Maakt niet uit, ze mogen door elkaar, als ik maar wel de 7 verschillende namen zie staan...quote:
Dat zijn er 3quote:
Hmm, de titel is niet helemaal goed.quote:Op zondag 1 november 2009 14:28 schreef minutenman het volgende:
shaft. volgens mij deed ze ook een stem in zo'n pixar-animatie claymation film. geen idee hoe die film heet, Martin and Mary ofzo.
Patch +1quote:Op zondag 1 november 2009 11:41 schreef Patch het volgende:
Maar zijn naam was voldoende?Jeffrey DeMunn
Tijdens de meet issie nog even gevallen, toen kwamen we niet op 'm...
Patch had gewoon keurig een vraag gesteld hoor. Dus zijn punt afpakken is niet nodig.quote:Op zondag 1 november 2009 21:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
minutenman -1
Patch -1
Welke film?
[ afbeelding ]
quote:Post je het antwoord en geen nieuwe vraag binnen 1 uur na toekenning van een punt, dan wordt het punt weer ingenomen.
Waarom denk je dat Patch deze vraag stelde?quote:Op zondag 1 november 2009 11:43 schreef Patch het volgende:
Doe mij maar de namen van de 7 dwergen uit de eerste Disney Classic
Je weet een lollige draai aan de regel te geven.quote:
Moet die lul niet zoveel drinken, dan valt hij ook niet.quote:Op zondag 1 november 2009 11:41 schreef Patch het volgende:
Maar zijn naam was voldoende?Jeffrey DeMunn
Tijdens de meet issie nog even gevallen, toen kwamen we niet op 'm...
Aha, je hebt een loophole gevonden...quote:
SamuelofSEK +1quote:Op maandag 2 november 2009 15:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh moest dat ook nog
Guillermo Del Toro
Correct. Was eigenlijk op zoek naar Across the Universequote:
Had mijn vraag beter moeten formuleren met zo'n persoonquote:Op maandag 2 november 2009 20:53 schreef Patch het volgende:
Ik had Bruno met een vraagteken gepost, omdat je dus op zoek bent naar een rolletje van hem, dus niet 'as himself'?
Maar ik mag hopen dat men zijn optreden in Bruno als 'rolletje' beschouwd
Geeft niets, fijn dat je dus ook vindt dat Bono 'een rolletje' speelt in "Bruno".quote:Op maandag 2 november 2009 20:59 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Had mijn vraag beter moeten formuleren met zo'n persoon![]()
Maar ben nu op IMDb afgegaan
Jupquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik herken het niet, maar misschien weer Crank: High Voltage?
SamuelofSEK + 1quote:
Het zal me benieuwen.quote:
Dat begreep ik al maar ik dacht aan het bruto-energieverbruik vandaar de keuze voor Enron....quote:Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef California het volgende:
Ook niet. Het bovenste plaatje moet je zien als een grafiek en geeft olieverbruik aan.
United 93 bedoel je? Die ging niet naar New York geloof ik.....quote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
Bovenste plaatje geeft de VS aan en het onderste plaatje lijkt op Manhattan, met de rook waar de 2 torens hebben gestaan. Zou je denken aan een film daarover. Flight en het nummer weet ik niet meer....
SamuelofSEK +1quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:10 schreef California het volgende:
North by Northwest
Jules et Jim
Once upon a Time in the West
InTre +1quote:Op woensdag 4 november 2009 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is Zoe Saldana.
En dat maakt 4. California+1quote:Op donderdag 5 november 2009 00:08 schreef California het volgende:
Ik bedoelde ook Bande a part.
Geknipte heggen is vast Edwards Scissorhands.
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is Chris Tucker in elk geval.
quote:Is het Armani?
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het zal wel een Franse ontwerper zijn trouwens.
Flitspaal +1quote:Op donderdag 5 november 2009 11:30 schreef Flitspaal het volgende:
Dat is toch Jean Paul Gaultier?
California +1quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:42 schreef California het volgende:
Martin Balsam en ik dacht Jack Klugman.
Maar ik kom niet op die ander z'n naam.
SamuelofSEK +1quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Halloween
Je postte je antwoord tussen 24:00u en 09:00u.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:42 schreef California het volgende:
Hee wat leuk, ik heb m'n punt nog.
De beer heet net als iemand uit "The Simpsons" en de acteur links zag ik laatst nog in The DaVinci Codequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:31 schreef Jeeh het volgende:
Wauw. Hier heb ik echt nét een stuk van zitten kijken onder het eten o_O
Maar acteurs... Geen idee hoe die beren heten. Of de menselijke acteurs.
tombolafan + 1quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef tombolafan het volgende:
die beer heet Bart toch? is die niet dood inmiddels?
SamuelofSEK +1quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:21 schreef Doff het volgende:
Wil je van je vraag af ofzo?
A Perfect Murder
Don't Say a Word
The Game
Wall Street
Coma
Entrapment
Het is of dat, of ik heb statistisch / procentueel gezien, weinig inspiratie meer, vanwege de al vele gestelde vragen...quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:21 schreef Doff het volgende:
Wil je van je vraag af ofzo?
A Perfect Murder
Don't Say a Word
The Game
Wall Street
Coma
Entrapment
Je hebt gelijk, vreemd dat ik erover heen gelezen heb...quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:24 schreef Doff het volgende:
Entrapment is fout trouwens, dat is natuurlijk Sir Sean.
Okeej.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:30 schreef Doff het volgende:
Nee joh, die gaat naar tombola. Inclusief vraag.
Doff +1quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:17 schreef Doff het volgende:
Entrapment ()
The First Knight
Dr. No
In the Name of the Rose
The League of Extraordinary Gentlemen
The Rock
De Bont was de regisseur van The Haunting, maar niet de cameraman. Hij heeft sinds z'n regiedebuut niet meer als DoP gewerkt.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 17:20 schreef tombolafan het volgende:
maarre... was hij dan niet de cameraman bij turks fruit? of moeten ze in de beide films waar ze tussen staan dezelfde rol (cameraman/regisseur/acteur) hebben?
Juist!quote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef Flitspaal het volgende:
Moritz Bleibtreu
Munich
Das Experiment
BaaderMeinhof Complex
Dopekoe + 1quote:Op maandag 9 november 2009 09:15 schreef Dopekoe het volgende:
The fifth element
Lost in Space
The dark Knight
Batman Begins
Harry Potter and the prisoner of azkaban (1 van de vele)
Air force one
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |