel, een vrij vastomlijnd kader en structuur in je leven
Niet dat ikzelf Christen ben, maar ik ken nogal wat mensen die na een persoonlijke crisis bekeerd zijn en nu helemaal heppiedepeppie zijnquote:
Start een gezinnetje.quote:Op zondag 1 november 2009 13:13 schreef dikkemongul het volgende:
Ok heb er genoeg van en schrijf het hier even op. Niet dat ik suïcidaal ben, absoluut niet. Maar het zit me wel dwars hoe ik mijn leven leid.
Wat doe ik nou eigenlijk? een beetje studeren een beetje feesten en zuipen. Dat is het wel. Zwaar kansloos dus. Altijd dacht ik: ok maar dit komt helemaal goed als ik een vriendin heb want die zorgt voor rust in mijn leven en zo kan ik stabiel en gelukkig verder gaan.
Nou nee, helemaal niet. Er verandert geen drol behalve dat je ineens verplichtingen hebt.
Daarna ben ik eens gaan nadenken, en inderdaad. Een vriendin is niet het belangrijkste maar het moet een toevoeging zijn aan het leven wat je nu leidt. En daar ben ik dus niet gelukkig mee en daar wil ik wat aan veranderen. Maar waar begin ik in godsnaam.
Hulp zou erg welkom zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |