Zo zou je je op z'n minst moeten voelen ja. Typisch, je eigen dochter (willen) volspuiten. Kutallochtoon.quote:Op zondag 1 november 2009 02:32 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Ik bedoel, ik spuit ze vol en ik heb het graag gedaan, maar ik zou me doodschamen als het mijn (hypothetical) dochters waren.
quote:Op zondag 1 november 2009 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo zou je je op z'n minst moeten voelen ja. Typisch, je eigen dochter (willen) volspuiten. Kutallochtoon.
Misschien een lekker wijf met een dieseltje? immers altijd gratis frituurvet voor de tank is dan inbegrepenquote:Op zondag 1 november 2009 02:41 schreef LaStrange het volgende:
Alsof er ook maar 1 lekker wijf in Nederland op Chinezen valt
Zijn mods uit andere sub forums en wie weet wordt dit wel een pareltje van een topicquote:Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef Skiet het volgende:
Waarom laten ze van FOK zo een topic staan? 's nachts een ander beleid ofzo? En dan van die vreemde comments van de mods ook.
Ik ben een man, dus ik neuk GRAAG. Dat doe jij ook. We neuken wat we kunnen krijgen, maar het is de taak van ouders hun dochters dusdanig op te voeden dat ze zich beter opstellen. Op het moment dat je met je quasi verlichte stront-Hollandse opevoeding je kutdochters verkankerd opvoedt, is dat niet mijn schuld. Een hoer schept nu eenmaal haar vraag. Aanbod schept vraag.quote:Op zondag 1 november 2009 02:33 schreef Hukkie het volgende:
Mensa topic![]()
OP zegt net zoveel over nederlandse meisjes als over TS zelf.
fuck that. Ik heb schijt aan jullie racisme. Ik kan elke moment vand de dag elders beginnen. Denk je nou echt dat ik jankend dit stuk stront van een land zal verlaten>?Ik heb dit strontland van jullie niet eens nodig. en sletjes kan ik ook elders vinden.quote:
Rpot op klootzak. Mijn moeder is haren gelden gestorven aan borstkanker. Vuile hond.quote:Op zondag 1 november 2009 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ts zijn moeder en 2 zusjes gisteren plat geneukt, ze waren alleen niet zo geil als de nederlandse sletjes maar dat mocht de pret niet bederven
Zo dan is zo'n opmerking al geweest
Na 8 biertjes zal het die vuile hoertjes een worst wezen wat de etniciteit is, als het maar spuit. Dat is juist de moraal van het verhaal. Dat is gewoon een totale afwezigheid van moraal man.quote:Op zondag 1 november 2009 02:41 schreef LaStrange het volgende:
Alsof er ook maar 1 lekker wijf in Nederland op Chinezen valt
Fok jou, ik schit op islamquote:Op zondag 1 november 2009 02:58 schreef ko_On het volgende:
En hoe voed jij ze op, gewikkeld in een Burka zodat zelfs geen hond er tegenaan wil pissen?
Insgelijks, venijnig addergebroed.quote:Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan jullie racisme.
Hoe voelt dat zo die verzuring?quote:Op zondag 1 november 2009 03:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Fok jou, ik schit op islam
Hoe dan ook, ik kwan gisteren fijn klaar in de monden van drie hollandse kuthoertjes. Ze smeekten om meer maar ik heb maar zoveel te geven.quote:
Ik zal er toch even serieus op in gaanquote:Op zondag 1 november 2009 02:32 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Gisteravond drie Hollandse sletjes HELEMAAL platgeneukt. Man, die meisjes lustten er echt wel pap van en ik heb maar zoveel te geven. Hoe dan ook, ik probeerde ze zo veel mogelijk tegemoet te komen, maar iedereen heeft zijn limits. Ongelofelijk hoe hoerig somige Nederlandse meisjes kunnen zijn. Ze hebben er gewoon TOTAAL geen probleem mee dat ze samen met hun vriendinnetjes in hun blootje helemaal worden uitgewoond door een of andere allochtoon die er de avond erop verslag van doet.
Ik zal een ding zeggen, never ever zal mijn (hypothetische) dochter zo opgroeien. Mensen, jullie hebben echt een vette kutcultuur joh. Raise your kids and give em some fucking morals. Ik bedoel, ik spuit ze vol en ik heb het graag gedaan, maar ik zou me doodschamen als het mijn (hypothetical) dochters waren.
Fucking hoeren.
Dat gaat moeilijk als je aan het einde van de avond niet eindigt in een omarming of een goed gesprek maar met je lichaamsvocht in iemands bek. Het is moeilijk om echt diepe vrienschap te vinden in dit takkeland.quote:Op zondag 1 november 2009 03:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe voelt dat zo die verzuring?
Probeer eens wat vrienden te maken.
Ik ben geen vrouw. Dat is het verschil.quote:Op zondag 1 november 2009 03:01 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik zal er toch even serieus op in gaan
Jij noemt die meiden sletjes terwjl je zelf op 1 avond drie meiden neukt? Zoek het woord HYPOCRIET eens op in het woordenboek zou ik zeggen, vuile teringlijer. Verder is het natuurlijk allemaal een troll, maar het voelt toch goed om even te reageren.
Valt wel mee hoor. Je komt de verkeerde mensen tegen.quote:Op zondag 1 november 2009 03:03 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als je aan het einde van de avond niet eindigt in een omarming of een goed gesprek maar met je lichaamsvocht in iemands bek. Het is moeilijk om echt diepe vrienschap te vinden in dit takkeland.
Het is nu duidelijk wat voor persoon je bent en je bent hier inderdaad alleen om reacties uit te lokken. Dat is overduidelijk. Past wel weer goed bij FOK. Dat dan weer wel. Maar veel plezier nogquote:Op zondag 1 november 2009 03:04 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw. Dat is het verschil.
Kun je je ook maar een klein beetje voorstellen hoe zaligmakend het is om jullie vrouwen anaal te ontmaagden met onze superieure blanke Nederlandse piemels? En klaar te komen in die strakke kontjes, om vervolgens het zaad eruit zien te sijpelen?quote:Op zondag 1 november 2009 03:01 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik kwan gisteren fijn klaar in de monden van drie hollandse kuthoertjes. Ze smeekten om meer maar ik heb maar zoveel te geven.
Je moeder is een nog grotere slet dan je 2 zusjes dus niet liegenquote:Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Rpot op klootzak. Mijn moeder is haren gelden gestorven aan borstkanker. Vuile hond.
Gast, rot dan toch gewoon lekker op. ik vagaa toch helemal niet om die kankerreactie van jouquote:Op zondag 1 november 2009 03:06 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het is nu duidelijk wat voor persoon je bent en je bent hier inderdaad alleen om reacties uit te lokken. Dat is overduidelijk. Past wel weer goed bij FOK. Dat dan weer wel. Maar veel plezier nog
behold, the intelligence of the great dutch species. Alles wat allochtoon is komt uit rif.. Wat een domme mongolen zijn jullie johquote:Op zondag 1 november 2009 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moeder is een nog grotere slet dan je 2 zusjes dus niet liegen over borstkanker
Oja als je het zo kut vind hier rot dan op terug naar het rifgebergte of waar je ook vandaan komt
Precies, je bent een man met oerdriften. Simpele ziel.quote:Op zondag 1 november 2009 03:04 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw. Dat is het verschil.
gatver ts is zelf een tokkie zegt genoeg over die gore kutjes die hij kan naaien!quote:Op zondag 1 november 2009 03:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Gast, rot dan toch gewoon lekker op. ik vagaa toch helemal niet om die kankerreactie van jou
Waar kom je vandaan?quote:Op zondag 1 november 2009 03:08 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
behold, the intelligence of the great dutch species. Alles wat allochtoon is komt uit rif.. Wat een domme mongolen zijn jullie joh
jij bent ook te simpel, ben namelijk niet dutchquote:Op zondag 1 november 2009 03:08 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
behold, the intelligence of the great dutch species. Alles wat allochtoon is komt uit rif.. Wat een domme mongolen zijn jullie joh
Als jij vraag niet om kankerreactie, waarom posten jij op FOK van je 'heldendaden'quote:Op zondag 1 november 2009 03:07 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Gast, rot dan toch gewoon lekker op. ik vagaa toch helemal niet om die kankerreactie van jou
quote:Op zondag 1 november 2009 03:12 schreef scanman1 het volgende:
Dit topic is weer zó typerend voor FOK. Ongelooflijk wat en grofheid sommigen uit hun toetsenbord krijgen. Wat een volk leeft er toch in deze verrotte wereld
En de mods slapen natuurlijk weer zoals altijd
Ik denk eerder dat niemand hier allochtoon is. Alleen maar een TS die allochtonen in een kwaad daglicht probeert te stellen en autochtonen die het fatsoen hebben er een beetje tegenin te gaan. Dat jij denkt dat iedereen hier allochtoon is, is ook wel weer heel typerend trouwens.quote:Op zondag 1 november 2009 03:10 schreef Gordijn het volgende:
Allochtonen tegen allochtonen, interessant.
Heb liever dat ts zich helemaal niet voortplantquote:Op zondag 1 november 2009 03:12 schreef timbob het volgende:
Ik hoop dat ts dochters krijgt die zich lekker tegen de vader afzetten.
Ben benieuwd hoe hij daar mee om gaat.
Ik voel nu al een eerwraak op een nog na-lekkende dochter opkomen.
Zet de popcorn maar vast klaar.
Je hoopt zelfs dat ts dochters krijgt?quote:Op zondag 1 november 2009 03:12 schreef timbob het volgende:
Ik hoop dat ts dochters krijgt die zich lekker tegen de vader afzetten.
Ben benieuwd hoe hij daar mee om gaat.
Ik voel nu al een eerwraak op een nog na-lekkende dochter opkomen.
Zet de popcorn maar vast klaar.
Ik weet niet wie deze lul is, maar dat er geen enkele mod ingrijpt is diep triest.quote:Op zondag 1 november 2009 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je moeder is een nog grotere slet dan je 2 zusjes dus niet liegen over borstkanker
Oja als je het zo kut vind hier rot dan op terug naar het rifgebergte of waar je ook vandaan komt
Prutser.quote:Op zondag 1 november 2009 03:01 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik kwan gisteren fijn klaar in de monden van drie hollandse kuthoertjes. Ze smeekten om meer maar ik heb maar zoveel te geven.
ik ben deze lulquote:Op zondag 1 november 2009 03:15 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie deze lul is, maar dat er geen enkele mod ingrijpt is diep triest.
Je verlangt gewoon naar zijn dikke piemel. Slet. Hoer. Zaadcontainer.quote:Op zondag 1 november 2009 03:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Prutser.
Kun je maar 3 keer?
Komt zeker door die kleine van je.
Jup.quote:Op zondag 1 november 2009 03:14 schreef ko_On het volgende:
[..]
Je hoopt zelfs dat ts dochters krijgt?
kan je ook een leuk verhaaltje van jezelf verwachten op FOK!quote:Op zondag 1 november 2009 03:17 schreef timbob het volgende:
[..]
Jup.
Dat hoop ik net zo serieus als dat ik de ts zelf neem.
Ut Pissed off Lam!quote:Op zondag 1 november 2009 03:00 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Fok jou, ik schit op islam
ga huilen huilebalkquote:
Je komt in dit topic om iedereen willekeurig uit te schelden?quote:Op zondag 1 november 2009 03:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je verlangt gewoon naar zijn dikke piemel. Slet. Hoer. Zaadcontainer.
Ga je mond spoelen, mafkees.quote:Op zondag 1 november 2009 03:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je verlangt gewoon naar zijn dikke piemel. Slet. Hoer. Zaadcontainer.
Zagen we dat maar terug in de kwaliteit van een topic zoals deze...quote:Op zondag 1 november 2009 03:01 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
maar ik heb maar zoveel te geven.
Dit is wel tekenend voor de Hollandse bekrompenheid. TS is geen moslim.quote:Op zondag 1 november 2009 03:32 schreef Myraela het volgende:
Wat een heerlijk topic is dit.
Lekkere moslims die alle Nederlandse meisjes uitwonen, maar dan wel zo nodig met een maagd moeten trouwen. schijnheilige hufters.
Dus. nu even de rest van het topic lezen
Wat is hij eigelijk wel?quote:Op zondag 1 november 2009 03:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is wel tekenend voor de Hollandse bekrompenheid. TS is geen moslim.
Moet hij / zij toch zelf weten?quote:Op zondag 1 november 2009 03:34 schreef woads het volgende:
Met alle respect. Je moeder is overleden aan borstkanker. Je zegt in bijna elke zin kanker. Dat gaat toch niet samen?
Boeiend, hij is allochtoon en praat als een neger.quote:Op zondag 1 november 2009 03:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is wel tekenend voor de Hollandse bekrompenheid. TS is geen moslim.
Ja maar dat is toch tegenstrijdig. Zal het zelfde zijn als hij over iedereens moederheeft en dan begint te flippen om iemand kanker zei. (niet dat mij dat wat boeit)quote:
Wel over TS klagen, maar zelf net zo hypocriet zijn dus.quote:Op zondag 1 november 2009 03:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boeiend, hij is allochtoon en praat als een neger.
Typisch Fokquote:Op zondag 1 november 2009 03:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel over TS klagen, maar zelf net zo hypocriet zijn dus.
Jij weet ook niets!quote:Op zondag 1 november 2009 03:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is hij eigelijk wel?
Of wilt niemand hem hebben
Wat maakt het uit, hij doet gewoon niet meer mee!quote:Op zondag 1 november 2009 03:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is hij eigelijk wel?
Of wilt niemand hem hebben
Ja maar die van mij is 38cm en verdien zeker wel 8000 en ben aan me 3e studie bezig, what's your pointquote:Op zondag 1 november 2009 03:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij weet ook niets!
Hij is FOK!iaans, een lul van 35 centimeter, een salaris van minimaal 5000 per maand, momenteel aan het afstuderen voor zijn 2e uni opleiding, een combinatie van Brad Pitt, Clooney en Depp ineen, een aantal vriendinnen die je nog niet eens in fashioncity Parijs zou kunnen vinden terwijl zijn verloofde belooft heeft maagd te blijven en exclusief voor hem.
Allochtoon zijn en praten als een neger maakt je dus zo goed als moslim, tering.quote:Op zondag 1 november 2009 03:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan ben ik nog nie eens over mezelf begonnen!quote:Op zondag 1 november 2009 03:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die van mij is 38cm en verdien zeker wel 8000 en ben aan me 3e studie bezig, what's your point
Baas boven baas zekerquote:Op zondag 1 november 2009 03:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ben ik nog nie eens over mezelf begonnen!
Alsof er ook maar iemand is, die bij het lezen van de OP, niet dacht dat het weer een troll-moslim was.quote:Op zondag 1 november 2009 03:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Allochtoon zijn en praten als een neger maakt je dus zo goed als moslim, tering.
Ik dacht er meteen aan inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 03:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand is, die bij het lezen van de OP, niet dacht dat het weer een troll-moslim was.
Ah ja natuurlijk, iedereen dacht het, maar jij zei het.quote:Op zondag 1 november 2009 03:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand is, die bij het lezen van de OP, niet dacht dat het weer een troll-moslim was.
Ja maar dat is iedereen op fok dus daar heb je hem niet meequote:
Dat dusquote:Op zondag 1 november 2009 03:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om de gereageerde gedachten vervolgens toe te lichten met :quote:Op zondag 1 november 2009 04:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat dus
Het is gewoon heerlijk om te reageren
Hoezo is dat anders dan het denigrerend en generaliserend posten van de TS?quote:Op zondag 1 november 2009 03:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig joh.quote:Op zondag 1 november 2009 03:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk, iedereen dacht het, maar jij zei het.![]()
Probeer je eigen generaliserende onwetendheid niet te veralgemeniseren.
Dit topic niet nee, jouw reactie vond ik vele malen ernstiger en net zo bekrompen als de OP.quote:Op zondag 1 november 2009 04:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig joh.
Voor jou was dit een serieus topic, met een serieuze klacht. ja vast.
volgens scanman1 ben ik DE lul van dit topicquote:Op zondag 1 november 2009 04:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit topic niet nee, jouw reactie vond ik vele malen ernstiger en net zo bekrompen als de OP.
Waarom is je naam niet blauw?quote:Op zondag 1 november 2009 04:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit topic niet nee, jouw reactie vond ik vele malen ernstiger en net zo bekrompen als de OP.
Ja maar goed, iemand is Hollandse meisjes aan het platneuken, gezien ik ze niet kan krijgen moet ik ze maar platbashen.quote:Op zondag 1 november 2009 04:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
volgens scanman1 ben ik DE lul van dit topic
Klopt! Als jij 'geintjes' probeert te maken met een dodelijke ziekte dan ben je idd de LUL van dit topic. Dieper kun je niet zinken.quote:Op zondag 1 november 2009 04:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ieder zijn eigen ding tochquote:Op zondag 1 november 2009 04:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar goed, iemand is Hollandse meisjes aan het platneuken, gezien ik ze niet kan krijgen moet ik ze maar platbashen.
Overdrijf eens niet.quote:Op zondag 1 november 2009 04:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en dat is dus wat ik ernstiger vind:quote:Op zondag 1 november 2009 04:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Overdrijf eens niet.
Ik zeg waarom ik dacht dat het een moslim was.
dat terwijl er in de eerst 4 posts 2 verwerpingen zijn van moslims.quote:Hij is een allochtoon en praat als een neger
Jij dan een generaliserende trollqueen?quote:Dramaqueen.
wtf?quote:Op zondag 1 november 2009 04:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nederlandse meisjes![]()
[ afbeelding ]
meer pics svpquote:Op zondag 1 november 2009 04:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nederlandse meisjes![]()
[ afbeelding ]
Het is gewoon een conclusie die ik trok na het lezen van de OP. Nu kunnen we daar wel over blijven zeiken hoor, als je dat leuk vind. Maar nu ga ik eerst slapen.quote:Op zondag 1 november 2009 04:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja en dat is dus wat ik ernstiger vind:
[..]
dat terwijl er in de eerst 4 posts 2 verwerpingen zijn van moslims.
[..]
Jij dan een generaliserende trollqueen?
Welterusten & Slaap lekker.quote:Op zondag 1 november 2009 04:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon een conclusie die ik trok na het lezen van de OP. Nu kunnen we daar wel over blijven zeiken hoor, als je dat leuk vind. Maar nu ga ik eerst slapen.
Trusten.
En toch blijf je?quote:Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
fuck that. Ik heb schijt aan jullie racisme. Ik kan elke moment vand de dag elders beginnen. Denk je nou echt dat ik jankend dit stuk stront van een land zal verlaten>?Ik heb dit strontland van jullie niet eens nodig. en sletjes kan ik ook elders vinden.
Ze stond net op het punt haar zwartrijden te compenseren zeker?quote:Op zondag 1 november 2009 04:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nederlandse meisjes![]()
[ afbeelding ]
lul niet joh, dat is vast zo'n Roemeens mokkel hahaquote:Op zondag 1 november 2009 04:24 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Nederlandse meisjes![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ben je ook!quote:Op zondag 1 november 2009 04:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, Rain Man.quote:Op zondag 1 november 2009 03:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar dat is iedereen op fok dus daar heb je hem niet mee
Dat is dan je straf voor het neuken van die Hollandsche meiden waar jij gewoon met je vieze allochtonen-pootjes vanaf had moeten blijven. Voor iemand die Nederland haat spreek je de taal wel erg goed. Handig he, dat graties uitkering?quote:Op zondag 1 november 2009 02:57 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
[..]
Rpot op klootzak. Mijn moeder is haren gelden gestorven aan borstkanker. Vuile hond.
hahahahah idd typisch.. wat een smeerpijpquote:Op zondag 1 november 2009 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo zou je je op z'n minst moeten voelen ja. Typisch, je eigen dochter (willen) volspuiten. Kutallochtoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |