Waar kunnen we jouw tronie bewonderen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, want ze zouden wel supertriest zijn als ze mijn klacht afdoen omdat mijn foto zo goed is...
Je begrijpt het topic dus..
Ik begrijp dat jij graag naar goedkeuring van andere mensen zoekt, maar het wil laten doen blijken alsof je er helemaal niks om geeftquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, want ze zouden wel supertriest zijn als ze mijn klacht afdoen omdat mijn foto zo goed is...
Je begrijpt het topic dus..
Denk dan ook dat Lamon een Narcist is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij graag naar goedkeuring van andere mensen zoekt, maar het wil laten doen blijken alsof je er helemaal niks om geeft
Je wilt echt die kant opgaan op FOK!, really?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Denk dan ook dat Lamon een Narcist is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
Waarom niet?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:00 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je wilt echt die kant opgaan op FOK!, really?
Of het is ontkennings gedrag van jouquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Van mij mag je, zolang je maar snapt dat het de grootste paradox is die er ooit bestond.
Nee, het is haatgedrag van anonieme jochies, en kom niet aan met leeftijd, want ik had dat op mijn 17-de al niet meer.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of het is ontkennings gedrag van jou
Als ware narcist of <insert random gedragstoornis/persoonlijkheidsstoornis> heeft Lamon dan ook geen zelfinzicht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of het is ontkennings gedrag van jou
Nu ja. Soit!. Maar je komt over als iemand die een hele "air" over zich heen denkt te hebben. Enkel mijn impressie. Ik kan er uiteraard naast zitten.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, het is haatgedrag van anonieme jochies, en kom niet aan met leeftijd, want ik had dat op mijn 17-de al niet meer.
Welnee, het is niet super op dit moment, maar met name FOK! bestaat uit ontspoorde jongeren, verder is het ook best erg, maar hier vind je de laatste paar jaar de grootste gestoorden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:30 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Als ware narcist of <insert random gedragstoornis/persoonlijkheidsstoornis> heeft Lamon dan ook geen zelfinzicht.
Ja hoor, Lamon. De hele wereld is gek, behalve jij.
Idd. Hier op FOK! vind je compleet gestoorde gasten. Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, het is niet super op dit moment, maar met name FOK! bestaat uit ontspoorde jongeren, verder is het ook best erg, maar hier vind je de laatste paar jaar de grootste gestoorden.
Jij bent zo fucking triest... Volgens mij wordt je door pubers gepest ofzo, kan dat? Met je braadworst kop.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Welnee, het is niet super op dit moment, maar met name FOK! bestaat uit ontspoorde jongeren, verder is het ook best erg, maar hier vind je de laatste paar jaar de grootste gestoorden.
Als dit waar is (maar je zal mijn sceptische blik op alles hier wel snappen) betekent dit dat je geleeft hebt, en daarmee een deel van jezelf kwijtgeraakt bent, en je een echt persoon bent, en ik respect heb.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd. Hier op FOK! vind je compleet gestoorde gasten. Helemaal mee eens![]()
Dat is leuk, dat is afwisselend, dat is gewoon FUN. En dan toch ook weer de jongere ouderen die zich OOK op FOK! bevinden, daar waar ik mijzelf oa toe reken. Gestoord? Hmmmmmm........wellicht.
Maar uiterlijk, of weet ik veel wat zegt verder weinig. Voor mij is het allemaal een anonieme mascarade, *kuch*
Ik raad je aan dit te lezen Lamon. Anoniem ben ik nl. niet meer, maar wel heb ik het lef mijn zelfkant neer te zetten ipv mij op te trekken aan het mooiboy zijn.
Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
Online iets zijn is heel gemakkelijk te vormen, maar de lessen des levens boots je niet naquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als dit waar is (maar je zal mijn sceptische blik op alles hier wel snappen) betekent dit dat je geleeft hebt, en daarmee een deel van jezelf kwijtgeraakt bent, en je een echt persoon bent, en ik respect heb.
Voor de persoon boven me uiteraard niet, maar dat spreekt voor zich.
Ben jij al aangenomen bij mooiemensen.com?quote:
Ik ben te jong.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben jij al aangenomen bij mooiemensen.com?
En toch kan ik respect hebben voor Lamon. Ongeacht zijn manier van denken, maar ik waardeer hem wel.quote:
QFTquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En toch kan ik respect hebben voor Lamon. Ongeacht zijn manier van denken, maar ik waardeer hem wel.
Dat is zeer zeker NIET cynisch bedoeld.
Als het topic wat ik zojuist gelezen heb waar is, is dat wederzijds, maar ik twijfel aan de oprechtheid van mensen. Dat heeft niets met internet te maken overigens, irl is liegen net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En toch kan ik respect hebben voor Lamon. Ongeacht zijn manier van denken, maar ik waardeer hem wel.
Dat is zeer zeker NIET cynisch bedoeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |