Zo zou je je op z'n minst moeten voelen ja. Typisch, je eigen dochter (willen) volspuiten. Kutallochtoon.quote:Op zondag 1 november 2009 02:32 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Ik bedoel, ik spuit ze vol en ik heb het graag gedaan, maar ik zou me doodschamen als het mijn (hypothetical) dochters waren.
quote:Op zondag 1 november 2009 02:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo zou je je op z'n minst moeten voelen ja. Typisch, je eigen dochter (willen) volspuiten. Kutallochtoon.
Misschien een lekker wijf met een dieseltje? immers altijd gratis frituurvet voor de tank is dan inbegrepenquote:Op zondag 1 november 2009 02:41 schreef LaStrange het volgende:
Alsof er ook maar 1 lekker wijf in Nederland op Chinezen valt
Zijn mods uit andere sub forums en wie weet wordt dit wel een pareltje van een topicquote:Op zondag 1 november 2009 02:46 schreef Skiet het volgende:
Waarom laten ze van FOK zo een topic staan? 's nachts een ander beleid ofzo? En dan van die vreemde comments van de mods ook.
Ik ben een man, dus ik neuk GRAAG. Dat doe jij ook. We neuken wat we kunnen krijgen, maar het is de taak van ouders hun dochters dusdanig op te voeden dat ze zich beter opstellen. Op het moment dat je met je quasi verlichte stront-Hollandse opevoeding je kutdochters verkankerd opvoedt, is dat niet mijn schuld. Een hoer schept nu eenmaal haar vraag. Aanbod schept vraag.quote:Op zondag 1 november 2009 02:33 schreef Hukkie het volgende:
Mensa topic![]()
OP zegt net zoveel over nederlandse meisjes als over TS zelf.
fuck that. Ik heb schijt aan jullie racisme. Ik kan elke moment vand de dag elders beginnen. Denk je nou echt dat ik jankend dit stuk stront van een land zal verlaten>?Ik heb dit strontland van jullie niet eens nodig. en sletjes kan ik ook elders vinden.quote:
Rpot op klootzak. Mijn moeder is haren gelden gestorven aan borstkanker. Vuile hond.quote:Op zondag 1 november 2009 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ts zijn moeder en 2 zusjes gisteren plat geneukt, ze waren alleen niet zo geil als de nederlandse sletjes maar dat mocht de pret niet bederven
Zo dan is zo'n opmerking al geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |